قیمت سوئیت‌های مشهد در چه حدودی است؟

تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۹ خرداد ۱۴۰۱
قیمت سوئیت‌های مشهد در چه حدودی است؟

قیمت سوئیت‌های مشهد محدوده متنوعی دارد. سوئیت‌ها واحدهایی هستند که اتاق خواب، اتاق پذیرایی و گاهی آشپزخانه دارند. اکثر خانواده‌هایی که بیشتر از چهار نفر هستند در سفرهایشان هتل‌هایی را انتخاب می‌کنند که سوئیت داشته باشند. معمولا هتل‌های ۳، ۴ و ۵ ستاره برای مسافران سوئیت‌هایی را در نظر می‌گیرند. در اینجا نگاهی داریم به قیمت سوئیت‌های مختلف در چند هتل مشهد.

هتل ۳ ستاره بهارستان

هتل بهارستان

هتل بهارستان یکی از هتل‌های دنج مشهد است. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین فقط ۱۵ دقیقه فاصله دارید. هتل بهارستان در چند نوبت سرویس رایگان حرم برای مهمانانش در نظر گرفته است، پس برای رفتن به حرم مشکلی نخواهید داشت. همچنین از این هتل به سایر جاذبه‌های شهر دسترسی خوبی خواهید داشت. برای مثال با حدود یک ربع رانندگی از این هتل به بازار رضا و پارک کوهسنگی خواهید رسید. هتل بهارستان به مهمانان‌ خدمات روم‌سرویس ارائه می‌دهد. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی مانند آرایشگاه، خشکشویی و رستوران استفاده کنید.

هتل ۳ ستاره سی‌برگ

هتل سی برگ

هتل سی‌برگ مشهد در یکی از بهترین مناطق شهر ساخته شده است. ایستگاه مترو و اتوبوس در اطراف این هتل وجود دارد و می‌توانید با استفاده از این ایستگاه‌ها به نقاط مختلف شهر بروید. هتل سی‌برگ هتل شیک و تمیزی است که با معماری مدرن ساخته شده است. در این هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود و کافی‌شاپ هتل ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از مهمانان است. همچنین منوی متنوع ایرانی و فرنگی رستوران هتل تجربه خوبی برایتان رقم می‌زد.

هتل ۴ ستاره اترک

هتل اترک

هتل اترک یکی از مجلل‌ترین هتل‌های چهار ستاره مشهد است که فاصله بسیار کمی تا حرم دارد. از این هتل با حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌رسید. رستوران هتل با منویی از غذاهای دلچسب ایرانی از شما پذیرایی می‌کند، اگر هم طرفدار غذاهای فست‌فود باشید رستوران بام هتل اترک هم غذاهای ایرانی و هم فست‌فود سرو می‌کند. کافی شاپ هم با روم‌سرویس ۲۴ساعته آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است. هتل اترک با امکانات رفاهی خوب و دسترسی عالی اقامت خوبی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع سفر به مشهد

هتل ۵ ستاره پردیسان

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در نزدیکی کاخ ملک آباد ساخته شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه دنجی قرار دارد. این هتل با امکانات رفاهی فوق‌العاده اقامتی به یادماندنی را برای مهمانانش رقم می‌زند. سوئیت‌های این هتل به اینترنت، تلوزیون، یخچال و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. مسافرانی که در این هتل اقامت داشته باشند می توانند از مجموعه آبی هتل که شامل استخر، ماساژ و حمام ترکی است استفاده کنند. همچنین هتل پردیسان امکانات رفاهی‌ای مانند زمین بازی کودکان، زمین تنیس، سالن بیلیارد و سالن فیتنس دارد. سه رستوران، یک فست‌فود و یک کافی‌شاپ در این هتل آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

برای اطلاع از قیمت سوئیت‌های مشهد در سایر هتل‌ها می‌توانید این صفحه را ببینید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد