دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

خانه مسافر مهتاب مشهد

location_on
مشهد، خیابان امام رضا ۵، چهنو ۳

خانه مسافر مهتاب سال ۱۳۹۴ در شهر مشهد به بهره‌برداری رسیده و در سال ۱۳۹۷ جهت رفاه حال مسافرین مورد بازسازی قرار گرفته شده است. خانه مسافر مهتاب در خیابان امام رضا ۵ قرار گرفته شده که با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف می‌شوید. از مزیت‌های خانه مسافر مهتاب مشهد می‌توان به دسترسی آسان آن به مراکز خرید مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره کرد. خانه مسافر مهتاب مشهد در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۱۸ باب اتاق می‌باشد. اتاق‌های سه تخته، چهار تخته و پنج تخته با امکانات رفاهی در این خانه مسافر موجود است که شما می‌توانید در هنگام ثبت رزرو با توجه به تعداد نفرات اتاق مد نظر خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید خانه مسافر مهتاب مشهد را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.  

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین خانه مسافر

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

امکانات و تایپ اتاق‌های خانه مسافر مهتاب مشهد:

اتاق‌های سه تخته، چهار تخته و پنج تخته در خانه مسافر مهتاب مشهد برای مسافرین آماده سازی شده است. در هر کدام از این اتاق‌ها تلویزیون، تلفن، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، مینی‌بار غیررایگان و لوازم بهداشتی قرار گرفته شده است.

هزینه اقامت در خانه مسافر مهتاب مشهد چقدر است؟

قیمت اتاق در خانه مسافر مهتاب مشهد بستگی به فصلی که سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق‌ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

قوانین کنسلی خانه مسافر مهتاب مشهد:

خانه مسافر مهتاب مشهد هم مانند دیگر هتل‌های این شهر، جریمه‌ای را تخت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو هزینه دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در خانه مسافر مهتاب مشهد داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

مزیت رزرو خانه مسافر مهتاب مشهد از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های خانه مسافر مهتاب مشهد در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این هتل با دیگر هتل‌های شهر مشهد برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی خانه مسافر مهتاب مشهد در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در مشهد داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین خانه مسافر مهتاب مشهد پاسخ می‌دهند.

فاصله خانه مسافر مهتاب مشهد تا حرم:

از خانه مسافر مهتاب مشهد تا حرم حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله است.