بهترین رستوران‌های مشهد نزدیک حرم برای افطار

تاریخ انتشار : 8 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم برای افطار

مشهد در ماه رمضان، مسافران زیادی را به خودش می‌بیند. مسافرانی که دلشان می‌خواهد چند شب از این ماه را در کنار بارگاه امام هشتم شیعیان سر کنند. از آنجایی هم که این زائران دلشان می‌خواهد افطار را در نزدیک حرم صرف کنند، یکی از سوالات اصلی این است که بهترین رستوران‌های مشهد نزدیک حرم برای افطار کدام است؟ اسنپ تریپ در اینجا به این سوال پاسخ داده.

رستوران‌های هتل مجلل درویشی

رستوران هتل مجلل درویشی

وقتی این سوال را از مشهدی‌ها و مشهد برو‌ها بپرسید، یعنی سوال بهترین رستوران‌های مشهد نزدیک حرم برای خوردن افطاری کدام هاست؟ بدون شک یکی از جواب‌ها رستوران‌های هتل مجلل درویشی است. هتل مجلل درویشی هم خودش شیک است و هم رستوران‌های بسیار شیکی دارد. چه آدمی باشید که دلتان غذای سنتی و ایرانی بخواهد، چه غذای دریایی، چه فست فود و چه غذایی ساده، می‌توانید اینجا به مقصودتان برسید.

رستوران آتریوم هتل مجلل درویشی با سقف شیشه‌ای‌اش، انواع و اقسام غذاهای ایرانی مثل ماهیچه و شیشلیک را سرو می‌کند. رستوران روف گاردن واقع در بام هتل شما را با طعم غذاهای جدید فرنگی آشنا میکند و چشم اندازی رو به حرم دارد. فست فود فیروزه انواع پیتزاها و ساندویچ ها را دارد. و برای خوردن سحری نیز این هتل میتواند یکی از انتخابها باشد.

رستوران مراکشی و برکه هم از دیگر رستوران‌های اینجاست. اما در مورد افطار؛ بوفه افطار هتل مجلل دوریشی شامل: نان، پنیر، سبزی، چای، خرما، زولبیا و بامیه، سوپ، سالاد، ماست، میوه‌های فصل، شله زرد یا فرنی و آب معدنی و غذاهای نامحدود ایرانی و فرنگی است. فقط اینکه قیمت‌ها در اینجا بالاست.

آدرس هتل مجلل درویشی: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

آشکده یاران گناباد

آشکده یاران گناباد

خوردن آش برای افطار یکی از عادت‌های مرسوم است و اگر در مشهد و نزدیک حرم بودید و دلتان حوس آش کرد، می‌توانید بروید آشکده یاران. آشکده یاران گناباد جزو معروف‌ترین رستوران‌های مشهد است که در سال ۱۳۸۹ باز شده و از آن زمان به بعد به خاطر تنوع بالای آش‌ها به یکی از انتخاب ها برای مسافران مشهد و روزه‌داران بدل شده. در اینجا هر نوع آشی می‌شود پیدا کرد. از آش رشته و شله قلمکار تا آش بادمجان و ماست و گوجه و شله مشهدی و آش‌هایی که در عمرتان یک‌بار هم طعمشان را نچشیده‌اید، به خاطر همین هم هست که می‌گویند در انتخاب آش باید دقت کرد. چون تنوع بالاست و به همان نسبت ریسک زیاد. شله مشهدی اینجا را نباید از دست داد. برای خوردن آش فرداعلا کمی زودتر از افطار باید در آشکده یاران بود.

آدرس: بلوار معلم نرسیده به میدان دانش مشهد

معین درباری

رستوران معین درباری

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های مشهد نزدیک حرم برای خوردن افطاری، رستوران معین درباری است. رستوران معین درباری که از سال ۱۲۸۰ شروع به فعالیت کرده، یکی از محبوب‌ترین‌ها در مشهد است. لذیذ بودن شیشلیک درباری و انواع کباب اینجا مخصوصا با سالاد و یکی از اردووها بسیار معروف است. هرچند که باید ایستادن در صف طولانی آن را به جان خرید. صفی که البته به سرعت پیش می‌رود. معین درباری شعبه‌های زیادی دارد و مدائن، باختر و معین درباری میدان تلویزیون از شعبه‌های دیگر آن است.

شعبه خیابان پاسداران مشهد: خیابان پاسداران (جم)، بین پاسداران ۲ و ۴، مقابل هتل باختر، رستوران معین درباری اصل

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل سفر به مشهد

رستوران رضائی

رستوران رضایی مشهد

رستوران رضائی یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد است و بعید است سراغ رستوران خوبی نزدیک حرم را بگیرید و بهتان آدرس رستوران رضائی را ندهند. رستوران رضائی که از سال ۱۳۳۷ شروع به فعالیت کرده به شیشلیک ها و کباب هایش معروف است. این رستوران شعبه‌های متعددی در مشهد دارد اما جدیدترین و نزدیک ترین آن به حرم امام هشتم شیعیان که برای صرف افطاری نیز مناسب است رستوران رضائی واقع در خیابان آخوند خراسانی است. این رستوران در ۳ طبقه با ماشین ۵ دقیقه تا حرم فاصله دارد. اگر قصد سفر به شهر مشهد دارید، می‌توانید هتل و اقامتگاه خود را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ رزرو کنید. همچنین می‌توانید بلیط هواپیما خود را با بهترین قیمت بخرید.

آدرس: خیابان آخوند خراسانی (خیابان خاکی)

اگر می‌خواهید بدانید بهترین فست فودهای مشهد کدامند اینجا را ببینید.

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد