با تفریحات شبانه آنتالیا آشنا شوید!

تاریخ انتشار : 27 تیر 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۲۷ تیر ۱۴۰۲
با تفریحات شبانه آنتالیا آشنا شوید!

با سفر به آنتالیای زیبا، خاطرات و لحظات بی‌­نظیری در انتظارتان است! تفریحات شبانه آنتالیا شامل شهربازی، تئاتر، پیاده ­روی‌­های شبانه، انواع بارها و کافه­‌ها و در نهایت غذاهای خیابانی می‌شوند که در این مقاله به معرفی و بررسی تک­تک موارد گفته­ شده خواهیم پرداخت.

به همین دلیل اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، قبل از رزرو بلیط و هتل از اسنپ تریپ و سایر پلتفرم­‌های آنلاین با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین مکان­‌های تفریحی در شب­‌های آنتالیا، در اوقات خوشی که قرار است آنها را تجربه کنید، با شما شریک شویم.

تفریحات شبانه در شهربازی‌های آنتالیا

بودن در شهربازی و تجربه هیجان و ترس‌­های گوناگون، باعث می‌­شود تا لحظات خوشی را در کنار خانواده، دوستان و فرزندان خود تجربه کنید. ازاین­رو می­توان گفت فرقی نمی­کند که تهران باشد یا آنتالیا، چیزی که اهمیت دارد این است که حضور در شهربازی، آن هم در قرارهای شبانه، می‌تواند تجربه­‌های جذابی را برای افراد رقم بزند.

از مهم­ترین شهربازی‌­های آنتالیا که به ­عنوان یک تفریح مهیج و جذاب قادر به تجربه آنها در شب هستید، می­ توان به اکتور لوناپارک (Aktur Lunapark)، پارک کپز ورساک آنتالیا (Kepez Park Varsak)، مجموعه تفریحی تکنو (Tekno) و پارک ژوراسیک آنتالیا (Dinopark Antalya) اشاره کرد.

باید اضافه کنیم که تک­ تک شهربازی‌­های معرفی ­شده، دارای وسیله­‌ها و امکانات مهیجی هستند و می­‌توانند به تمام نیازهای شما از بابت داشتن حس شادی، خنده، هیجان و تخلیه انرژی پاسخ دهند. پس مراجعه به شهربازی­‌های این شهر را در لیست تفریحات شبانه آنتالیا قرار دهید.

تماشای غروب نارنجی ساحل در سفر به آنتالیا

تماشای اپرا و باله در تئاتر آچنو

تئاتر آچنو جایی است که شهرت زیادی در آنتالیا دارد. در این مکان قادر به تماشای نمایش‌­های بی­‌نظیری از هنرمندان مشهور خواهید بود. علت محبوبیت این تئاتر مربوط به قدمت ۲ هزار ساله آن می­‌شود. باید بگوییم که تاریخ و اصالت زیادی در تمام نقاط این مکان نهفته است که با حضور در آن­جا، می­‌توانید لحظات خاصی را در لیست خاطرات خود به­ ثبت برسانید.

همچنین لازم به ذکر است که در کنار تئاتر آچنو، یک سالن تئاتر دیگر نیز ساخته شده­ است که برنامه­‌های جذاب، شادی­‌آور و خنده­‌داری را ترتیب می­‌دهد. با رفتن به تئاتر آچنو، امکان بازدید از این سالن نیز برایتان به ­وجود خواهد آمد.

پیاده‌روی و گشت و گذار در خیابان‌های پر رمز و راز آنتالیا

تفریحات شبانه آنتالیا

تفریحات شبانه آنتالیا

امکان ندارد که به ­دنبال یک لیست از تفریحات شبانه آنتالیا باشید و با پیاده­‌روی­‌های شبانه در خیابان­‌ها و ساحل­‌های این شهر مواجه نشوید. علت این است که سبک زندگی مردم آنتالیا بستگی به آب­ و هوای این منطقه دارد. در واقع شرایط آب­ و هوا در شب­‌های آنتالیا بسیار خنک‌­تر و مطلوب­‌تر است.

به همین دلیل جای تعجب ندارد اگر بگوییم که تاریکی شب، قادر به خواب­ کردن مردم این شهر نیست! زیرا انواع کافه‌­ها، رستوران­‌ها، بارها و تفریح­‌های مختلف دیگر در شب شروع به کسب درآمد می‌­کنند و وجود همه آنها باعث می‌­شود تا پیاده‌­روی در سطح شهر و کنار ساحل، شما را با سبک زندگی­‌های جدید و اوقات خاصی آشنا کند.

آشنایی با حمل و نقل عمومی در آنتالیا

کافه بارهای شبانه در تفریحات شبانه آنتالیا

حال که با چند نمونه از تفریح­های شبانه آنتالیا آشنا شدید، نوبت به معرفی بارهای Cello Cafe Bar، Cello Cafe Bar، The Tudors Arena و Up Shot می‌­رسد. باید گفت که هر کدام از این موارد، دارای هواداران و مشتری­‌های خاص خود هستند که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

کافه بار سلو | Cello Cafe Bar

کافه بار سلو مخصوص کسانی است که علاقه زیادی به سبک موسیقی راک و رپ دارند. این کافه هر شب میزبان هنرمندان معروف و محبوبی است که برنامه‌­های هیجان‌­انگیز زیادی را برگزار می‌­کنند. در واقع درصورتی­که قصد رقصیدن، هم­خوانی با آهنگ و تخلیه انرژی با موسیقی­‌های رپ و راک را دارید، کافه بار سلو را به­عنوان بهترین انتخاب به شما معرفی می­‌کنیم.

توجه داشته باشید که در این کافه انواع نوشیدنی­‌ها، میان­وعده­‌ها و پیش‌­غذاها سرو می­‌شود و شما می­‌توانید تجربه خوردن خوراکی­‌های جدید و متنوعی را به­‌دست بیاورید. همچنین باید اضافه کنیم که این بار هر روز هفته و ۲۴ ساعته باز است و برای رفتن به آنجا می‌­توانید با شماره ۰۹۰۵۳۹۲۰۴۷۲۷۲ تماس بگیرید یا به آدرس İskele Cd. No:36, 07400 مراجعه کنید.

کافه بار هنگر | Hangar Bar

اگر علاقه‌­مند به حضور و وقت­‌گذرانی در محیط یک خانه درختی جذاب و دنج هستید و قصد دارید تا مهمانی و دورهمی‌­های کوچک خود را در فضایی متفاوت برگزار کنید، پیشنهاد می‌­کنیم که سری به بار هنگر بزنید. این بار توسط چند جوان با دیدگاه و سبک زندگی‌­های امروزی اداره می‌­شود و امکان سرو انواع نوشیدنی، میان‌­وعده و پیش‌­غذا در آن وجود دارد.

در نهایت اضافه کنیم که اگر با تعاریف گفته‌­شده، علاقه‌­مند به بودن در این بار هستید، با شماره ۰۹۰۲۴۲۸۹۲۱۲۵۰ تماس بگیرید. آدرس کافه بار هنگر به­‌شرح Yazır, Dereboyu Caddesi بوده که امکان مراجعه به آن هر روز هفته از ساعت ۹ تا ۱۲ شب برایتان مقدور است.

کافه بار تودرز آرنا | The Tudors Arena

حضور در کافه تودرز آرنا، یکی دیگر از تفریحات شبانه آنتالیا محسوب می­‌شود. زیرا ساعات کاری این کافه، مشابه آنچه در رابطه با هنگر گفتیم، به ۹ تا ۱۲ شب محدود می­شود. این کافه مخصوص شنیدن موسیقی­‌های مهیج و جذاب، خوردن خوراکی‌­های جدید و متنوع و رقصیدن و خوشگذرانی تا ساعاتی از شب است.

ازاین­رو اگر به‌­دنبال تجربه اوقات جدید هستید و به طراحی‌­های خاص و منحصربه­فرد بارها اهمیت می­‌دهید، می‌­توانید بعد از رفتن به آنتالیا با شماره ۰۹۰۵۳۷۷۰۰۸۶۰۷ در تماس باشید. همچنین از طریق آدرس Selçuk, Balıkpazarı Sk به بار تودرز مراجعه کنید.

کافه بار آپ شات | Up Shot

به­عنوان آخرین کافه از لیست تفریحات شبانه آنتالیا باید اشاره‌­ای به کافه بار آپ شات این شهر داشته باشیم. این کافه با اجرای موسیقی‌­های جذاب و شاد، سرو نوشیدنی­‌های مختلف، ارائه خدمات گوناگون به مشتری و سرو غذاها و میان­‌وعده‌­های متنوع و خوشمزه، جای محکمی بین مردم به­دست آورده است. به‌­طوری که علاوه بر مسافران و گردشگران آنتالیا، ساکنین این شهر نیز علاقه زیادی به وقت­گذارنی در این بار دارند.

نکته جالب توجه در رابطه با کافه بار آپ شات این است که ساعت­های مراجعه به آن به روزهای دو‌شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲:۰۰ و جمعه تا یک‌شنبه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۴:۰۰ محدود می­شود. ازاین­رو اگر قصد ثبت خاطرات جذاب و دوست­داشتنی در این بار را دارید، در ساعت­‌های گفته ­شده به آدرس Selçuk, İzmirli Ali Efendi Sk بروید و اوقات خوشی را برای خود، دوستان و خانواده­تان رقم بزنید.

تفریحات شبانه با شکم‌گردی در خیابان‌های آنتالیا

بسیاری از افراد به‌­جای حضور در فضای بار و گوش­دادن به موسیقی، علاقه شدیدی به خوردن غذاهای خیابانی و شکم­گردی در کشورهای جدید دارند. به­ عنوان یک خبر خوب باید به این دسته از افراد بگوییم که اگر قصد وقت­گذرانی در شب­های آنتالیا را دارید، این شهر غذاها، دسرها و تجربه ­های جدیدی را برای پذیرایی از شما آماده کرده است.

به ­طوری که در کنار سواحل و خیابان­های این شهر، شاهد ماشین­ها و دکه‌­های غذاخوری زیادی خواهید بود که هر یک از آنها مشغول فروش غذاهای ترکی و اصیل یا دسرهای بی­نظیر مثل بستنی و باقلوا هستند. پس اگر در دسته شکموها و عاشقان دنیای غذا و خوراکی قرار دارید، در میان تفریحات شبانه آنتالیا، شکم­‌گردی را نیز به لیست برنامه‌­هایتان اضافه کنید.

آشنایی با فرودگاه‌های آنتالیا و امکانات آنها

تجربه تفریحات داخل هتل‌ها

به ­عنوان گردشگری که تجربه زیادی برای حضور در آنتالیا ندارد، باید بگوییم هتل­‌های این شهر دارای امکانات و تفریح­‌های جذاب زیادی هستند که خاطرات فوق ­العاده­ای را برایتان به­ثبت خواهند رساند. توجه داشته باشید با در نظر گرفتن اینکه از طریق پلتفرم‌­های آنلاین مثل اسنپ تریپ، کدام یک از هتل­‌های موجود در آنتالیا را رزرو می­کنید، امکانات موجود در هتل‌­ها متغیر خواهند بود.

اما به­‌صورت کلی باید گفت که هر هتل دارای کافه، بار، رستوران و استخر مخصوص به­‌خود است. همچنین برخی برنامه­‌های ورزشی و رقص­های دسته‌­جمعی در هتل­های ۵ ستاره اجرا می­شوند که هم­گام­شدن با سایر مهمان­‌های هتل، باعث می­شود تا تجربه­‌های لذت­بخشی را از سر بگذرانید.

تفریحات شبانه در کشتی‌های لوکس آنتالیا

تفریحات شبانه آنتالیا

نورافشانی بر روی کشتی‌ها، از تفریحات شبانه آنتالیا

یکی از اقداماتی که در دسته تفریحات شبانه آنتالیا گنجانده می‌­شود، حاضرشدن در کشتی­‌های تفریحی آنتالیا است. این کشتی­‌های خدمات بی­‌نظیری را در اختیار گردشگران قرار می‌­دهند و فرصت گذراندن اوقات خوش را روی آب برای مسافران و مهمان­ها فراهم می‌­کنند. از معروف­ترین کشتی­‌هایی که نایت بار در آنها اجرا می ­شود، می­توان به باربوسا اشاره کرد.

شب‌گردی در جشنواره‌های آنتالیا

آنتالیا شهری است که آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل می‌­کند. به همین دلیل جای تعجب ندارد اگر بگوییم که جشنواره‌­های زیادی در شب­های این شهر اجرا می­‌شود که حضور در هر کدام از آنها، می­تواند در نوع نگرش، کسب تجربه­‌های جدید و یادگیری مباحث فوق‌­العاده در زندگی­تان اثرگذار باشند. پس به­‌عنوان آخرین اقدام در لیست تفریحات شبانه آنتالیا، فراموش نکنید که برای شب­گردی به جشنواره­‌های مختلف این شهر نیز سر بزنید.

دسته:پروازجهانگردی

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

8 آبان 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد