اگر دنبال هتل آپارتمان لوکس در مشهد هستید، این پست را بخوانید

تاریخ انتشار : 3 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۴ آذر ۱۴۰۱
اگر دنبال هتل آپارتمان لوکس در مشهد هستید، این پست را بخوانید

شاید در سال یکبار بیشتر مشهد نروید. یکبار هم که هزار بار نمی‌شود. دلتان می‌خواهد در هتل آپارتمانی لوکس بمانید و اگر هتل آپارتمان باشد که چه بهتر. هتل آپارتمان‌های لوکس مشهد از آنجایی که هم امکاناتی به راحتی یک خانه دارند و هم تمیز و شیک‌اند، انتخاب بسیاری از مسافران این شهر زیارتی هستند. اگرچه انتخاب‌های دیگری مثل قیمت و نزدیکی به حرم هم در گزینش هتل مشهد دخیل است. در این پست چند هتل آپارتمان لوکس در مشهد را معرفی کرده‌ایم.

هتل آپارتمان آرمان

شاید همینکه چشمتان به تعداد ستاره‌های هتل بخورد، فکر کنید آرمان هتلی معمولی است. ولی این هتل آپارتمان لوکس مشهد در بین هتل آپارتمان‌های ۳ ستاره این شهر جزو بهترین‌هاست. داشتن بالاترین نشان هتل آپارتمان از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز گواهی‌ست بر این مدعا. هتل آپارتمان آرمان امکاناتی در حد هتل‌های ۵ ستاره دارد. معماری‌اش مدرن است و تنوع اتاق‌ها در آن بالاست. این هتل آپارتمان در ۹ طبقه، ۲۹۱ واحد یک خوابه، دو خوابه، سوئیت، کانکت و وی‍ژه معلولین دارد و خوبی این واحدها این است که هرکدامش‌شان به طور متوسط ۵۰ مترند و تقریبا بیشترشان دید مستقیم به حرم دارند. به غیر از اینها مرکز خرید آرمان همان پایین هتل است، مرکز خریدی که هم فودکورت دارد و هم میتوان در کافی شاپ فضای بازش نشست و چیزی خورد.

اگر دلتان بخواهد درباره امکانات این هتل آپارتمان بدانید باید بگوییم دو رستوران یاس و زعفران هتل انواع و اقسام غذاهای ایرانی و خارجی را سرو می‌کند. در باغ بام هتل میتوان هوایی تاز کرد و در مجموعه ورزشی‌اش که شامل استخر، سونا و جکوزی و حمام ترکی است تنی به آب زد.

آدرس: خیابان نواب صفوی، بین نواب ۱۲ و ۱۶

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

هتل آپارتمان بشری

از هتل بیرون می‌زنید و دو دقیقه بعد جلوی در باب الجواد حرم هستید. اگر دنبال هتل آپارتمان لوکس مشهد هستید در جست و جویتان حتما به هتل آپارتمان بشری خواهید رسید. بشری که در سال ۱۳۸۸ در هشت طبقه ساخته شده، امکانات متنوعی دارد. بسته به سلیقه‌تان می‌توانید در یکی از آپارتمان‌های یک خوابه و دو خوابه، دبل یا رویال هتل بمانید و با رزرو سوئیت‌های vip  از سونای گرمی نیز بهره ببرید.

در یکی از دو رستوران رضوی یا مروارید هتل که یکی از آنها چشم‌اندازی رو به حرم دارد، غذا بخورید. و در یکی از خیابان‌های اصلی مشهد باشید که هم به مراکز خرید نزدیک است و هم در چند قدمی بورس طلا و جواهر، آینه و شمعدان قرار گرفته.

آدرس: خیابان اندرزگو (خسروی نو) ، ابتدای بازار سرشور (مقابل باب الجواد)

بیشتر بخوانید:  هتل‌های پنج ستاره مشهد در وبسایت اسنپ‌تریپ

 هتل آپارتمان امید

در سایت هتل آپارتمان امید نوشته: نزدیک‌ترین مجموعه اقامتی به حرم. این گفته هم برمی‌گردد به فاصله ۵ دقیقه‌ای این هتل آپارتمان تا حرم رضوی. هتل آپارتمان امید در سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرده و یکی از نوسازترین هتل‌ آپارتمان‌های لوکس مشهد محسوب می‌شود. سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل همگی از امکانات به روزی برخوردارند و همینکه درکنار پنجره بایستید حرم امام رضا (ع) خودنمایی می‌کند و این چشم‌انداز در رستوران آن هم که منویش از غذاهای ایرانی و فرنگی پر است، همراه تان خواهد بود. رستورانی که آشپز جلوی چشمتان غذا را آماده میکند.

مشهد، شهر مجموعه‌های آبی است و  هتل آپارتمان امید هم مجموعه‌ای آبی شامل استخر، سونا و جکوزی دارد. مرکز خرید هتل هم که در پایین آن قرار گرفته شما را بی‌نیاز از بیرون رفتن از هتل می‌کند، مگر برای زیارت و گشت و گذار در خیابان‌های شلوغ شهر و مگر برای دیدن جاهایی مثل آرامگاه نادر که تنها ۷ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.

آدرس: خیابان شیرازی، نبش شیرازی سوم

دیگر هتل آپارتمان‌های لوکس مشهد

هتل آپارتمان اسپینو

هتل اسپینو یکی از هتل‌های نوساز مشهد است که در سال ۹۳ افتتاح شده است. این مجتمع اقامتی ۴ طبقه و ۳۶ باب اتاق دارد. از هتل اسپینو با ماشین می‌توانید تقریبا ۱۰ دقیقه به حرم مطهر امام رضا (ع) برسید. هتل اسپینو در نزدیکی میدان ۱۷ شهریور قرار گرفته و همین باعث می‌شود به ایستگاه متروی ۱۷ شهریور دسترسی خوبی داشته باشید. همچنین مجتمع گردشگری بابا قدرت و باغ خونی که از جاذبه‌ های گردشگری مشهد هستند با این هتل فاصله چندانی ندارند. بیمارستان شهید کامیاب هم با این هتل فقط ۳ دقیقه فاصله دارد.

آدرس: خیابان هفده شهریور، خیابان عنصری شرقی پلاک ۲۰

هتل آپارتمان انصار

هتل انصار یکی از هتل های مشهد است که تا حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله کمی دارد و مهمانان این هتل می‌توانند پیاده به حرم مطهر برسند. رستوران و کافی شاپ هتل آماده پذیرایی از مهمانان است با این حال اگر مسافران دوست داشته باشند ناهار یا شام را بیرون از هتل صرف کنند از هتل انصار تا بلوار امام رضا فقط چند دقیقه فاصله است و مهمانان می توانند با رفتن به این خیابان به رستوران های زیادی دسترسی داشته باشند. بازار رضا هم فاصله کمی با این هتل دارد و برای خرید سوغاتی می توانید به این بازار بروید. اتاق های شیک و تمیز هتل انصار و پرسنل مجربش، همچنین دسترسی خوب به حرم این هتل را به یکی از هتل های محبوب مشهد تبدیل کرده است.

آدرس: ابتدای خیابان شیرازی

 

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد