بهترین هتل سه ستاره کیش را بشناسید

تاریخ انتشار : 8 آذر 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
بهترین هتل سه ستاره کیش را بشناسید

بسیاری از مسافران جزیره کیش ترجیح می‌دهند به جای آنکه هزینه زیادی را به اقامتشان اختصاص دهند، این مبلغ را صرف تفریحات آبی و غیرآبی متنوع جزیره کنند. در این صورت باید یادمان باشد وقتی هتل‌های ۲ یا ۳ ستاره را انتخاب می‌کنیم، امکانات هتل کیش را بسته به قیمتش بسنجیم و قطعا نمی‌توانیم امکانات این هتل‌ها را با هتل‌های ۵ ستاره مقایسه کنیم. در ادامه‌ی این مطلب از اسنپ‌تریپ، به سراغ بهترین هتل های سه ستاره کیش رفته‌ایم که اقامتی به‌یادماندنی و اقتصادی را در آن می‌توانید تجربه کنید.

هتل شایلی کیش

یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره کیش از نظر کاربران، هتل شایلی‌ست که در انتهای بلوار دریا و در چند قدمی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت هتل سه ستاره شایلی به تفریحات کیش، مراکز خرید و دیدنی‌های جزیره . پرسنل حرفه‌ای و خوش‌رو، نظافت و تمیزی هتل شایلی از موارد مثبتی هستند که مسافران درباره این هتل گفته‌اند. اتاق‌ها و سوئیت‌های دو تا چهار نفره در هتل شایلی کیش را در زمان سفر می‌توانید رزرو کنید و از امکانات و خدماتی مانند روم سرویس ۲۴ ساعته، رستوران و کافه لذت ببرید.

هتل شایلی کیش، هتل سه ستاره کیش

آدرس هتل شایلی کیش: بلوار ثنائی، انتهای بلوار دریا

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس در بلوار دانش ساخته شده و به مراکز خرید موقعیت دسترسی خوبی دارد. با بازار مروارید و مرکز خرید چینی‌های کیش حدود ۶ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارید. پارک شهر هم که یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های کیش است، در نزدیکی هتل لوتوس کیش واقع شده و ۴ دقیقه پیاده تا آن راه دارید. اگر دلتان تفریح هیجان‌انگیزتری خواست به کارتینگ کیش با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی بروید. از این‌ها گذشته هتل باغ سرسبزی دارد که می‌توانید از فضای سبز و هوای مطبوع جزیره استفاده کنید.

هتل لوتوس کیش هتل سه ستاره کیش

آدرس هتل لوتوس کیش: میدان امیرکبیر، روبه‌روی پاساژ مروارید

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق در ابتدای بلوار ساحلی ساخته شده و نسبت به برخی از هتل های کیش فاصله بیشتری با ساحل دارد. این هتل در منطقه‌ای ساخته شده که بیشتر بومی‌های کیش در آنجا ساکنند. اگر منطقه‌های غیر توریستی در سفر به کیش ترجیح می‌دهید، احتمالا از موقعیت جغرافیایی هتل استقبال خواهید کرد. هتل آفتاب شرق کیش امکاناتی مانند روم سرویس، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی و فضای سبز را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و اکثرشان از دلباز بودن اتاق‌ها و قیمت مناسب هتل رضایت داشته‌اند.

هتل آفتاب شرق کیش هتل سه ستاره کیش

آدرس هتل آفتاب شرق کیش: میر مهنا، ابتدای بلوار جاسک

هتل سارا کیش

اگر خرید در کیش یکی از کارهایی‌ست که به‌خاطرش راهی جزیره شده‌اید، هتل سارا انتخاب مناسبی خواهد بود. چرا که تنها چند قدم با بهترین مراکز خرید کیش راه دارید. از اتاق‌های استاندارد تا سوئیت‌های دو تا چهار نفره را با بهترین قیمت می‌توانید در هتل سارا کیش رزرو کنید. مهم‌ترین مزیتی که باعث شده تا مسافران این هتل را در سفر کیش انتخاب کنند، موقعیت مکانی ایده‌آل و برخورد خوب و حرفه‌ای پرسنل است.

هتل سارا کیش هتل سه ستاره کیش

آدرس هتل سارا کیش: خیابان رودکی، روبه‌روی بازار رویا مال

هتل جام جم کیش

این هتل از بهترین هتل‌های سه ستاره کیش در حدود یک کیلومتری از ساحل و خلیج فارس قرار گرفته و اگر اهل پیاده‌روی و قدم زدن باشید، تنها ۱۵ دقیقه با اسکله تفریحی فاصله خواهید داشت. از نقاط مثبتی که مسافران نسبت به آن ابراز رضایت کرده‌اند، قیمت متناسب با امکانات و خدمات هتل جام جم کیش است. هتل در سال ۱۳۹۹ بازسازی شده و اتاق‌های دو، سه و چهار تخته را به همراه امکاناتی مانند روم سرویس و کافی‌شاپ در آن می‌توان رزرو کرد.

هتل جام جم کیش از هتل های 3 ستاره کیش

آدرس هتل جام جم کیش: میدان امیر کبیر، پشت دانشگاه شریف

هتل آرامش کیش

در صورتی که می‌خواهید به ساحل، مراکز خرید، جاهای تفریحی و رستوران‌های کیش دسترسی آسان و سریع داشته باشید، هتل آرامش می‌تواند انتخاب خوبی در سفر به کیش برای شما باشد. این هتل هم در دسته‌ی هتل های ۳ ستاره کیش قرار گرفته و هزینه‌ی اقامت در آن نسبتا به صرفه است. علاوه بر موقعیت مکانی خوب و دسترسی به بسیاری از نقاط جزیره، روم سرویس، فضای سبز، اینترنت و رستوران ایرانی هم در دسترس شما خواهد بود.

هتل آرامش کیش هتل های سه ستاره کیش

آدرس هتل آرامش کیش: بلوار دریا، جنب بازار زیتون، ورودی اسکله تفریحی

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل و هرآنچه برای سفر به کیش باید بدانید!

هتل گلدیس کیش

یکی از هتل‌های ارزان سه ستاره در کیش، هتل گلدیس است که از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره محسوب می‌شود. هتل نزدیک به ساحل دامون، پلاژ بانوان کیش، شهر تاریخی حریره و شهر زیرزمینی کاریز قرار گرفته. نسبت به هزینه‌ای که برای رزرو هتل گلدیس می‌پردازید، امکانات و خدمات خوبی دریافت خواهید کرد. از کافه، روم سرویس، خدمات گشت و تور گرفته، تا رستوران ایرانی و خدمات خانه‌داری.

هتل گلدیس کیش هتل سه ستاره کیش

آدرس هتل گلدیس کیش: بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

هتل پارس نیک کیش

مانند بسیاری از هتل های ۳ ستاره کیش، هتل پارس نیک هم در بلوار دریا و در چند قدمی ساحل قرار گرفته. از اتاق‌های دو تا چهار تخته در هتل پارس نیک قابل رزروند و به بسیاری از دیدنی‌ها و تفریحات کیش دسترسی راحت و آسانی دارید. نظافت و تمیزی، دلباز و روشن بودن اتاق‌ها و متناسب بودن قیمت به امکانات و خدمات ارائه شده، از مواردی‌ست که مسافران از هتل رضایت داشته‌اند.

هتل پارس نیک کیش هتل 3 ستاره کیش

آدرس هتل پارس نیک کیش: میدان امیر کبیر، بلوار دریا

هتل آبادگران کیش

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره کیش در این لیست، هتل آبادگران در چند قدمی ساحل خلیج فارس است. رستوران ایرانی، گشت، کافی‌شاپ، اینترنت و خدمات خانه‌داری از امکانات و خدماتی ارائه‌شده در این هتل هستند. اکثر واحدهای اقامتی را در هتل آبادگران کیش سوئیت و آپارتمان تشکیل می‌دهد که برای سفرهای کاری و خانوادگی و تفریحی از گزینه‌های مناسب اقامت در کیش به‌شمار می‌رود.

هتل آبادگران کیش هتل سه ستاره کیش

آدرس هتل آبادگران کیش: خیابان فردوسی، خیابان پروین اعتصامی

هتل تعطیلات کیش

یکی از هتل های سه ستاره کیش که قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد، هتل تعطیلات در نزدیکی مراکز خرید کیش است. از اتاق‌های دو تا پنج تخته را در این هتل می‌توانید رزرو کنید و سفری ارزان را به جزیره داشته باشید. محوطه بازی کودکان، سالن بیلیارد و فضای دلنشین کافه باعث شده تا هتل تعطیلات کیش به انتخابی ایده‌آل برای همه‌ی سنین تبدیل شود و در سفر به همه خوش بگذرد!

در کیش به جای هتل کجا برویم؟

هتل تعطیلات کیش هتل سه ستاره کیش

آدرس هتل تعطیلات کیش: بعد از پردیس ۲، میدان سیری

هتل پارسیان کیش

علاوه بر ساحل و اسکله تفریحی، هتل پارسیان به نمایشگاه بین‌المللی و سالن شهر هم بسیار نزدیک است. برای همین اگر به دنبال اقامتی با قیمت مناسب در یکی از هتل های سه ستاره کیش هستید، این هتل با فاصله‌ی کمی که از مکان‌های مهم شهر دارد، گزینه‌ای مناسب برای شماست. از نظر مسافران پرسنل خوش‌رو، موقعیت مکانی، دلباز و بزرگ بودن اتاق‌ها از موارد مثبت هتل پارسیان کیش محسوب می‌شوند.

هتل پارسیان کیش هتل سه ستاره کیش

آدرس هتل پارسیان کیش: جنب مرکزی تجاری زیتون، روبه‌روی سالن شهر

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز در مقابل یکی از بهترین مراکز خرید کیش قرار گرفته. و برای همین به مراکز تفریحی و ساحل هم بسیار نزدیک است. روم سرویس، اینترنت، سفره‌خانه و فضای سبز برخی از امکاناتی‌ست که برای مسافران هتل سان رایز کیش فراهم شده. اتاق‌ها و سوئیت‌های دو تا چهار نفره را در این هتل با قیمت خوب می‌توانید رزرو کنید و اقامت خاطره‌انگیزی در جزیره کیش داشته باشید.

آدرس هتل سان رایز کیش: میدان پردیس، مقابل بازار پردیس ۲

بیشتر بخوانید: هتل‌های لوکس کیش کدامند؟

بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت کدامند؟

هتل شایلی، هتل لوتوس، هتل جام جم، هتل تعطیلات، هتل سان رایز و هتل آرامش از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامتی ارزان در جزیره هستند. 

برای اقامت نزدیک ساحل کدام هتل مناسب است؟

هتل سه ستاره کیش نزدیک ساحل برای کسانی‌که می‌خواهند تا ساحل و دریا فاصله کمی داشته باشند، انتخابی مناسب است. هتل‌هایی مانند هتل آرامش، هتل شایلی، هتل پارس نیک، هتل آبادگران و هتل پارسیان.

شما می‌توانید هتل دلخواهتان را ا بهترین قیمت از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

رمانتیک‌ترین هتل‌های کیش برای ماه عسل

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد