با این فیلم‌ها سفر کنید (قسمت دوم)

تاریخ انتشار : 17 فروردین 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۷ شهریور ۱۴۰۰
با این فیلم‌ها سفر کنید (قسمت دوم)

اگر دلتنگ سفر هستید و عاشق فیلم دیدن، با این فیلم‌ها سفر کنید، هم شوق سفر را در دلتان زنده کنید و هم تعداد زیادی فیلم خوب ببینید.

در این مطلب که قسمت دوم معرفی برخی از فیلم‌ها با مضمون سفر و مسافرت است، به سراغ چند فیلم خارجی و ایرانی می‌رویم.

اژدها وارد می‌شود

فیلم اژدها وارد می‌شود در قالب فیلم و مستند روایت می‌شود. هم شاهد اتفاقات هستید و هم مصاحبه‌هایی را با برخی از افراد می‌بینید تا این گمان را در شما تقویت کند که این فیلم واقعی‌ست. داستان فیلم روایت مسافرت بابک حفیظی، مامور ساواک، به جزیره قشم است که با دو نفر دیگر هم همراه می‌شود تا بتوانند گره معمایی را حل کنند. موسیقی و تصویر فیلم هم تجربه سمعی و بصری جالبی را به قشم برایتان رقم می‌زند.

یک حبه قند

داستان فیلم یک حبه قند در شهر یزد و در خانه‌ای قدیمی می‌گذرد. زمانیکه اعضای خانواده برای جشن عروسی دختر کوچک خانواده دور هم جمع می‌شوند. شاید نقش‌های این فیلم سفر نکنند، اما قطعا باعث می‌شود تا برنامه سفر به یزد را در برنامه‌های آینده خود بگذارید تا از نزدیک شاهد این شهر و دیدنی‌هایش باشید.

جهان با من برقص

در جهان با من برقص قصه جمع شدن چند دوست قدیمی و سفرشان به خانه‌ای در شمال کشور را می‌بینیم که تصمیم دارند برای تولد جهان، که علی مصفا آن را بازی می‌کند، دور هم جمع شوند. با این فیلم به شمال سفر می‌کنید، می‌خندید، و حال خوبی را تجربه می‌کنید. شاید هم پس از تمام شدن فیلم تصمیم رفتن به مسافرتی دسته‌جمعی را عملی کردید.

The Darjeeling Limited

دارجلینگ محدود، قصه سفر سه برادر است که پس از یک‌سال بی‌خبری از هم دور هم جمع شده‌اند. جک، پیتر، و فرانسیس در قطاری در هند با هم ملاقات می‌کنند و کم کم هدف اصلی‌شان از سفر مشخص می‌شود. مانند دیگر فیلم‌های وس اندرسون، در این فیلم هم با طنزی جذاب، صحنه‌های چشم‌نواز، و موسیقی زیبا مواجه خواهید شد.

The Secret Life of Walter Mitty

زندگی پنهان والتر میتی، داستان غرق شدن والتر در زندگی نرمال و خیال‌پردازی‌هایش است. والتر که در گذشته به ماجراجویی علاقه داشته، پس از چندین سال کار به‌عنوان مسئول آرشیو عکس‌های مجله مجبور می‌شود برای پیدا کردن یک عکس سفر کند و از مکان امن خودش بیرون بیاید. دیدن تصاویر خیره‌کننده فیلم از طبیعت گرینلند و آیسلند خالی از لطف نیست.

Under the Tuscan Sun

فیلم زیر آفتاب توسکانی، قصه فرانسیس، نویسنده آمریکایی‌ست که پس از طلاق از همسرش تصمیم می‌گیرد به ایتالیا سفر کند. اتفاقات غیرمنتظره و دیدن آدم‌های جدید مسیر زندگی فرانسیس را عوض می‌کند. اگر به ایتالیا و فرهنگ آن علاقه دارید دیدن این فیلم را از دست ندهید.

Jungle

جنگل، ماجرای واقعی سفر سه دوست به بولیوی و جنگل‌های آمازون در دهه ۱۹۸۰ میلادی است. پس از آشنایی با جهانگردی دیگر برای دیدن قبیله‌های قدیمی، ماجراهایی برای این سه نفر پیش می‌آید که دست و پنجه نرم کردنشان با طبیعت وحشی این منطقه را برایمان به تصویر می‌کشد.

Little Miss Sunshine

دوشیزه کوچک شایسته، داستان سفر یک خانواده با یک ون زرد به ایالت کالیفرنیا آمریکاست که می‌خواهند هرطور شده کوچکترین عضو خانواده، آلیو، را به یک مسابقه برسانند. هر یک از افراد خانواده با مشکلی روبه‌روست و در طول این سفر اتفاقاتی تلخ و شیرین برایشان می‌افتد که مانع رسیدن به‌موقع آن‌ها به این مسابقه شود.

Hector and the Search for Happiness

هکتور و جستجوی خوشبختی، فیلمی درباره هکتور، روانشناسی است که تصمیم می‌گیرد تا کمی از زندگی یکنواختش فاصله بگیرد و سفر کند. در حین سفر هم از افرادی که با آن‌ها ملاقات می‌کند می‌پرسد که خوشحالی و شادی برایشان چگونه معنا می‌شود.

اگر شما هم فیلمی با مضمون سفر دیده‌اید و به مسافرت و گشتن مکان‌های کشف نشده تشویقتان کرده، با ما و خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: با این فیلم‌ها سفر کنید (قسمت اول)

دسته:ایرانگردیجهانگردی

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

۲ نظر

  • پاسخ ريحان ۷ خرداد ۱۴۰۰ از ۱۷:۲۸

    تشکر واقعا جالب بودند ممنون که فیلم های خوب رو به ما هم معرفی کردید

  • پاسخ حسین ۲۶ آذر ۱۴۰۰ از ۰۸:۳۳

    فیلم The Fall فراموش شد(۲۰۰۶)

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد