بهترین هتل رشت را برای اقامت بشناسید!

تاریخ انتشار : 10 بهمن 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۱۹ دی ۱۴۰۱
بهترین هتل رشت را برای اقامت بشناسید!

رشت همان مادر شهر گیلان با باران و سرسبزی‌اش می‌تواند دل هرکسی را ببرد. شهری که با غذاهای خوش‌رنگ و لعاب، بازار معروف و میدان شهرداری‌اش در قلب جنگل‌های گیلان نشسته و با مردمان خوش‌خلقش میزبان مسافران بسیاری در هر فصل از سال است. اگر در آینده‌ی نزدیک برنامه‌ی سفر به رشت را چیده‌اید، و تنها به دنبال هتلی مناسب برای اقامت هستید، این مطلب اسنپ‌تریپ را از دست ندهید و با ما همراه باشید و بهترین اقامت را در این شهر تجربه کنید.

هتل کادوس بزرگ رشت

هتل کادوس رشت هتل ۵ ستاره‌ی زیبای این شهر با سابقه‌ای طولانی در هتلداری‌ست. فضای خوب، نزدیکی به رستوران‌های رشت، پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخورد، امکانات متنوع و کامل، کیفیت غذای قابل قبول و تمیزی اتاق‌ها از مواردی هستند که مسافران هتل کادوس به‌عنوان نقاط قوت ذکر کرده‌اند. هتل ۹۰ اتاق و واحد اقامتی دارد که در سفر به رشت، برای استراحت راحت و آرامند.

بهترین هتل رشت هتل کادوس بزرگ رشت

هتل کادوس بزرگ رشت

رستوران شکم الملوک هتل کادوس در رشت و بین مسافران این شهر شهرت خاصی دارد. علاوه بر غذاهای ایران خوش‌طعم، غذاهای فرنگی هم در اینجا طبخ می‌شود. ماهی قزل‌آلا، جوجه رشتی، کباب شیشلیک و استیک از غذاهای پرطرفدار در این رستوران به‌شمار می‌روند. سالن همایش و کنفرانس، زمین تنیس، اینترنت، روم سرویس و سفره‌خانه هم از دیگر امکانات و خدمات هتل کادوس هستند.

بهترین هتل رشت رستوران هتل کادوس رشت

رستوران هتل کادوس رشت

موقعیت مکانی هم از دیگر مزایای هتل کادوس است که نباید از قلم انداخت! ۱۰ دقیقه که از هتل رانندگی کنید، به مرکز شهر، بازار دیدنی و جذاب رشت و میدان شهرداری می‌رسید. خانه آوانسیان، خانه موزه میرزا کوچک خان جنگلی‌‌ و سبزه میدان را هم در لیست مکان‌هایی که باید در سفر رشت ببینید، قرار دهید.

آدرس هتل کادوس رشت: بلوار آزادی، خیابان منظریه

جزئیات امکانات هتل کادوس بزرگ رشت را مشاهده و با بهترین قیمت از اسنپ تریپ رزرو کنید.

هتل شبستان رشت

هتل ۴ ستاره شبستان، یکی از هتل‌های مورد علاقه‌ی مسافران و از محبوب‌ترین هتل‌های رشت است. پرسنل خونگرم، اتاق‌های تمیز و مرتب و کیفیت خوب غذا از مزایای هتل به‌شمار می‌روند. علاوه بر اینکه در خود هتل رستوران و کافه وجود دارد، در چند قدمی محل اقامتتان هم برای صرف غذا چندین گزینه متنوع قرار گرفته. روم سرویس ۲۴ ساعته، سالن همایش، اینترنت و تاکسی سرویس از دیگر خدمات و امکانات هتل شبستان رشت هستند.

بهترین هتل رشت هتل شبستان رشت

هتل شبستان رشت

هتل شبستان به ایستگاه اتوبوس و تاکسی نزدیک است و به راحتی به دیگر نقاط شهر می‌توانید رفت و آمد کنید. از هتل تا بازار رشت، میدان شهرداری و مرکز شهر هم تنها ۱۰ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.

آدرس هتل شبستان رشت: میدان گلسار، نبش خیابان بنت الهدی، بن بست اول

جزئیات امکانات هتل شبستان رشت را مشاهده و با بهترین قیمت از اسنپ تریپ رزرو کنید.

راهنمای سفر به رشت؛ شهر باران و غذاهای ترش!

هتل پامچال رشت

هتل پامچال رشت با ۳ ستاره، یکی از هتل‌های قدیمی و باسابقه رشت است. هتلی که با اتاق و سوئیت‌های متنوع و ظرفیت‌های مختلف، برای سفرهای خانوادگی و کاری به رشت از گزینه‌های ایده‌آل اقامتی‌ست. تمیزی و مرتب بودن فضای هتل و اتاق‌ها، موقعیت مکانی مناسب، کیفیت خوب صبحانه و غذا، برخورد و میزبانی پرسنل همگی از دلایلی هستند که مسافران هتل پامچال را برای اقامت در رشت انتخاب می‌کنند.

بهترین هتل رشت هتل پامچال رشت

هتل پامچال رشت

خدمات خانه‌داری، رستوران ایران، کافی‌شاپ، روم سرویس و تاکسی سرویس از خدمات و امکانات هتل پامچال رشت هستند. مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌ها، دیدنی‌ها و مکان‌های تفریحی رشت در نزدیک هتل قرار دارند.

آدرس هتل پامچال رشت: خیابان امام خمینی، میدان مصلی

جزئیات امکانات هتل پامچال رشت را مشاهده و با بهترین قیمت از اسنپ تریپ رزرو کنید.

هتل آپارتمان صبوری رشت

اگر در بین هتل‌های رشت به‌دنبال اقامتی مقرون به صرفه و راحت هستید، هتل آپارتمان صبوری گزینه مناسبی می‌تواند باشد. از سوئیت‌های VIP تا آپارتمان‌های دو تا پنج نفره در این هتل آپارتمان ۳ ستاره قابل رزرو است. کادر حرفه‌ای و خوش‌برخورد، محیط آرام و مناسب برای استراحت، تمیزی و قرار گرفتن در مرکز شهر از نقاط قوت هتل آپارتمان صبوری رشت است.

بهترین هتل رشت هتل آپارتمان صبوری رشت

هتل آپارتمان صبوری رشت

فضای بازی کودکان، فضای سبز، کافی‌شاپ، اینترنت و روم سرویس هم برای مهمانان هتل آپارتمان فراهم شده. عمارت کلاه فرنگی، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی و موزه تمبر از مکان‌های دیدنی رشت و نزدیک به محل اقامتتان هستند.

آدرس هتل آپارتمان صبوری رشت: خیابان رسالت، پشت پمپ بنزین خطیبی، روبروی پارک شهید گلستانی

جزئیات امکانات هتل آپارتمان صبوری رشت را مشاهده و با بهترین قیمت از اسنپ تریپ رزرو کنید.

معرفی جاهای دیدنی رشت برای علاقمندان سفر به این شهر

سوالات متداول

هتل کادوس رشت کجاست؟

هتل کادوس رشت در بلوار آزادی (منظریه) قرار دارد.

بهترین هتل‌های رشت کدامند؟

هتل کادوس، هتل شبستان، هتل پامچال و هتل صبوری از بهترین هتل‌های رشت هستند.

چگونه باید هتل مورد نظرمان را رزرو کنیم؟

شما به آسانی می‌توانید به سایت اسنپ تریپ بروید و اتاق‌های موردنظر هتل خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بهترین کافه‌های رشت کدامند؟

بهترین کافه‌های رشت کدامند؟

27 خرداد 1402
اطراف رشت کجا برویم؟

اطراف رشت کجا برویم؟

1 خرداد 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد