دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز

location_on
شیراز، فلکه آستانه، خیابان علمدار، کوچه رخت افرا، کوچه شهید پیروی

اقامتگاه سنتی پیرسوک در شهر زیبای شیراز قرار گرفته شده است. این اقامتگاه در ۲ طبقه بنا شده و دارای ۴ باب اتاق می‌باشد و حداکثر ظرفیت پذیرایی از ۱۰ گردشگر را دارد. اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز بافت تاریخی و معماری خاص مربوط به اواخر دوره قاجاریه و دوره پهلوی اول دارا می‌باشد. در حیاط این اقامتگاه حوضی زیبا با صندلی‌های چوبی قرار گرفته شده که شما می‌توانید از آرامش وصف نشدنی آن لذت ببرید. در اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز اتاق‌های یک تخته، دو تخته دابل و دو تخته تویین با امکاناتی رفاهی مناسب برای مسافرین آماده‌سازی شده است. شما می‌توانید اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۴
خیلی خوب
۲ نظر
وضعیت نظافت
۴.۲
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۶
کیفیت غذا و پذیرایی
۵.۰
امکانات اقامتگاه
۳.۸
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۲
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۲

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک تخته
تمیز بود و قیمت مناسب و برخورد صمیمی میزبان
thumb_upنقاط قوت
فوق العاده تمیز بود
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز تا دسترسی‌ها:

از اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز فاصله تا فرودگاه بین المللی شیراز ۱۷ دقیقه، فاصله تا ایستگاه راه آهن ۲۸ دقیقه، فاصله تا پایانه مسافربری ۶ دقیقه با خودرو است.

با رزرو اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز به کدام مکان‌های دیدنی و گردشگری نزدیک هستیم؟

شاه چراغ، مسجد نصیرالملک، ارگ کریمخان، باغ دلگشا، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ ارم، باغ عفیف آباد، تخت جمشید، دریاچه مهارلو، آبشار مارگون در فاصله کمی با اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز قرار گرفته شده است. شما می‌توانید با چند دقیقه رانندگی به یکی از این مکان‌ها سر بزنید.

مزیت رزرو اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز از اسنپ تریپ:

در سایت اسنپ تریپ می‌توانید اتاق‌های اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز را با دیگر اقامتگاه‌های این شهر مقایسه کنید و اتاق مورد نظر خود را با بهترین و مناسب ترین کیفیت رزرو کنید.خدمات پشتیبانی هم به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و پاسخگوی سوالات شما درباره رزرو هتل در شهر شیراز هستند.

شرایط کنسلی رزرو در اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز:

در قسمت قوانین انصراف از رزرو، شرایط کنسلی رزرو این اقامتگاه ذکر شده است. برای ثبت درخواست لغو رزرو با پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید. اسنپ تریپ برای کنسلی رزرو اقامتگاه سنتی پیرسوک شیراز هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و میزان جریمه با در نظر گرفتن تاریخ کنسلی و قوانین اقامتگاه تعیین می‌شود.