فوراسکوئر، یک همسفر کاربلد

تاریخ انتشار : 26 مهر 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۸ آذر ۱۴۰۰
فوراسکوئر، یک همسفر کاربلد

دیگر از آن زمانی که برای سفر رفتن مجبور بودیم دست به دامان سفر رفته‌ها یا نقشه و کتاب‌های راهنمای سفر شویم گذشته. و حالا اپلیکیشن‌های سفر که هر روز به تعداد آنها اضافه می‌شود اطلاعات مورد نیاز هر سفر از بستن چمدان گرفته تا رزرو هتل، اطلاعات آب و هوا، رستوران‌ها و مکان‌های دیدنی و حتی خرج و مخارج آن را در اختیارمان قرار می‌دهند و سفر را به سادگی آب خوردن می‌کنند. فوراسکوئر (foursquare) هم یکی از این اپ‌هاست که مثل همسفری کاربلد ما را در یک شهر همراهی می‌کند. و بهترین جاهایش را بهمان نشان می‌دهد.

چرا از فوراسکوئر استفاده کنیم؟

فوراسکوئر یک اپلیکیشن مکان‌یاب و راهنمای شهری است. مثلا شما اولین باری است که می‌خواهید به مشهد سفر کنید و هیچ اطلاعاتی هم درباره آن ندارید. اینکه جاهای دیدنی‌اش کجاست، کدام موزه‌اش بهتر از بقیه است، کدام کافه‌هایش دنج‌ترند یا در کدام رستوران‌هایش می‌شود کباب بهتری خورد. غذاهای معروف مشهد کدام‌هاست و بهترینش را می‌شود در چه رستورانی خورد. یا کجا صبحانه‌های بهتری دارد. در این موقعیت کافی‌ است با گوشی‌ خود، حال می‌خواهد اندروید باشد یا ویندوزفون یا آی او اس، اپلیکیشن فوراسکوئر (foursquare) را دانلود کنید و لوکیشنی که در آن هستید را مشخص کنید.

فوراسکوئر چه امکاناتی دارد؟

فوراسکوئر مکان‌های دیدنی، موزه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید، جاهایی که در شب می‌شود به آن رفت را بهتان نشان می‌دهد و با رفتن به هر کدام از قسمت‌های کافه، رستوران، صبحانه، ناهار، خرید و.. همه اینها براساس کیفیت و نظرات کاربران طبقه‌بندی و رتبه‌بندی می‌شوند، نظراتی که بیشترشان قابل اعتمادند و براساس تجربه شخصی عده زیادی گردآوری شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن برای مسافرت کدام است؟

مثلا شما می‌خواهید ناهار بخورید و نمی‌دانید کدام رستوران غذای بهتری دارد. به قسمت ناهار (lunch) می‌روید. در آنجا می‌توانید نظر کاربران و نقدهایشان را بخوانید و بفهمید که کدام رستوران غذای بهتری دارد یا در فلان رستوران باید چه غذایی خورد که باب طبع باشد و به کدام غذاها نباید لب زد. یا می‌خواهید بدانید که کدام مرکز خرید بهتر است. به قسمت shopping می‌روید و براساس نظرات کاربران متوجه کیفیت مراکز خرید اطرافتان می‌شوید. فوراسکوئر ترندها یا برگزیده‌های هفته و ساعت کاری هر مکان را نیز نشان می‌دهد. و بدین تریتب آدم را از سردرگمی نجات می‌دهد.

فوراسکوئر سرویس جدیدی نیست. سال ۲۰۰۹ بود که اپلیکیشن فوراسکوئر به بازار عرضه شد. و در مدت کمی توانست میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا پیدا کند و رمز این موفقیت مشارکت شهروندان و مسافران هر شهر در گردآوری اطلاعات آن بود، چیزی که دیگر اپلیکیشن‌ها فاقد آن بودند. حال فوراسکوئر روی گوشی میلیون‌ها نفردر سراسر جهان است. از استانبول گرفته تا شانگهای و از بمبئی گرفته تا واشنگتن.

دسته:مهارتهای سفر

مطالب مرتبط :

واحد پول کشورهای مختلف و ارزش آن‌ها

واحد پول کشورهای مختلف و ارزش آن‌ها

13 آبان 1402
چگونه خرید سیم کارت در گرجستان را انجام دهیم؟

چگونه خرید سیم کارت در گرجستان را انجام دهیم؟

2 آبان 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد