سفر بر وفق مراد؛ با رزرو هتل از اسنپ‌تریپ

تاریخ انتشار : 3 مهر 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۱۲ آبان ۱۴۰۰
سفر بر وفق مراد؛ با رزرو هتل از اسنپ‌تریپ

درست است که می‌شود با چند کلیک ناقابل سفر کرد. ولی یکی از مشکلات همیشگی برای من و شمایی که اهل سفر هستیم و می‌خواهیم در کمترین زمان ممکن همه چیز بر وفق مرادمان پیش برود، پروسه گاه پیچیده رزرو اتاق و هتل است. گاه شده به سایت‌های مختلف مراجعه کرده‌ایم و ساعت‌ها پشت خط منتظر مانده‌ایم. و درآخر دست از پا درازتر مجبور شده‌ایم برویم سراغ همان روش‌های سنتی و مراجعه حضوری به آژانس‌ها. حالت دیگرش هم وجود دارد، اینکه رزرو را آنلاین انجام داده‌ایم ولی باز هم یک جای کار می‌لنگد و برای اطلاع از اینکه رزرومان قطعی شده یا نه باید باز هم منتظر بمانیم و انتظار برای ما، خود، مثل سم می‌ماند. حال اسنپ‌تریپ قاعده را برهم زده است و در این آشفته بازار، رزرو قطعی هتل را انجام می‌دهد.

اسنپ تریپ خوب می‌داند که دلتان می‌خواهد همه چیز آسان، بی‌دردسر و ارزان پیش‌ برود. و دیگر نیاز نباشد برای رزرو هتل دچار سردرگمی شوید. در اینجا از زمانی که شما اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید تا زمانی که از همه چیز مطمئن شوید و انتظار و نگرانی از شما رخت بربندد، در حدود ۲ دقیقه طول می‌کشد. یعنی به سرعت باز و بسته کردن چشم‌ها. چطوری؟

مزایای رزرو هتل از اسنپ‌تریپ چیست؟

اسنپ تریپ اطلاعات جامع و کامل درباره هتل‌ها و نحوه رزرو اتاق را یکجا بهمان به صورت آنلاین و بدون انتظار برای اینکه آیا اپراتور جوابمان را بدهد یا نه، ارائه می‌دهد. و بهمان می‌گوید که کدام هتل با بودجه ما جور درمی‌آید. فهرست دقیق و کاملی از معمولی‌ترین هتل‌ها و مهمانسراها تا لوکس‌ترنشان پیش رویمان می‌گذارد، دیدنی‌های نزدیک به هرکدام را معرفی ‌می‌کند، و می‌گوید که چطور می‌شود خاطره خوشی از هر سفر ساخت. و همه اینها بدون جان به لب شدن و صرف هزینه‌های اضافه انجام می‌شود. تازه فقط همین‌ها هم نیست و در طول سفر و بعد از آن هم تنهایتان نمی‌گذارد.

دسته:اخبارهتل

مطالب مرتبط :

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

17 خرداد 1401
رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

3 خرداد 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد