لیست هتل‌های گرگان را اینجا ببینید

تاریخ انتشار : 19 خرداد 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۱۹ دی ۱۴۰۱
لیست هتل های گرگان

گرگان، شهرهای هتل‌های باصفاست. آنطور که پنجره اتاقتان رو به جنگل های سبز این منطقه باز می‌شود. بیشتر هتل‌های گرگان ۴ ستاره‌اند و در منطقه خوش و آب و هوایی قرار دارند. قیمت آنها هم از شبی ۱۰۶ هزار تومان تا ۷۲۱ هزار تومان متغیر است. ما در اینجا لیست هتل‌های گرگان به همراه قیمت را نوشته‌ایم تا با دید بازتری دست به انتخاب بزنید.

هتل قصر بوتانیک، ۵ ستاره

هتل بوتانیک گرگان

هتل بوتانیک گرگان

اگر در سفر به گرگان به اصطلاح بخواهید آب توی دلتان تکان نخورد، پیشنهاد بسیاری هتل قصر بوتانیک است. هتل قصر بوتانیک ۵ ستاره دارد و در جاده ساری به گرگان واقع شده. در باغی ۴ هکتاری. بنای هتل در ۷ طبقه شامل اتاق‌های یک نفره و دونفره و سوئیت دولوکس است که بیشترشان چشم اندازی رو به باغ دارند. این هتل دارای دو رستوران ایرانی و ایتالیایی هم هست.
امکانات هتل: استخر و سالن ورزشی، جکوزی، سونای خشک و بخار و آرایشگاه، جاده‌ای برای پیاده روی و اسکیت و دوچرخه سواری، سالن بازی برای جوانان و کودکان، دو زمین تنیس و والیبال و بسکتبال، بوتیک و فروشگاه صنایع دستی و موسیقی زنده.
جاذبه‌های نزدیک هتل: جنگل ناهارخوران و النگدره در ۳۶ دقیقه‌ای هتل بوتانیک قرار دارد و  هتل با خود گرگان، ۹ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل آذین گرگان، ۴ ستاره

هتل آذین گرگان

هتل آذین گرگان

هتل آذین در ابتدای شهر گرگان واقع شده. و به دلیل موقعیتش، از شمال به دشت زیبای ترکمن، از جنوب به کوه‌ها و جنگل سرسبز گلستان، از غرب به دشت ترکمن و جاده تهران-گرگان و از شرق به شهر گرگان مشرف است. این هتل که در سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرده و چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته دارای دو فاز و شامل اتاق‌های یک و دو تخته و سوئیت‌های دوبلکس، رویال و مخصوص است. پنجره برخی از اتاق‌های این هتل رو به دشت ترکمن باز می‌شوند. هتل آذین از بین هتل های گرگان محبوبیت زیادی میان مسافران دارد.
امکانات هتل: رستوران، آسانسور، فروشگاه، سالن‌های مختلف، استخر، پارکینگ و چایخانه سنتی
جاذبه‌های نزدیک هتل: جنگل ناهارخوران در ۲۳ دقیقه‌ای و پارک جنگلی النگدره ۳۰ دقیقه با هتل آذین فاصله دارند.

هتل شهاب، ۴ ستاره

هتل شهاب گرگان

هتل شهاب گرگان

خیلی‌ها همین که به گرگان می‌رسند، به جنگل ناهارخوران که جزو معروف‌ترین جاهای دیدنی گرگان است، می‌روند. هتل شهاب هم در جاده‌ای که به این جنگل می‌رسد، قرار دارد. این هتل دارای اتاق‌های دو و سه نفره و سوئیت‌های دو نفره و رویال است که همه‌شان رو به جنگل ناهارخورانند. از ضعف‌های این هتل که کاربران به آن اشاره کرده‌اند، امکانات نسبتا کم آن است.
امکانات هتل: رستوران و کافی شاپ، استخر، سونای خشک و بخار و جکوزی، اینترنت در اتاق، برگزاری تورهای گردشگری، تالار برای برگزاری جشن‌های مختلف
جاذبه‌های نزدیک هتل: غیر از جنگل ناهارخوران که ۴ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد، شهر گرگان در ۹ دقیقه‌ای هتل شهاب واقع شده.

هتل جهانگردی ناهارخوران، ۳ ستاره

هتل جهانگردی ناهارخوران

هتل جهانگردی ناهارخوران

هتل جهانگردی ناهارخوران در دل جنگل‌های ناهارخوران واقع شده و یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های منطقه است. سال ۱۳۶۰ افتتاح شده و در سال ۱۳۸۹ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل جهانگردی ناهارخوران دارای ۳۱ اتاق دو تخته، ۲۲ کلبه دو تخته، ۱۰ سوئیت سه تخته، و چهار سوئیت رویال چهار تخته، و دو رستوران است و آلاچیق‌هایی در فضای باز هم دارد.
امکانات هتل: اینترنت، پارکینگ، کافی شاپ و خشکشویی، مرکز خرید، فضای سبز و چایخانه سنتی
جاذبه های نزدیک هتل: جنگل ناهارخوران و النگدره در ۵ دقیقه‌ای هتل و کاخ اختصاصی یا موزه سلطنتی ۱۰ دقیقه با هتل جهانگردی ناهارخوران فاصله دارند.

هتل ۳ ستاره عجم

هتل عجم گرگان

هتل عجم گرگان

کامل کننده لیست هتل‌‌های گرگان، هتل عجم است. هتل عجم در آزادشهر قرار گرفته، شهرستانی که با گرگان ۷۶ کیلومتر فاصله دارد. هتل عجم یکی از هتل‌های ۳ ستاره آزادشهر محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و در ۶ طبقه، ۶۳ واحد اقامتی دارد. از ضعف‌های هتل که کاربران به آن اشاره کرده‌اند موقعیت مکانی آن است.
امکانات هتل: اینترنت رایگان، پارکینگ روباز، رستوران، فضای سبز، کافی شاپ و سالن کنفرانس
جاذبه‌های نزدیک هتل: جنگل کبودوال در ۳۸ دقیقه‌ای هتل و آبشار شیرآباد خان ببین در ۳۱ دقیقه‌ای آن قرار دارند و دیوار تاریخی گرگان ۴۰ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد.
شما می‌توانید هتل یا اقامتگاه خود را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ رزرو کنید.

سوالات متداول

هتل عجم گرگان چه امکاناتی دارد؟

هتل عجم فضای سبز، پارکینگ روباز، سالن کنفرانس و اینترنت رایگان دارد.

بهترین هتل‌های گرگان کدامند؟

هتل جهانگردی ناهارخوران، هتل شهاب، هتل عجم و هتل اذین از بهترین هتل‌های گرگان هستند که قیمت و امکانات هر یک را می‌توانید از سایت اسنپ تریپ ببینید.

چرا رزرو هتل‌ها را از اسنپ تریپ انجام بدهیم؟

در اسنپ تریپ می‌توانید انواع هتل و هتل‌ آپارتمان‌ها را با قیمت‌های متنوع رزرو کنید. خیلی‌ها پیش از سفرشان هتل خاصی را در نظر ندارند و دل‌شان می‌خواهد بتوانند هتل‌های مختلف را بررسی کنند و بعد تصمیم بگیرند که می‌خواهند کدام هتل را رزرو کنند.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فرودگاه گرگان

از فرودگاه گرگان چه می‌دانید؟

17 شهریور 1398
آبشار شیرآباد

راهنمای رفتن به آبشار شیرآباد

19 تیر 1398

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد