بهترین رستوران‌های زنجان کدامند؟

تاریخ انتشار : 21 تیر 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۲ آذر ۱۴۰۰
بهترین رستوران های زنجان

اگر دلتان میخواد از تابستان داغ برای چند روزی در امان بمانید و به شهری خنک سفر کنید شاید بهتر باشد به زنجان فکر کنید. از آنجایی هم که آدم در هر سفری ناگذیر از رفتن به رستوران‌های آن شهر است، دلش می‌خواهد بداند در کجا و کدام رستوران می‌تواند غذای باب طبع و خوبی بخورد، به خصوص که برای اولین بار هم به آن شهر رفته باشد. از این رو شاید بد نباشد با ما همراه شوید تا گشتی در بهترین رستوران‌های زنجان بزنیم.

رستوران پلو

رستوران پلو زنجان

بعید است از یک زنجانی درباره بهترین رستوران‌های زنجان بپرسید و اسمی از رستوران پلو نیاورد. جز خود زنجانی‌ها، این رستوران به نظر بسیاری از آنهایی که به زنجان سفر کرده‌اند هم یکی از باکیفیت‌ترین‌هاست. از کباب‌های اینجا چه کباب کوبیده، چه فیله، چه سلطانی و بختیاری، زیاد تعریف می‌کنند. برنج با کره محلی سر میز آورده می‌شود و بعضی وقت‌ها بعد از غذا و موقع ترک رستوران، با دادن یک سیب سرخ بدرقه‌تان می‌کنند. ماست خیار رستوران پلو و سالادهایش را نباید از دست داد. ماست و خیاری که پر از کشمش و گردوست و مزه‌اش به یادماندنی.

آدرس: خیابان خرمشهر، خیابان معلم، روبروی کوچه اول

بیشتر بخوانید: بهترین سوغات و صنایع دستی زنجان.

رستوران صدف

رستوران صدف زنجان

«سرویس دهی خوب» این چیزی‌ست که بیشتری‌ها درباره رستوران صدف می‌گویند. رستوران صدف محیط آرام و شیکی دارد و یکی از رستوران‌های پرطرفدار زنجان است.  در صدف چی بخورید بهتر است؟ باقالی پلو، کباب برگ، شیشلیک و جوجه اینجا حرف ندارد و توصیه شده که زیتون پرورده‌اش را حتما امتحان کنید. بعد از غذا هم می‌توان در پارک باصفای ملت که درست روبه‌روی رستوران است حال و هوایی عوض کرد.

آدرس: خیابان خرمشهر روبروی پارک ملت (شهربازی)

دیزی سرای عابدینی

دیزی سرای عابدینی زنجان

دیزی را باید در محیطی صمیمی، باصفا و خودمانی خورد و عابدینی همه این فاکتورها را دارد. دیزی سرای عابدینی در بازار سنتی زنجان است و آن چیزی که آدم را بیشتر از همه جذب می‌کند اگر محیط خودمانی‌اش نباشد برخورد آقای عابدینی است.

آقای عابدینی و برادرش که دیزی سرا را اداره می‌کنند، خوش‌برخورد و مهمانوازند و گاهی در تیلیت کردن و کوبیدن گوشت هم به کمک مشتریان می‌آیند. دیزی در اینجا با مخلفات جدانشدنی، یعنی سبزی، ترشی و پیاز سر میز آورده می‌شود. صبح‌ها هم املت ربی و چای دبش عابدینی‌ها را نباید از دست داد.

آدرس: راسته بازار پایین زنجان

غذای مجلسی

غذای مجلسی زنجان

آدم در سفر بعضی وقت‌ها دلش برای غذای خانگی تنگ می‌شود و می‌خواهد طعم و بوی غذای خانگی و مثلا ماکارونی، دلمه، کتلت یا کشک بادمجان را بچشد. در سفر به زنجان اگر شما هم جزو این گروه بودید، پیشنهاد ما در بین رستوران‌های زنجان، غذای خانگی مجلسی است. مسمای گوشت، چلو گوشت، فیله جوجه و انواع و اقسام خورشت‌های مجلسی را باید امتحان کرد. اگر دلتان هم نخواست که همان جا غذا بخورید، غذای مجلسی سرویس بیرون بر دارد.

آدرس: شهرک کارمندان، جنب مسجد قبا

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی زنجان

فست فود ارگانو، پیتزا در محیطی خوب

فست فود ارگانو زنجان

در زنجان اگر دلتان خواست پیتزا و پاستا بخورید و تنوعی در وعده‌هایتان ایجاد کنید، از ما می‌شنوید، ارگانو را در لیست‌تان قرار دهید. محیط خوب ارگانو به اضافه پیتزا ونیز، پپرونی ایتالیایی، مرغ سوخاری، استیک و سالاد سزار و به خصوص پاستای آلفردو ارگانو طرفدار زیاد دارد. 

آدرس: روبروی نمایشگاه بین المللی، قبل از مرکز تفریحی

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

دودکش جن ماهنشان

سفر به دودکش جن ماهنشان؛ جاذبه عجیب‌وغریب زنجان

26 تیر 1398
گنبد سلطانیه

گنبد سلطانیه را بیشتر بشناسید

20 اسفند 1397

۸ نظر

  • پاسخ ملك زاده ۷ فروردین ۱۳۹۷ از ۱۰:۵۱

    رستوران پلو :
    یکی از بهترین رستورانها که تا حالا توش غذا صرف کردم و به همه مسافرها پیشنهاد میکنم
    ما چلو گردن و سفارش دادیم و خوردیم و کلی هم لذت بردیم

  • پاسخ سولماز شیخی ۳۰ تیر ۱۳۹۸ از ۱۵:۴۵

    رستوران صدف:
    ما در سفر بین تبریز-تهران و از طریق نت این رستوران رو‌ پیدا کردیم .فضای خیلی خوب و زیبا. سرویس دهی سریع. غذای عالی.به شدت پیشنهاد میشه.

  • پاسخ حسين ۷ مرداد ۱۳۹۸ از ۱۹:۳۵

    یه رستوران تازه افتتاح شده توی زنجان به اسم نفیس. حتما حتما امتحان کنید، یه کوبیده داره بسسسسسیار خوشمزه، برنجش وحشتناک خوشمزه، فضاش چقدر زیباست… واقعا حیفه امتحان نکنید. توی میدان دادگستری زنجان هستش

  • پاسخ امیر ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ از ۲۰:۳۷

    ما رستوران نفیس رفتیم توی زنجان، خیلی عالی بود، جای پارک فراوون، محیط شیک و دلنشین و از همه مهمتر کیفیت و حجم غذاهاش عالی بودن

    • پاسخ علی رضایی ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ۰۸:۲۴

      سلام
      چند وقت پیش تو مسیرم که از زنجان رد میشدم به پیشنهاد دوستانم به رستوران نفیس رفتیم
      محیط فوق العاده شیک، غذاها فوق العاده و قیمتش هم نسبت به حجم غذاها مناسب بود.
      حتما بعد ارامتحانش، مشتری ثابتش خواهید شد.
      متشکرم از عوامل رستوران

  • پاسخ مریم ۱۲ دی ۱۳۹۸ از ۰۹:۰۲

    رستوران نفیس یکی از بهترینای زنجان هست که تقریبا تازه افتتاح شده. فضای خیلی لوکس و زیبا و دلنشینی داره. غذاهاش هم واقعا عالی و خوشمزس… برخورد کارکنان و سرویس دهیشون هم حرف نداره..پیشنهاد میکنم حتما تو سفر به زنجان امتحانش کنید…

    • پاسخ آرمان ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ۰۸:۴۰

      باسلام… آقا هرچی رستوران تو زنجان رفتید بزارید کنار و فقط رستوران نفیسو بچسبید کیفیت عالی یه جای دنج و آروم پیشنهاد میکنم امتحان کنید

  • پاسخ mahtab ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ۰۸:۴۶

    رستوران نفیس :
    تو چندتا رستورانی که رفتیم رستوران نفیس از لحاظ تمیزی و فضای لاکچری و جای پارک بهترین رستوران بود بنظرم ، هرچند که غذامون رو دیر آوردن ولی کیفیتش خوب بود و ارزشش رو داشت
    برخورد کارکنانشون هم در کمال ادب بود

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد