معرفی چند هتل در تهران با قیمت مناسب

تاریخ انتشار : 17 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
هتل در تهران با قیمت مناسب

خیلی‌ها فکر می‌کنند تهران، شهر هتل‌های گران قیمت است و به سختی می‌توان هتلی با قیمت مناسب در این شهر پیدا کرد. ولی این فکر آنقدرها هم درست نیست و به تعداد هتل‌های گران و لوکس، هتل‌هایی با قیمت مناسب هم در پایتخت وجود دارد. در این نوشته تعدادی هتل تهران با قیمت مناسب را که از امکانات مناسبی نیز برخوردارند، معرفی می‌کنیم.

هتل تابان تهران

هتل تابان تهران

اتاق های هتل تابان تهران

هتل تابان تهران هتلی سه ستاره است که در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و در خیابان انقلاب واقع شده است. این هتل دارای دو طبقه و ۱۹ اتاق است و دارای امکانات رفاهی مناسب برای مسافران گردشگران و مسافران می‌باشد. هتل تابان از لحاظ جغرافیایی موقعیت ویژه‌ای دارد و به مراکز تجاری، اداری، درمانی، مترو و BRT بسیار نزدیک است و شما می‌توانید به راحتی به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید. قیمت اتاق دو تخته تویین هتل تابان برای یک شب ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان است.

راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

هتل مرکزی ایران تهران، ۲ ستاره

هتل مرکزی ایران تهران

هتل مرکزی ایران تهران

هتل مرکزی ایران تهران یکی از باسابقه‌ترین‌ها در تهران است. در سال ۱۳۱۲ باز شده، قبلا نامش سنترال بوده و در سال ۱۳۸۸ بازسازی‌اش کرده‌اند. این هتل یکی از هتل های مرکز شهر تهران در یکی از سرزنده‌ترین خیابان‌های این شهر، یعنی خیابان لاله زار قرار گرفته، خیابان لوازم روشنایی و لوستر تهران. از این خیابان هم به راحتی میتوان هم به بازار تهران رفت و هم به مناطق تاریخی جنوب شهر مثل خیابان سی تیر و موزه ملی و کاخ گلستان.

سابقه طولانی هتل در ارائه بهترین خدمات به مسافرانش بی‌تاثیر نیست و تمیزی و راحتی خود هتل نیز میتواند باعث شود در سفر بعدی به تهران بازهم این هتل را برای ماندن انتخاب کنید. قیمت اتاق دو تخته این هتل ۱,۲۹۰,۰۰۰ تومان است.

اگر دنبال هتل ارزان قیمت در تهران هستید، این پست را بخوانید

هتل پاسارگاد، ۲ ستاره

هتل پاسارگاد تهران

هتل پاسارگاد تهران

اگر دنبال هتل قیمت مناسب در تهران هستید در جست و جویتان به هتل پاسارگاد تهران هم می‌رسید. هتل پاسارگاد، یکی از تمیزترین هتل‌های دو ستاره پایتخت است. در خیابان جمهوری قرار گرفته و از یکطرف به بورس موبایل و از طرف دیگر به بورس لوازم خانگی تهران نزدیک است. اگر برای انجام کار اداری نیز به تهران سفر کرده باشید، از هتل تا مراکز اداری و دانشگاهی و کتابفروشی‌های میدان انقلاب تنها ۲ دقیقه راه است. از خدمات خوب این هتل داشتن امکاناتی کامل در همه اتاق‌هایش و رستوران آن است، اگرچه در اطراف هتل رستوران‌های زیادی نیز وجود دارد. قیمت اتاق دو تخته این هتل ۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

پیشنهادات دیگر برای هتل در تهران با قیمت مناسب

هتل ثامن تهران

هتل ثامن تهران

هتل ثامن تهران در خیابان امیرکبیر و مرکز شهر قرار گرفته و در بین هتل‌های تهران، اقامتی ارزان و اقتصادی را ارائه می‌دهد. این هتل ۱ ستاره ۲۸ اتاق، با ظرفیت‌ها ۱ تا ۴ تخته، در ۲ طبقه دارد و در سال ۱۳۹۳ بازسازی شده. از امکانات هتل ثامن تهران به کافی‌شاپ، اینترنت و رستوران می‌توان اشاره کرد. قیمت اتاق دو تخته این هتل ۶۷۰,۰۰۰ تومان است.

هتل آرمان تهران

هتل آرمان تهران

هتل آرمان تهران در خیابان سعدی جنوبی قرار گرفته و اقامتی مقرون به صرفه و مناسبی را ارائه می‌دهد. این هتل ۲ ستاره ۵۵ اتاق و سوئیت در ساختمانی ۵ طبقه دارد. از امکانات و خدمات هتل آرمان تهران می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی، و اینترنت اشاره کرد. پرسنل صمیمی و خوش‌روی هتل هم تلاش می‌کنند تا اقامت خوشی را در زمان سفر به تهران سپری کنید. قیمت اتاق دو تخته این هتل ۹۰۰,۰۰۰ تومان است.

هتل آراد تهران

هتل آراد تهران

هتل آراد تهران هتلی تک ستاره است که در مرکز شهر تهران ساخته شده. ۵ طبقه و ۳۵ باب اتاق دارد و در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده. این هتل در بین هتل‌های یک ستاره تهران برای کسانی که جهت انجام کارهای اداری به تهران سفر می‌کنند انتخاب خوبی است، زیرا با اقامت در هتل آراد به راحتی به نقاط مختلف شهر دسترسی دارند و اکثر اماکن اداری مثل وزارت صنعت و معدن و تجارت، سفارت عراق و دانشگاه امیرکبیر فاصله‌ی کمی تا هتل دارند. قیمت اقامت در اتاق دو تخته این هتل ۴۸۰,۰۰۰ تومان است.

بهترین هتل نزدیک فرودگاه امام

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد