با این فیلم‌ها سفر کنید (قسمت اول)

تاریخ انتشار : 26 اسفند 1399 - تاریخ بروز رسانی : ۴ مهر ۱۴۰۰
سفر با فیلم

اگر دلتنگ سفر هستید و عاشق فیلم دیدن، با این فیلم‌ها سفر کنید، هم شوق سفر را در دلتان زنده کنید و هم تعداد زیادی فیلم خوب ببینید.

تا به حال به این فکر کرده‌اید که هدفتان از دیدن فیلم چیست؟ پاسخ‌ها به این سوال می‌تواند بسیار متفاوت باشد؛ شاید برای تفریح و گذران وقت فیلم می‌بینید. ممکن است هم برای لذت بردن و کسب تجربه‌ای که شاید برای خودتان پیش نیاید به سراغ فیلم و سریال می‌روید. هر چه هست دنیای فیلم‌ها آنقدر گسترده و جذاب هستند که با هر سلیقه‌ای می‌توانید فیلمی را برای دیدن انتخاب کنید. اما ما می‌خواهیم به سراغ معرفی چند فیلم از لیست بلند بالای فیلم‌های مسافرتی برویم که شوق و ذوق سفر و مسافرت را در دل هر بیننده‌ای بیدار می‌کنند.

Midnight in Paris

فیلم نیمه شب در پاریس را وودی آلن کارگردانی کرده و با شخصیت اصلی فیلم، گیل، به کشف بخش‌هایی از پاریس می‌پردازیم. گیل، که نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس است، با نامزدش برای سفری به پاریس می‌روند و داستان اصلی فیلم از نیمه شبی در پاریس شروع می‌شود که گیل به دهه ۱۹۲۰ پاریس سفر می‌کند. قدم زدن با شخصیت‌های فیلم در کوچه‌های پاریس و سفر به دهه ۲۰ میلادی این شهر زیبا را در فیلم تجربه خواهید کرد.

فیلم نیمه شب در پاریس

Casablanca

داستان کازابلانکا در کشور مراکش روایت می‌شود و اگر به فیلم‌های کلاسیک علاقه‌مند هستید، تماشای آن می‌تواند تجربه جالبی باشد. فیلم کازابلانکا در دوران جنگ جهانی دوم ساخته شده و داستانی عاشقانه را برایمان به تصویر می‌کشد. شخصیت اصلی فیلم ریک، که همفری بوگارت آن را بازی می‌کند، صاحب کلابی در کازابلانکاست و از آن‌جا همراه قصه می‌شویم.

فیلم کازابلانکا

The Grand Budapest Hotel

فیلم هتل بزرگ بوداپست داستانی جذاب را در دهه ۱۹۳۰ برایمان به تصویر می‌کشد. در فیلم با گوستاو که مدیر هتل است آشنا می‌شویم که پس از مرگ یکی از مسافران هتل، اتفاقاتی برایش می‌افتد. چگونگی روایت داستان، رنگ، و موسیقی فیلم شما را خسته نمی‌کند و تجربه‌ای جالب را در هتل خیالی وس اندروسن (کارگردان فیلم) کسب می‌کنید.

فیلم هتل بوداپست

James Bond Movies

اگر فیلم‌های جاسوسی، معمایی، و اکشن با چاشنی سفر را دوست دارید، فیلم‌های جیمز باند مناسب سلیقه شما هستند. هر کدام از فیلم‌ها در کشور و شهرهای مختلفی فیلم‌برداری شده‌اند و داستان‌هایی پرکشش و جذاب دارند. در فیلم Specter یا شبح، سفرتان را با جاسوس حرفه‌ای MI6 از مکزیک شروع می‌کنید و در طول فیلم از انگلیس، ایتالیا، و مراکش هم سر در می‌آورید.

فیلم شبح جیمز باند

Before Sunrise – Before Sunset – Before Midnight

سه گانه پیش از طلوع، پیش از غروب، و پیش از نیمه شب به فاصله ۱۰ سال از یکدیگر ساخته و اکران شده‌اند. در فیلم اول ماجرای آشنایی دختر و پسری در قطار و سفرشان تا پیش از طلوع آفتاب در وین اتریش را می‌بینیم. در فیلم پیش از غروب در خیابان‌های پاریس با همان دو هم‌قدم می‌شویم و در فیلم پیش از نیمه شب رابطه‌شان در سفری به یونان به تصویر کشیده شده است که دیدنش خالی از لطف نیست.

فیلم سه گانه

Wild

فیلم وحشی براساس داستانی واقعی و کتابی به همین اسم ساخته شده. داستان ماجراجویی شرل استرید در مسیر پاسیفیک کرست آمریکا که پس از اتفاقاتی در زندگی‌اش تصمیم می‌گیرد با یک کوله پشتی و تنها این مسیر را طی کند. شاید فیلم روحیه جستجوگری‌تان را تقویت کند و سفری این چنینی را در لیستتان قرار دهید.

فیلم وحشی

Forrest Gump

شاید نوروز امسال بهترین فرصت باشد تا فارست گامپ را ببینید. در فیلم شاهد دوره‌های مختلفی از زندگی فارست گامپ هستیم. اما دلیل قرار گرفتن این فیلم در لیست اسنپ‌تریپ، سفرهای فارست به بیشتر ایالت‌های آمریکاست که داستانی جالب دارد.


Lion

فیلم شیر داستان واقعی پسربچه‌ای به اسم سارو در هند است. حال و هوای این فیلم با دیگر فیلم‌هایی که معرفی کرده‌ایم متفاوت‌تر است اما به خوبی ماجرای گم شدن سارو و سفر عجیبش در هند به تصویر کشیده شده که درک بهتری از این موضوع را به ما می‌دهد و با این فیلم به هند سفر می‌کنیم.

فیلم لیون شیر

Lost in Translation

فیلم گمشده در ترجمه داستان سفر دو نفر به توکیو در ژاپن است. بیل موری و اسکارلت جوهانسون که دو نقش اصلی را در فیلم بازی می‌کنند، روایتی ساده را از شکل‌گیری ارتباط بین دو نفر در سفر و فرهنگی متفاوت نشان می‌دهند. همچنین انرژی و زندگی در توکیو به خوبی برایمان ثبت شده و شاید در پایان فیلم تصمیم بگیرید سفر به ژاپن را هم در لیست جاهایی که باید بروید اضافه کنید.

فیلم لاست گمشده

Planet Earth

مستند سیاره زمین را نمی‌توان از قلم انداخت، هر قسمت از این مستند کمتر از ۱ ساعت است و شما را با بخش‌هایی بکر از جهانی که در آن زندگی می‌کنیم آشنا می‌کند. اگر علاقه‌مند به دیدن تصاویر بی‌نظیری از قطب‌ها و دشت‌ها تا بیابان‌ها هستید، تماشای این مستند را از دست ندهید.

مستند زمین

شما هم اگر فیلمی با موضوع سفر دیده‌اید که حس و حال سفر داشته و دلتنگی‌تان را برای سفر رفع کرده به خوانندگان دیگر این مطلب معرفی کنید.

قسمت دوم سفر با فیلم‌ها را در اینجا بخوانید

دسته:جهانگردیمهارتهای سفر

مطالب مرتبط :

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

10 آبان 1402
سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

16 مهر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد