یادآوری ۵ وسیله جانبی موبایل برای سفر

تاریخ انتشار : 4 اسفند 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۲۲ آبان ۱۴۰۰
یادآوری ۵ وسیله جانبی موبایل برای سفر

این‌روزها سبک زندگی ما به سمتی رفته است که اگر چند ساعت به ابزارهای تکنولوژی دسترسی نداشته باشیم، دست‌ و پایمان را گم می‌کنیم. البته این مسئله لزوما نکته‌ی منفی‌ای نیست. کافی‌ است همیشه آماده باشیم تا با کمک ابزارهای جدید بتوانیم سرعت و دقت عملکردمان را در کارهای روزانه بالاتر ببریم. سفر رفتن هم از این قاعده مستثنی نیست. و نیاز به تکنولوژی در سفر هم احساس می‌شود. در اینجا ۵ ابزار و وسیله جانبی تلفن همراه را یادآوری می‌کنیم که همراه داشتن‌شان به شما کمک می‌کند سفر بهتری داشته باشید.

پاوربانک

PowerBank

برای کسی که از خانه یا محل کارش دور است، تمام‌شدن شارژ باتری موبایل یکی از ترسناک‌ترین اتفاق‌های ممکن است. به خصوص اگر در سفر کاری باشید، همراه‌ داشتن پاوربانک شما را از خطر دور افتادن از اخبار محل کارتان نجات خواهد داد. پاوربانک‌هایی که ذخیرهای بیشتر ۱۰۰۰۰آمپر دارند، بسته به نوع دستگاه‌های شما می‌توانند تا چند روز انرژی لازم برای تلفن همراه و تبلتتان را تامین کنند.

هدفون‌های صداگیر

Noise Cancelling Headphones

مسافرها بسیاری از مشکلات مسیر را می‌توانند کنترل کنند، اما ساکت‌کردن فضا ممکن نیست. تنها راه نجات از مسافرهای پرچانه و صداهای آزاردهنده محیط همراه‌داشتن یک هدفون صداگیر است. به کمک این هدفون می‌توانید حریم خصوصی‌تان را حفظ کنید، تماس‌های تلفنی‌تان را انجام دهید و به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان گوش بدهید.

هارد اسکترنال

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که سرعت گوشی یا تبلتتان به حدی پایین بیاید که نتوانید با پاورپوینت کار کنید یا حتی برای سرگرمی یک ویدیو را با کیفیت اچ‌دی تماشا کنید. معمولا دلیل این مشکل پربودن حافظه دستگاه است. مسافرها از هر موقعیتی برای عکس گرفتن استفاده می‌کنند، ضمن اینکه دستگاه‌هایشان را در خانه با موسیقی‌های مورد علاقه‌شان پر کرده‌اند. هیچکس دلش نمی‌خواهد عکس‌هایی را که گرفته پاک کند و موسیقی‌هایش را از دست بدهد.

یکی از وسایلی که در سفر خیلی به کارتان خواهد آمد همراه‌ داشتن هارد اکسترنال است. هارد اکسترنال به شما کمک می‌کند مجبور نباشید برای خالی‌کردن حافظه دستگاه از خیر عکس‌ها یا موسیقی‌هایتان بگذرید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره عکاسی در سفر

قاب محافظ

موقع خرید دستگاه‌های هوشمند، فروشنده‌ها پیشنهاد می‌دهد که دستگا‌ه‌تان را بیمه کنید. اما قبل از بیمه‌ کردن بهترین کار این است که مراقب باشید دستگاه‌تان نشکند! در سفر فعالیت و جابه‌جایی زیاد است و احتمال زمین‌خوردن یا ضربه‌دیدن گوشی و تبلت خیلی بالاست. پس بهتر است قاب محافظ قوی و خوش‌دستی برای دستگاه‌تان تهیه کنید.

مودم جیبی

هیچکس دلش نمی‌خواهد دربه‌در به دنبال وای‌فای رایگان بگردد یا هزینه زیادی بابت استفاده از اینترنت خط موبایلش پرداخت کند. یکی از بهترین دستگاه‌هایی که برای رفع این نیاز اختراع شده و در لیست وسیله سفر می‌تواند باشد، مودم جیبی است. همراه‌ داشتن یک مودم جیبی شما را همیشه آنلاین نگه می‌دارد.

و در پایان نیاز به گفتن ندارد که شارژر و کابل USB را فراموش نکنید.

دسته:مهارتهای سفر

مطالب مرتبط :

واحد پول کشورهای مختلف و ارزش آن‌ها

واحد پول کشورهای مختلف و ارزش آن‌ها

13 آبان 1402
چگونه خرید سیم کارت در گرجستان را انجام دهیم؟

چگونه خرید سیم کارت در گرجستان را انجام دهیم؟

2 آبان 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد