بهترین رستوران‌های کیش که باید رفت

تاریخ انتشار : 6 آذر 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
بهترین رستوران‌های کیش که باید رفت

شهرهای توریستی و پر مسافر معمولا رستوران‌های زیادی دارند و کیش هم یکی از آنهاست. جایی که رستوران‌های متنوع برای سلیقه‌های مختلف دارد. در بیشترشان موسیقی زنده برقراراست و از بیشترشان می‌شود آبی ناب دریا را دید. اما بهترین رستوران‌های کیش کدامند؟ این سوالی است که می‌خواهیم به آن جواب بدهیم و انتخاب را برایتان آسان‌تر کنیم. با اسنپ تریپ همراه باشید.

فودکورت دامون

فود کورت دامون

جزیره کیش فودکورت‌های زیادی دارد، اما به نظر خیلی‌ها فودکورت دامون بهترینش است. هم تنوع بالایی دارد و هم روی کیفیت غذاهایش بیشتر می‌شود حساب کرد و برای غذا خوردن هم چندان نباید منتظر شد. فودکورت دامون در طبقه دوم مرکز خرید دامون که خودش مرکز خرید معروفی است، واقع شده. ۱۲ غرفه دارد و به دلیل فضای سبز و تراس رو به دریا یکی از محبوب‌ترین فودکورت‌های کیش است.

دامون رستوران سنتی، مکزیکی، چینی، هندی، غذای سلامت و فست‌فود دارد و نسبت به فودکورت‌های دیگر جزیره، قیمت‌هایش مناسب‌تر است. از هیجان‌انگیزترین تصاویری که می‌شود به‌خصوص در غرفه غذاهای چینی دید پروسه تهیه غذاها از پشت شیشه است، اینکه چه‌طور سرآشپز مواد را در ماهیتابه می‌ریزد و با تکان دادن ماهیتابه آتش آن تا سقف می‌رود.

در این فودکورت باید پاستای آلفردو، ماهی و غذای هندی‌اش را حتما خورد و تراس را برای صرف غذا انتخاب کرد. از خیر بوفه صبحانه آن هم نباید گذشت. اهل فن می‌گویند اگر می‌خواهید در دامون غذا بخورید بهتر است برای ناهار به آن بروید که شب‌ها جای سوزن‌انداختن نیست.

آدرس فود کورت دامون: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

رستوران هشتگ

رستوران هشتگ

هشتگ به نظر آنهایی که امتحانش کرده‌اند از بهترین رستوران‌های کیش است. منوی رستوران هتشگ دو قسمت دارد، یک قسمت مختص غذاهای ایرانی و بخشی دیگر مخصوص فست‌فود؛ اما بیشتری‌ها از فست‌فودش تعریف می‌کنند تا غذاهای ایرانی‌اش.

از غذاهایی که بقیه توصبه به خوردنش کرده‌اند، همبرگر، پیتزای مدیترانه و پپرونی و سیب‌زمینی‌ست. فقط بد نیست بدانید که این رستوران از رستوران‌های شلوغ جزیره محسوب می‌شود.

آدرس: روبروی کارتینگ ساختمان هدیش

رستوران دارچین

رستوران دارچین

یک رستوران نسبتا آرام که منوی غذایی متنوعی دارد، به طوری که از استیک تا غذاهای دریایی و ایرانی را می‌توان در آن پیدا کرد. قیمت‌ غذاها در دارچین زیاد بالا نیست. آنهایی که تجربه غذا خوردن در این رستوران را داشته‌اند از استیک مرغ، لوبیاپلو، ته‌چین و ماهی شیر آن تعریف کرده‌اند. این رستوران صبحانه هم دارد.

آدرس: روبروی شهرک صدف ,خیابان کوشا.جنب دفتر دامون

کیش‌گردی با طعم غذاهای سنتی خوشمزه

ایوان مروارید

فست فود بومرنگ

اینجا یک فودکورت، شامل چندین رستوران است. در این رستوران‌ها هم می‌شود فست‌فود خورد و هم غذاهای ایرانی. فست‌فود بومرنگ، از رستوران‌های خوب اینجاست.

در این فست‌فودی با سفارش یک پیتزا می‌توان همزمان طعم چهار پتتزا را چشید، چون هر کدام از قسمت‌ها طعم جداگانه‌ای دارند. این فودکورت، کباب هم دارد و از مزیت‌هایش این است که در فضای باز هم می‌توان نشست.

آدرس: روبروی بازار مروارید، پلاک ۳۳۵

غروب در کدام نقطه کیش دیدنی‌تر است؟

دسته:ایرانگردیرستوران

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

۲۹ نظر

  • پاسخ علی صدری ۱ خرداد ۱۳۹۶ از ۱۸:۵۰

    از نظر من که سالی چندین بار میروم جزیره کیش بهترین رستوران از لحاظ غذا.. پخش موزیک زنده.. محیط رستوران.. و مخصوصا برخورد پرسنل رستوران میرمهنا یکی از بهترین هاست

    • پاسخ مصطفی فرهادخانی ۲۷ مهر ۱۳۹۶ از ۲۰:۳۰

      این رستوران صفدری بدترین رستوران زندگی من بود… قیمت در حد لاس وگاس کیفیت در حد هیچ…

      • پاسخ سعید ۱۰ مهر ۱۳۹۷ از ۰۶:۰۲

        دقیقا موافقم👍

      • پاسخ نسیم ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ از ۱۸:۳۵

        رستوران صفدری = سرگردنه
        ما برای پسرمون میگو پفکی به قیمت ۱۳۵ هزار تومن سفارش دادیم که ۷ تا میگو به اندازه بند انگشت بود. از بین خواننده ها هم فقط یکی خوب بود، بقیه اصلا صدا نداشتند.

    • پاسخ m.h ۲۸ مهر ۱۳۹۸ از ۰۶:۲۸

      والا ما همین چمد روز پیش رفتیم خیلی معمولی کیفیتش ولی خیلی گرون .یه بشقاب دریایی با سالاد بار و ۲۶۰ تومن مارو پیاده کردن اصلا نمی ارزید واقعا میگم

  • پاسخ ديبا ۱۱ آبان ۱۳۹۶ از ۲۰:۳۲

    توتی فروتی ساحل کنار هتل شایان تو خیابون دریاست که کسایی که سالادخورن شب یا استیکاش خوشمزس
    فورلندتو راسته ساحلی نزدیک مارینا هتل وبازار مرجان هم شیک بزرگ مبله ومدرن باغذای فست فود وعربی ایرانیه که حس تهران رو پیدا میکنید
    غذای سنتی هتل شایان کناراستخر باموزیک وسرویس خوب وخلوت باقیمتی خوبه بااینکه توهتله
    چی چیز نزدیک مرکز تجاری کیش وتو راسته فست فودهاست که بدون سوسیس وکالباس وطعم جدید وجالبی داره فضاش معمولیه وقیمتا مثل فست فودهای معمولی تهران

  • پاسخ رضا ۱۸ آبان ۱۳۹۶ از ۰۸:۵۸

    سلام
    رستوران ته دیگ هم از جمله رستورانهایی است که غذاهایی خوشمزه با قیمت بسیار خوب و متعادلی دارد.
    همان اول که خسته و گرسنه وارد رستوران می شوید و هنوز ناهار را سفارش نداده اید با یک بشقاب ته دیگ که خورش روی آن ریخته شده پذیرایی می شوید .
    از نکات قابل توجه ؛ برخورد خوب و مهربانی پرسنل رستوران است.
    برای اولین بار در عمرم ماهیبه نام هوک . ماهی سرخ کرده را در این رستوران خوردم که بسیار خوش مزه بود. از نطر قیمتی نسبت به سایر رستورانهای. کیش خیلی مناسب است.
    قلیه ماهی اش به خوشمزگی ماهی سرخ کرده نیست و توصیه نمیشود#

  • پاسخ بهار ۳۰ دی ۱۳۹۶ از ۰۷:۰۹

    سلام
    رستوران شاندیز صفدری خیلی بد بود، غذا فوق العاده کم حجم و غذاها از ۶۰ هزار تومن پرسی به بالا نفری ۳۵ هزار تومن هم ورودی داره، یعنی حداقل غذا تو شاندیز صفدری ۹۰ برای یک نفر در میاد، موزیک زنده هم که تکراری بود تمام حرف هاشون شب قبل توی یه شو من شنیده بودم حتی نوازنده هاشونم تکراری بودن

  • پاسخ بهار ۳۰ دی ۱۳۹۶ از ۰۷:۱۱

    راستی رستوران فود سان هم فوق العاده گرونه و آنچنان کیفیتی نداره تازه نفری ۵ هزارتومن هم بابت موزیک زنده ازتون میگیرن

  • پاسخ عاطفه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ از ۰۹:۱۱

    رستوران توتی فروتی فقط یه جاذبه گردشگردی بیشتر نیست. غذاش افتضاح بود. جالبه که یه رستوران ساحلی غذای دریایی با کیفیت پایین ارائه میده.

  • پاسخ مسافری از کیش ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ از ۱۱:۱۰

    من الان کیش هستم واقعا میر مهنا ویو خوبی داره ولی غذای خوش مزه ای نداره وغذا هاش الکی گران هست یک پرس ماهی ۱۰۰ کوبیده ۶۹ که کیفیت خوبی هم نداره در ضمن اینجا به تاکسی ها اعتماد نکنید چون میبرنتون جاهایی که باهاشون قرارداد دارن .

    • پاسخ سیاوش ۹ خرداد ۱۳۹۷ از ۰۶:۴۰

      مرسی

  • پاسخ حسن ۲ تیر ۱۳۹۷ از ۰۸:۱۳

    من دیروز کیش بودم در رستوران صبای اصفهان ناهار چلو ماهی خوردم هم کیفیت وهم قیمت مناسبی داشت.شب هم رستوران بین المللی قصرتشریفات پیتزا مخصوص خوردم اون هم خوب بود.به همه دوستان توصیه می کنم .

  • پاسخ فاطی ۵ تیر ۱۳۹۷ از ۱۸:۴۱

    رستوران میرمهنا از بهترین های کیشه واقعا حتما پیشنهاد میکنم سر بزنید رستوران فوق العاده ایه موسیقی زنده با بهترین خواننده ها غذاشم عالیه

  • پاسخ معصومه فرحمندی ۶ مرداد ۱۳۹۷ از ۰۶:۰۷

    با سلام

    به نظرم فودلند رو هم امتحان کنید هم فست فود داره هم غذای ایرانی .باقالی پلو و ماهیچه عالی .محیط رستوران جدید و تمیز.

  • پاسخ فرناز ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ از ۱۴:۳۷

    سلام ، من الان کیش هستم ناهار رو به توصیه راننده تاکسی رفتیم رویال اسنار چون گفتن برگرهاش حرف نداره اما وقتی مراجعه کردیم اصلا توی منو همبرگر نداشتن و به گمونم با گوشت کباب کوبیده ی همبرگر افتضاح تخویل دادن به قیمت ٣٨ تومان ، دیشبم باز به توصیه ی دوست رفتیم هشتگ که شلوغ بود و به خیال اینکه جای خوبی آمدیم ذوقمند سفارش پیتزا بیف دادیم و سزار ، که ی انبر ندادن سالاد رو برداریم از توی اون سطل روئی که جدیدا مد شده روشنفکرنماها ازش استفاده میکنند و ما برخلاف میلموو محبور شدیم سطل رو برگردونیم چون با چنگال کاهو ها سرنگون میشدن سر میز ، خمیر پیتزا رو هم انگار همون لحظه آماده کرده بودن چون خمیرش نیومده بود ( کسانی که حرفه ای آشپزی میکنن میدونن منظورم از خمیر ور نیامده چی هست ) بعد فقط لایه زیر خمیر پخته بود و رویه کاملا خام بود در حدی که همون ی مثقال پنیر رویه هم برشته نبود . کاش یاد بگیریم توی این وضعیت بد اقتصادی فقط به فکر جیب خودمون نباشیم ،

  • پاسخ حیدرزاده ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ از ۱۱:۱۷

    عطاویچ توی تهران خیلی بده ولی توی کیش فاجعه است.. اصلا مراجعه نکنید. میرمهنا خوبه ولی حجم غذاش کمه… کافی شاپها هم که به جای لذت بردن از محیط و ویو، مملو از دود قلیون و سیگار…به کجا داریم میریم آخه؟؟؟؟؟

  • پاسخ بهاره ۱۴ آبان ۱۳۹۷ از ۱۸:۳۵

    بدترین رستورانی که تو کیش تجربه کردم میرمهنا بود. گفته بودن سرویسش رایگانه. برای ما یک تاکسی فرستادن که ۵۰ دقیقه با تاخیر اومد و تو گرمای تیرماه مارو تو پلاژ سرگردن کرد. ساعت ۴ بلاخره به رستوران رسیدیم و برای موزیکی که تایمش تموم شده بود و باصدای گوشخراشی مشغول تمرین بودن نفری ۴۵ هزار تومان از ما گرفتن و گفتن این برای موزیک و سالاد بار هست درحالی که از اول بهشون گفته بودیم که ما از سالاد بار استفاده نمیکنیم و استفاده نکردبم. بعد برای ماهی ۸۰۰ گرمی ۱۳۵ تومان قیمت گذاشته بودن در حالی که ۲ تا ماهی کوچک برامون اوردن. خلاصه یه کلاهبرداری به تمام معنا بود که برای من و همراهم خاطره تلخی رو از یک رستوران ظاهرا معروف ایجاد کرد.

    • پاسخ مدیریت ۱۵ آبان ۱۳۹۷ از ۰۶:۲۶

      دوست عزیز ممنون از نظرتون، ولی ما در این نوشته رستوران میرمهنا رو معرفی نکردیم.

      • پاسخ ایدین ۳ مهر ۱۳۹۸ از ۲۰:۵۱

        دقیقا.جالبه دوستان خیلی از میرمهنا تنتقاد کردنو دل پری دارن ولی اصلا معرفی نشده بود

  • پاسخ نفیسه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ از ۱۸:۰۵

    بهترین پیتزا و اسپاگتی کجای کیش پیداکنم؟

  • پاسخ مانيا ۶ دی ۱۳۹۷ از ۲۰:۰۵

    امروز رستوران توتی فروتی بودم،پذیرایی خیلی بد بود، ولی غذاش بدک نیست

  • پاسخ مسافرکیش ۸ بهمن ۱۳۹۷ از ۱۷:۲۱

    سلام
    فودلند کیش غذاش عالی و قیمت هم منطقی.
    شاندیز VIP نزدیک بندرگاه نرید که قیمتهاش وحشتناکه.
    دوپرس چلوماهیچه با آب پرتقال رو ۳۱۵هزارتومن باما حساب کرد.غذاش کاملا معمولی با یه موزیک زنده خیلی سروساده.

  • پاسخ مسافرکیش ۸ بهمن ۱۳۹۷ از ۱۷:۲۲

    غذای رستوران صبای اصفهان هم در کیش هم عالی بود هم قیمتش مناسب.

  • پاسخ مجتبی ۳ اسفند ۱۳۹۷ از ۱۷:۵۵

    ما هفته گذشته کیش بودیم در مورد رستورانهایی که رفتیم
    ۱- فودلند عالی بود تنوع بالا و کیفیت مناسب و محیط قابل قبولی داشت کمیت غذا هم خوب بود
    ۲-رویال استار غذا خوب بود (نه عالی) محیط خوبی داشت ما از تراس استفاده کردیم که با توجه به شرایط هوا لذت بخش بود کمیت غذا در حد معمولی بود اما قیمت ها حتی نسبت به خود رستوران های کیش هم خیلی گران بود که باعث میشه دیگه اونجا نریم
    ۳-توتی فروتی اصلا خوب نبود کوبیده اش ضعیف و بی کیفیت بود حجم غذا هم پایین بود و خدمات هم زیر صفر مثلا کسی نمکدان میخواست میرفتن از سر میزهای دیگه برمیداشتن بهش میدادن !! اصلا اصلا توصیه نمی کنم کسی اونجا بره

  • پاسخ مجتبی ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ از ۰۴:۳۶

    حجم غذای رستوران صفدری کم و کیفیت پلو پایین بود و موسیقی دیر شروع شد یکی از نوازنده ها به نام محمد واقعا عالی بود

  • پاسخ آرزو ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ از ۱۶:۳۲

    رستوران تشریفات قصر سفید غذاش و محیطش واقعا عالی بود
    رستوران مراکشی داخل مجموعه آبنمای موزیکال واقعا محیط و پرسنل و باقلوای عاااالی داره ولی غذا نخوردم نمیدونم غذاش چطوره

  • پاسخ رز ۱۲ تیر ۱۳۹۸ از ۰۸:۵۹

    رستوران مارینا پارک هتل غذا بصورت بوفه هرچی میل داشتید و دوس داشتید میتونید بخورید قیمتاش هم نسبت به غدا و محل خوبه،صندلی مخصوص کودک هم داره ویو زیبا و پذیرایی عالی و در شان مهمان .بجای کافیشاپ و رستوران از این فضاهای تمیز و عالی استفاده کنید هم پیش غدا هم غذا هم دسر همه چیز هم هست با کیفیت عالی

  • پاسخ دنبا تهرانی ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ از ۱۹:۵۴

    من هر وقت میرم کیش برای ناهار از کترینگ استفاده میکنم یا میارن هتل یا میرم همونجا میخورم
    اکثر کترینگ های کیش و امتحان کردم به نطرم نمکدون‌کیش هم قیمتش مناسبه هم‌کیفیتش خوبه برنج ها ایرانی و غذاهای روز و‌تازه

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد