معرفی چند هتل قیمت مناسب در مشهد

تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
هتل صبا مشهد

هتل قیمت مناسب در مشهد، اقامتگاهی است که بسیاری از مسافران این شهر به دنبالش هستند. اغلب مسافران که برای زیارت سفر می‌کنند بیشتر از اینکه درباره هتل مشهد وسواس به خرج بدهند برایشان جایی مهم است که بتوانند در آن اقامت کنند و روزها برای زیارت به حرم مطهر امام رضا (ع) بروند. در اینجا چند هتل با امکانات خوب و قیمت مناسب در مشهد را معرفی می‌کنیم.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

هتل صبا

از هتل صبا تا حرم امام رضا با ماشین حدود ۲۰ دقیقه راه است، این فاصله نسبت به فاصله برخی از هتل‌های دیگر فاصله کمی محسوب نمی‌شود، اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که هتل در نزدیکی میدان فردوسی واقع شده و مسافران می‌توانند در این میدان به ایستگاه اتوبوس دسترسی داشته باشند.

دو بیمارستان خاتم‌الانبیا و بیمارستان ابن سینا هم فاصله خیلی کمی با هتل صبا دارند. و همین باعث می‌شود این هتل برای کسانی که جهت خدمات درمانی به مشهد سفر می‌کنند انتخاب خوبی باشد. همچنین مراکز خرید مهم شهر هم فاصله چندانی با هتل ندارند، برای مثال فاصله هتل الماس شرق با ماشین تا این هتل فقط ۱۱ دقیقه است. هتل صبا علاوه بر این‌ها امکانات رفاهی بسیار خوبی در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. رستوران هتل در روزهایی که مسافرهای کمتری به مشهد سفر می‌کنند برای مهمانانش تخفیف در نظر می‌گیرد.  نرج اجاره یک شب اتاق دو تخته در هتل صبا برای هر نفر حدود ۶۵ هزار تومان است. گاهی هم با تخفیف نرخ اتاق یک تخته این هتل به حدود ۵۰ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

هتل میزبان

هتل میزبان

فضای داخلی هتل میزبان

از هتل میزبان با ۱۰ دقیقه رانندگی به حرم مطهر امام رضا (ع) خواهید رسید. البته هتل هم برای مهمانانش سرویس حرم در نظر گرفته است و می‌توانید برای رفتن به حرم از این سرویس استفاده کنید. همچنین هتل میزبان با ۵ دقیقه پیاده روی به میدان ۱۵ خرداد می‌رسید. و از این میدان به خطوط اتوبوس دسترسی خواهید داشت تا بتوانید به راحتی به نقاط مختلف مشهد دسترسی داشته باشید. از آنجایی که این هتل یکی از هتل‌های نوساز شهر است. معماری مدرنی دارد و اتاق‌های تمیز و شیک اقامت خوبی را برای مهمانان فراهم می‌کند. بیشتر واحد‌های این هتل به گاز مجهز هستند و شما می‌توانید خودتان آشپزی کنید. و هزینه‌هایتان را پایین‌تر بیاورید. هزینه یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته با صبحانه ۱۲۰ هزار تومان است که برای هر نفر ۶۰ هزار تومان می‌شود.

هتل قصر نوین

قصر نوین

اتاق‌های هتل قصر نوین

این هتل یکی از هتل‌های نزدیک حرم است که علاوه بر نزدیکی به حرم ارزان قیمت هم هست. از هتل آپارتمان قصر نوین با حدود یک ربع پیاده روی می‌توانید به حرم مطهر برسید. این هتل آپارتمان از هتل آپارتمان‌های نوساز مشهد محسوب می‌شود و اتاق‌های تمیز و مرتبی دارد. این ویژگی‌ها و همچنین خدمات قابل قبول هتل باعث شده است که بسیاری از مسافرانی که در این هتل اقامت می‌کنند در سفرهای بعدی‌شان با هم این هتل را انتخاب کنند. اگر خانوادگی به مشهد سفر می‌کنید این هتل انتخاب خوبی برایتان است. چون هتل واحد‌های یک خوابه با تعداد تخت‌های بیشتر هم دارد. قیمت یک شب اقامت در واحد یک خوابه و ۶ تخته این هتل حدود ۱۱۸ هزار تومان است که برای هر نفر حدود ۲۰ هزار تومان می‌شود. شما می‌‌توانید هتل‌های مشهد را با بهترین قیمت از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد