هتل اسپیناس پالاس تهران را بهتر بشناسید

تاریخ انتشار : 6 اردیبهشت 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ دی ۱۴۰۱
هتل اسپیناس پالاس تهران را بهتر بشناسید

اگر هتل اسپیناس پالاس تهران (Espinas Palace Hotel) را از نزدیک و یا در عکس دیده باشید، به منحصر به‌فرد بودنش پی می‌برید. هتلی لوکس در شمال پایتخت که معماری خیره‌کننده‌ای دارد و باعث شده تا خیلی از دوست‌داران سفر برای اقامت در آن راهی تهران شوند. همه‌چیز درباره هتل اسپیناس تهران را در این مطلب اسنپ‌تریپ بخوانید و اقامتی کم‌نظیر و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

تاریخچه هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل‌های اسپیناس یک مجموعه هتل هستند که یکی از آن‌ها در آستارا و دیگری در بلوار کشاورز تهران قرار دارد. سومین هتل هم هتل اسپیناس پالاس تهران است که به‌عنوان لوکس‌ترین هتل کشور از سال ۱۳۹۴ فعالیتش را شروع کرده. هتل اسپیناس ادعا می‌کند هرچه که از یک هتل تهران پنج ستاره انتظار دارید را با اقامت در این هتل تجربه خواهید کرد.

پذیرش هتل اسپیناس تهران
پذیرش

اتاق و سوئیت‌های هتل اسپیناس تهران

تنوع اتاق و سوئیت‌ در هتل اسپیناس بالاست؛ هرچه که باشد ۴۰۰ واحد اقامتی در ساختمانی با معماری جذاب دارد.

اتاق استاندارد

اتاق استاندارد هتل اسپناس پالاس تهران
استاندارد تویین

اتاق‌های استاندارد ظرفیت یک و دو نفر دارند و با توجه به ترجیح خودتان مدل تویین یا دابل آن را می‌توانید انتخاب کنید. هر امکاناتی که برای اقامتی راحت لازم داشته باشید در اتاق‌های استاندارد پیدا می‌شود.

اتاق خانوادگی رویال

اتاق خانوادگی رویال هتل اسپناس پالاس تهران
رویال

در سفرهای خانوادگی یا گروهی به تهران، اتاق‌های خانوادگی هتل اسپیناس پالاس انتخاب خوبی به‌نظر می‎رسد. اتاق‌های خانوادگی دلباز و راحت و روشن هستند و برخی از آن‌ها بالکن دارند تا از منظره شهر لذت بیش‌تری ببرید.

سوئیت جونیور

سوئیت جونیور هتل اسپناس پالاس تهران
سوئیت جونیور

زمان اقامت تهران اگر دلتان می‌خواهد فضای بزرگ‌تری در اختیارتان باشد اما سوئیت‌های لوکس انتخابتان نیست، سوئیت جونیور انتخابی ایده‌آل به‌نظر می‌رسد.

دنبال هتل در خیابان آزادی تهران هستید؟ این پست را ببینید

سوئیت سیگنچر

سوئیت سیگنچر هتل اسپناس پالاس تهران
سوئیت سیگنچر

یک پله بالاتر از سوئیت‌ جونیور، سوئیت سیگنجر با فضای خاص و لوکس در هتل اسپیناس خودنمایی می‌کند. در سوئیت سیگنچر اتاق نشیمن از اتاق خواب جدا شده.

سوئیت رویال

سوئیت رویال هتل اسپناس پالاس تهران
سوئیت رویال

در سوئیت‌های رویال هتل اسپیناس پالاس تهران، دو اتاق خواب یا یک اتاق خواب به‌همراه اتاق نشیمن قرار داده شده. و سوئیت به بهترین نحو چیده شده تا اقامتی راحت و آرام داشته باشید.

سوئیت سیگنچر پالاس

سوئیت سیگنچر پالاس هتل اسپناس پالاس تهران
سوئیت سیگنچر پالاس

سالن مستقل، دو اتاق خواب، میز غذاخوری، وان و جکوزی همگی در سوئیت سیگنچر پالاس جمع شده‌اند. علاوه بر این‌ها، تهران هم زیر پای شماست.

سوئیت اسکای

سوئیت اسکای هتل اسپناس پالاس تهران
سوئیت اسکای

در بالاترین قسمت هتل اسپیناس پالاس، سوئیت اسکای قرار گرفته تا منظره‌ای بی‌نظیر از کوه‌های تهران را پیش چشمتان بگذارد. بالکن، اتاق کار، اتاق خواب، سالن مستقل و روم سرویس در خدمت شماست.

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس تهران سه رستوران و یک کافه دارد که انتخاب خوبی برای صرف غذا هستند.

رستوران لاتون

رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس تهران
رستوران لاتون

غذاهای بین‌المللی و ایرانی در رستوران لاتون سرو می‌شود. غذاهای دریایی، پاستا و پیتزا، غذاهای ایرانی و گوشتی در منوی رستوران لاتون به چشم می‌خورد.

رستوران دیبا

رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس تهران
رستوران دیبا

برای چشیدن طعم غذاهای اصیل ایرانی در محیطی سنتی و جذاب، به رستوران دیبا می‌توانید بروید. کباب، پیش غذاهای ایرانی و شربت منوی رستوران را تشکیل داده‌اند.

کافه سان ست

کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس تهران
کافه سان ست

برای میان وعده و امتحان کردن غذایی متفاوت، کافه سان ست انتخاب خوبی‌ست. از انواع ساندویچ، برگر، پیتزا و پاستا تا نوشیدنی‌های متنوع گرم و سرد و دسر را در اینجا می‌توان سفارش داد.

اسکای لانژ

اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس تهران
اسکای لانژ

نه فقط برای غذاهای لذیذ، بلکه برای چشم‌اندازی که رستوران اسکای لانژ به شهر دارد، انتخاب بسیاری از مهمانان هتل اسپیناس پالاس و ساکنان تهران است. برای روز جمعه روی بوفه برانچ اسکای لانژ می‌توانید حساب باز کنید!

مرکز سلامتی هتل اسپیناس تهران

از امکانات هتل اسپیناس پالاس به مرکز سلامتی آن باید اشاره کرد. اینجا خستگی سفر از تن‌تان به‌در می‌شود. سالن بدنسازی، استخر و سونا، خدمات زیبایی، ماساژ و حمام سنتی همگی در مرکز سلامتی هتل قرار گرفته.

مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس تهران
مرکز سلامتی

سالن‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

با وجود سالن کنسرت، تالار پذیرایی، سالن همایش و آمفی‌تئاتر در هتل اسپیناس تهران، امکان برگزاری هر مراسمی فراهم شده. برای مهمانی، مراسم عروسی، جلسات رسمی، همایش و کنفرانس از تالارها و سالن‌های متنوع هتل می‌توانید استفاده کنید.

نظرات درباره هتل اسپیناس تهران

در سفر به تهران بسیاری از کسانی‌که اهل سفر و اقامت در هتل‌های لوکس هستند، هتل اسپیناس را برای اقامتشان به دلایل مختلفی انتخاب می‌کنند. از نقاط قوت هتل اسپیناس پالاس به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

– غذا و صبحانه باکیفیت

– تمیزی و نظافت اتاق‌ها و فضاهای عمومی

– موقعیت مکانی و دسترسی مناسب

– چشم‌انداز فوق‌العاده به شهر و کوه

– پرسنل و کادر حرفه‌ای

– محیط شیک و فضای مجلل

قیمت هتل اسپیناس پالاس تهران

هزینه اقامت در هتل اسپیناس پالاس به گزینه‌های زیادی بستگی دارد، اما در هر صورت این هتل یکی از هتل‌های ۵ ستاره تهران است و به همین علت اقامت در آن ارزان تمام نمی‌شود. با در نظر گرفتن زمان و تاریخ سفر، نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، تعداد مسافران و مدت زمان اقامت، هزینه هتل اسپیناس تهران متفاوت خواهد بود. برای مشاهده قیمت هتل اسپیناس تهران می‌توانید به این لینک بروید و با انتخاب تاریخ، هزینه هتل را مشاهده کنید.

لیست هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

هتل اسپیناس تهران
فضای داخلی

آدرس هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران در منطقه شمال شهر و سعادت آباد قرار دارد. هتل به بزرگراه یادگار امام نزدیک است و به راحتی می‌توانید در شهر رفت و آمد کنید. در زمان سفر می‌توانید به مکان‌های تاریخی تهران، موزه‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی سر بزنید و دیدن کنید.

مشاهده و رزرو هتل‌های تهران با بهترین قیمت در اسنپ تریپ

همه‌چیز درباره هتل پارسیان آزادی تهران

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

۱ نظر

  • پاسخ نادر سلیمانی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ۰۴:۳۰

    خیلی خوووووبه اینجا. تا حالا نرفتم

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد