قیمت هتل آپارتمان‌های مشهد در چه حدودی است؟

تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۹ خرداد ۱۴۰۱
قیمت مهمانسراهای مشهد

قیمت مهمانسراهای مشهد هم مانند باقی مراکز اقامتی این شهر بیشتر بر اساس فاصله‌اش تا حرم مطهر امام رضا (ع) تعیین می‌شود. اقامتگاه‌ها و هتل‌های نزدیک به حرم معمولا قیمت بالا‌تری دارند. اما اقامتگاه‌هایی هم که تا حرم فاصله دارند بیشتر وقت‌ها برای مهمانانشان سرویس رفت و برگشت حرم در نظر می‌گیرند تا مسافران برای زیارت مشکلی نداشته باشند. البته قیمت هتل مشهد هم مانند شهرهای دیگر، در روزهای پرمسافر بیشتر می‌شود. در اینجا اقامتگاه و هتل آپارتمان‌های مشهد را با قیمت‌های مناسب معرفی می‌کنیم. تا بتوانید بر حسب نیازتان اقامتگاهی را انتخاب کنید. با اسنپ تریپ همراه باشید.

هتل آپارتمان ابریشم

هتل آپارتمان ابریشم

این هتل آپارتمان هم از هتل آپارتمان‌های مشهد و نزدیک حرم است که اتاق‌های بسیار شیک و تمیزی دارد. از هتل آپارتمان ابریشم با حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم می‌رسید. هتل رستوران بسیار خوبی دارد که با غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمانان پذیرایی می‌کند. قیمت یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته این هتل همراه با صبحانه و ناهار و شام برای هر نفر حدود ۱۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به مشهد

هتل آپارتمان قصر نوین

هتل قصر نوین

هتل آپارتمان قصر نوین علاوه بر قیمت مناسبش، فاصله کمی تا حرم دارد و همزمان با اتاق‌هایی تمیز و مرتب از مهمانان پذیرایی می‌کند. شما می‌توانید برای اقامت در این هتل منوی فولبرد یا با صبحانه را انتخاب کنید. بسته به نوع اتاق هزینه پرداختی‌تان متفاوت خواهد شد. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل آپارتمان با صبحانه و در روزهای عادی برای هر نفر حدود ۲۰ هزار تومان است. اگر هم دوست داشته باشید علاوه بر ناهار، صبحانه و شام هم داشته باشید، هزینه اقامتتان در اتاق دو تخته برای هر نفر حدود ۳۲ هزار تومان است.

هتل آپارتمان اسپینو

هتل اسپینو

هتل آپارتمان اسپینو را هم می‌توانیم یکی ازهتل‌های نزدیک به حرم در نظر بگیریم. از این هتل با ماشین تقریبا ۱۰دقیقه‌ای به حرم مطهر امام رضا (ع) خواهید رسید. هتل اسپینو امکانات رفاهی کاملی برای مهمانانش در نظر گرفته. مثلا با اقامت در این هتل می‌توانید از کافی‌شاپ، سونا، جکوزی و خدماتی مانند تاکسی سرویس و لاندری استفاده کنید. قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته همراه با صبحانه در این هتل برای هر نفر حدود ۴۰ هزار تومان است. همچنین قیمت یک شب اقامت در اتاقی دو تخته با صبحانه و ناهار و شام برای هر نفر حدود ۵۵ هزار تومان خواهد بود.

هتل آپارتمان شارین

هتل شارین

از هتل آپارتمان شارین با ماشین ۱۰دقیقه‌ای به حرم می‌رسید. این هتل آپارتمان خدمات خوبی به مهمانانش ارائه می‌دهد و دسترسی خوبی هم به حرم دارد. این موارد و قیمت مناسبش باعث شده مسافران زیادی این هتل را برای اقامتشان در مشهد انتخاب کنند. قیمت یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته هتل شارین با صبحانه و ناهار و شام حدود ۵۰ هزارتومان است. نکته مثبت این هتل برای خانواده‌هایی که تعدادشان زیاد است این است که هتل اتاق‌هایی ۶ تخته هم دارد. و قیمت یک شب اقامت در آنها با صبحانه و ناهار و شام برای هر نفر حدود ۴۰ هزار تومان می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل مشهد کدام است؟

رزرو و مشاهده‌ی قیمت هتل‌های مشهد

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد