همه‌چیز درباره فرودگاه کاشان

تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1398 - تاریخ بروز رسانی : ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
فرودگاه کاشان

اگر ماشین شخصی نداشته باشیم، برای سفر به کاشان هم می‌توانیم سوار اتوبوس‌هایی شویم که از شهر‌های مختلف راهی این شهر می‌شوند و هم سوار قطار. هرچند از سال ۹۵ با اضافه شدن فرودگاه کاشان به فهرست فرودگاه‌های مسافری، سفر هوایی به این شهر هم امکان‌پذیر شده.

فرودگاه کاشان کجاست؟

برای رسیدن به فرودگاه باید ۱۲ کیلومتر از این شهر تاریخی فاصله بگیریم، که در حد فاصل دو جاده اصلی کاشان – نطنز به اصفهان و کاشان – یزد به کرمان قرار دارد.

اگر از شهر قصد داریم خودمان را به فرودگاه برسانیم علاوه بر استفاده از خودرو شخصی و تاکسی، امکان استفاده از خط ویژه اتوبوس هم وجود دارد. آدرس دقیق فرودگاه کاشان، میدان بسیج، کیلومتر ۱۲ جاده قدیم کاشان – نطنز، بالاتر از شهرک صنعتی امیرکبیر است. و با توجه به خلوت بودن این مسیر، از مرکز شهر تا فرودگاه، کمتر از نیم ساعت راه داریم.

افتتاح فرودگاه به سال ۷۴ بر‌می‌گردد. ۱۳ خرداد این سال، یک فروند هواپیمای فوکر ۲۸ حامل رئیس‌جمهور وقت در این فرودگاه به زمین نشست. و این فرودگاه رسما افتتاح شد.

راهنمای سفر به کاشان؛ شهر گلاب و خانه‌های تاریخی

پروازهای کاشان

پروازهای فرودگاه کاشان

فرودگاه کاشان به چه مقاصدی پرواز دارد؟

این فرودگاه در حال حاضر تنها یک مسیر پروازی به مشهد و برعکس آن دارد. هر هفته سه پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد انجام می‌شود. و قرار است در آینده نزدیک مسیر‌های پروازی دیگری برای این فرودگاه در نظر گرفته شود. تهران، شیراز و کیش مقاصد تازه‌ای هستند که پرواز به آنها از فرودگاه کاشان در دستور کار قرار دارد. از مهمترین مسیر‌های پروازی در دست راه‌اندازی در فرودگاه، مسیر کاشان به کربلاست.

همه چیز درباره گلاب گیری کاشان

فرودگاه کاشان چه امکاناتی دارد؟

ایستگاه تاکسی، پارکینگ، اتوبوس پروازی، امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، اینترنت wifi، سالن vip، و امکان برقراری پرواز در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز از امکانات و خدماتی‌ست که در این مکان برای مسافران وجود دارد. در ضمن فراموش نکنید که می‌توانید از لیست هتل‌های کاشان، هتل یا اقامتگاه خود را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ رزرو کنید.

از قمصر کاشان چه می دانید؟

دسته:پرواز

مطالب مرتبط :

هر آنچه که باید درباره کویر ابوزید آباد کاشان بدانید!

هر آنچه که باید درباره کویر ابوزید آباد کاشان بدانید!

26 فروردین 1402
خانه‎‌های تاریخی کاشان، هنرنمایی معماران ایرانی

خانه‎‌های تاریخی کاشان، هنرنمایی معماران ایرانی

20 آذر 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد