بهترین ساندویچ و پیتزا را در تهران کجا بخوریم؟

تاریخ انتشار : 26 فروردین 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
بهترین ساندویچ و پیتزا در تهران

فست‌فود یعنی غذای حاضری و در تهران فست‌فودی‌ها زیادی وجود دارد، جاهایی که هر روز به تعدادشان اضافه می‌شود و دیگر تقریبا خیابانی نیست که یک ساندویچی و پیتزایی در آن نباشد. اما در بین اینهمه ساندویچی و پیتزایی کدام از بقیه بهتر است و می‌توان راضی از آن بیرون آمد؟ در این پست می‌گوییم بهترین ساندویچ و پیتزا تهران را کجا می‌توانیم بخوریم. با اسنپ تریپ همراه باشید.

ساندویچ خانواده (موسیو)

ساندویچ خانواده

توصیه بیشتری‌ها این است: اگر می‌خواهید بهترین ساندویچ رست‌بیف را در تهران بخورید، باید سری به ساندویچی خانواده در محدوده سیدخندان بزنید. ساندویچ خانواده که قبلا اسمش موسیو بوده و به ویگن هم می‌شناسندش، هرچند جای نشستن ندارد، ولی در کوچه دنجی واقع شده. همه ساندویچ‌هایش پیاز و جعفری دارد، سوسیس‌ها را به جای سرخ کردن آب پز می‌کنند و برای آماده شدن سفارش هم زیاد معطل نمی‌شوید. در خانواده چی بخوریم؟ به غیر از رست‌بیف، ساندویچ بیکن، کوکتل، فیله مرغ و الویه آن هم لذیذ است.

 آدرس: خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله، خیابان ابوذر غفارى شمالى، میدان ابوذر پلاک ١١٩

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

پیتزا و ساندویچ بندر

ساندویچ بندر

ساندویچ و پیتزا بندر  بیش از ۴۰ سال است که در کار درست کردن پیتزا و ساندویچ است و طرفدار زیاد دارد، چه در بین قدیمی‌ها و چه بین نسل جدید. محیطش آرام و دنج است و سفارش‌ها هم سریع حاضر می‌شود. آنچه بندر را از بقیه رقبا متمایز می‌کند، پیتزاهایش است. پیتزاهای بندر که مشتریانش معتقدند مزه پیتزاهای قدیمی را می‌دهد و سنگین هم نیست، برگ برنده‌اش است.

در بندر چی بخوریم؟ در بین پیتزاها، مخصوص، سالامی و پیتزا بیکن  و قارچ از بقیه خوشمزه‌ترند. ساندویچ رست بیف و هات‌داگ اینجا هم طرفدار زیاد دارد. ماست  و خیار اینجا را هم باید حتما امتحان کرد.

آدرس: خیابان مطهری، بعد از خیابان مفتح، خیابان مهرداد، نبش خیابان اصلی پور، پلاک ۲۳

غذای ایتالیایی بوکا

رستوران بوکا

بوکا که هم پاستا و هم پیتزا و هم استیک و میگو دارد، یکی از فست‌فودهای پرطرفدار تهران است و می‌گویند اگر می‌خواهی طعم واقعی پیتزای ایتالیایی را تجربه کنی باید سری به بوکا بزنی. در بوکا که به برخورد دوستانه پرسنل و محیط صمیمی‌اش معروف است، در کنار بیشتر غذاها به خصوص ساندویچ‌ها، سالاد و سیب‌زمینی سرخ کرده سرو می‌شود و همین در  جلب رضایت مشتریان بی‌تاثیر نبوده. فقط اینکه بوکا رستوران شلوغی است و باید از قبل رزرو کرد.

در بوکا چی بخوری؟ اینها بیشتر نظر مشتری‌ها را جلب کرده: چیزبرگر ایتالیایی، پاستای sunset، پاستای گوجه، پیتزای پپرونی و هاوانا. سالاد نعنای بوکا را هم باید امتحان کرد.

آدرس: نیاوران، شمال کاخ نیاوران، پوراتهاج، پلاک۶

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۹۸۸۳۳ – ۰۲۱۲۲۸۳۲۴۲۳

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران‌های تهران که باید رفت

ساندویچ آرمن؛ رستورانی با فضایی نوستالوژیک

ساندویچ آرمن

دنبال خوردن ساندویچ و پیتزاهایی هستید که تا به حالا مثلش را هیچ جا نخورده‌اید؟ باید بگوییم که راه را اشتباه آمدید، چون آرمن خیلی عالی نیست، ولی ترکیب فضا، مزه و پیاز و جعفری ساندویچ‌ها، نان بولکی و برخورد صمیمی کارکنان باعث می‌شود دوباره به آرمن برگردید. ساندویچ آرمن که مزه ساندویچ‌های دهه ۶۰ را به یاد می‌آورد، فضای نوستالژیکی دارد، فقط اینکه شلوغ است و جای نشستنش کم.

در آرمن چی بخوریم؟ انتخاب اول در آرمن کباب چوبی است و در مرحله بعد ژامبون تنوری، کتلت و کوکوسبزی، همبرگر و  رست‌بیف بهترین انتخاب‌هاست.

آدرس: خیابان مطهری، نرسیده به خیابان سهروردی، نبش کوچه سنندج، پلاک ۱۱۰

ساندویچ شیک شک

ساندویچ شیک شک

یکی دیگر از جاهایی که در تهران ساندویچ‌های خوبی دارد، فست‌فود شیک شک است. طرفداران شیک شک معتقدند درست است که حجم ساندویچ‌های اینجا زیاد نیست، ولی مزه‌اش خیلی خوب است و به یکبار امتحان کردنش می‌ارزد. شیک شک، ساندویچی شلوغی است، ولی جای پارک راحت پیدا می‌شود.

در شیک شک چی بخوریم؟ اگر دلتان هات‌داگ خوشمزه می‌خواهد، برگرها و چیزبرگرهای لذیذ و سیب‌زمینی با سس مخصوص و پنیر، شیک شک انتخاب خوبی است. از بین برگرها، برگر اسموکی طرفدار زیاد دارد. پاسترامی بوقلمون و میکس برگر هم خوشمزه است.

آدرس: بزرگراه مدرس شمال، ورودی میرداماد، پلاک ۳۶۶

پیشنهادهای دیگر برای خوردن بهترین پیتزا و ساندویچ در تهران

اگر می‌خواهید بهترین همبرگر را بخورید، همبرگری که از نان تا ترکیبات دیگرش را خودتان انتخاب می‌کنید، بروید همبرگر فریکادل. فریکادل، شعبه‌های مختلفی در برج‌های آ.اس.پ، فرشته، جام جم، خیابان جم و اقدسیه دارد.

یکی دیگر از بهترین پیتزاها و ساندویچ‌ها را در تهران در ویترین می‌توان خورد. ویترین قبلا تنها یک میز ۱۲ نفره داشت که همه باید پشت آن می‌نشستند و غذا می‌خوردند، اما از وقتی به جای بزرگ‌تر منتقل شده، جای نشستن بیشتری هم برای همه وجود دارد. ویترین در آ.اس.پ و زیر برج آ قرار دارد.

ساندویچ روبیک در خیابان پاکستان واقع در خیابان بهشتی و ساندویچ چکاوک در خیابان میرزای شیرازی تهران از دیگر جاهایی هستند که هم ساندویچ‌های خوشمزه‌ای دارند و هم قیمت‌شان ارزان است.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران‌های لوکس تهران آشنا شوید

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

۵ نظر

  • پاسخ حیوانات غذای من نیستند ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ از ۱۹:۲۴

    خواهش می کنم بهترین فست فودها رو برای گیاه خوارها هم بگذارید. آناندا یکیش هست ولی به جز اون؟

  • پاسخ مریم‌ نظری ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ از ۱۵:۵۲

    مهر میترا لواسان

  • پاسخ پریا ۸ تیر ۱۳۹۸ از ۱۶:۴۵

    به نظر من بهترین پیتزا رو سان پیتزا یا sun pizza تو نیاوران داره سبک قدیمی و پرملات من همیشه رست بیف میگیرم واقعا عالیه تازه تا ساعت ۲ شب هم سفارش قبول میکنه

  • پاسخ فریاد ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ از ۰۸:۳۴

    آقااااااااااا رضا لقمه توی میرزا کوچک خان جمهوری چی پس ؟؟؟
    بهترین برگرای ایران

  • پاسخ محمدی ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ از ۱۱:۵۷

    اغذیه گلبرگ هفت حوض نارمک

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد