تجربه قدم زدن در لندن بارانی با تور سفر به انگلیس

تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۹ اسفند ۱۴۰۱
تجربه قدم زدن در لندن بارانی با تور سفر به انگلیس

چشمانتان را ببندید و موقعیت‌هایی که در ادامه می‌گوییم را تصور کنید: قدم زدن کنار رودخانه تایمز، رقصیدن در یک میهمانی در یک عمارت قدیمی اطراف یورک‌شایر، تماشای منظره برج لندن در یک روز بارانی، بازدید از موره ویکتوریا و عکس گرفتن با کیوسک‌‌های تلفن قرمز در خیابان آکسفورد. دیدنی‌های انگلستان لحظه‌ای رهایتان نمی‌کند! انگلستان با داشتن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، از مینیاتوری‌ترین کشورهای جهان است. در این بلاگ با هم به قلب انگلستان سفر می‌کنیم.

چرا تور سفر به انگلیس؟

تور سفر به انگلیس

تور سفر به انگلیس

سواحل انگلیس به طور شگفت‌انگیزی تماشایی هستند. خطوط ساحلی عجیب نورث‌آمبرلند و سواحل کورن‌وال فرصتی استثنایی برای گردشگرانی که موفق به دریافت ویزای انگلیس شده‌اند، فراهم می‌کنند. در تور سفر به انگلیس، این فرصت را دارید که شگفت‌انگیز‌ترین سواحل جهان را از نزدیک ببینید. همچنین در سفر به انگلیس، با مردمانی مبادی‌آداب و سرزنده روبه‌رو می‌شوید!

مکان‌های دیدنی انگلیس

رودخانه تایمز

کشور تاریخی انگلیس پر از از جاذبه‌های گردشگری است. این کشور پادشاهی در طول قرن‌های متمادی، پادشاهان مختلفی را در خود دیده است که هرکدام، اثر و یادگاری از خود را برجا گذاشته‌اند. برخی از جاذبه‌های گردشگری که در تور سفر به انگلیس مشاهده خواهید کرد، عبارت‌اند از:

  • استون هنج
  • برج لندن
  • شهر باث
  • قلعه‌ی ویندسور (Windsor)
  • منطقه‌ی تاریخی یورک‌شایر (Yorkshire)
  • دانشگاه کمبریج
  • پارک ملی لیک دیستریکت (Lake District)
  • کلیسای جامع کنتربری (Canterbury)
  • پروژه عدن (Eden Project)
  • خانه‌ی تاریخی چارت‌ول (Chartwell)
  • قلعه‌ی وارویک (Warwick)
  • کاخ باکینگهام
  • موزه‌ی بریتانیا

بهترین زمان تور سفر به انگلیس

در هر زمان از سال که با تور سفر به انگلیس همراه شوید، لذت خواهید برد. دمای هوا در این کشور معمولاً معتدل است و نه در تابستان و نه در زمستان آب و هوای غیرقابل‌تحملی را تجربه نخواهید کرد. اما اگر بخواهیم بهترین زمان برای رفتن به انگلیس را مشخص کنیم، باید بگوییم فصل بهار (اواخر مارس تا اوایل ژوئن) و فصل پاییز (سپتامبر تا نوامبر) بهترین زمان‌ها هستند.

فصل زمستان از ماه دسامبر تا فوریه نیز زمانی مساعد برای تور سفر به انگلیس است. در این زمان، ممکن است برخی از جاذبه‌های گردشگری در شهرهای شمالی و مناطق کوهستانی بسته شوند؛ اما همچنان گردشگران می‌توانند از جاذبه‌های شهری استفاده کنند. قیمت تور انگلیس در این زمان، پایین‌تر از فصل بهار و پاییز است.

جذابیت‌های تور سفر به انگلیس

جاذبه‌های انگلیس

جاذبه‌های انگلیس

بازدید از برج‌های معروف لندن، قدم زدن در قلعه‌های باستانی با حال و هوای مسحورکننده و گشت‌وگذار در دهکده ویکتوریایی سالتایر از جذابیت‌های تور انگلیس به شمار می‌آیند. در هرکدام از محله‌های قدیمی شهرهای انگلیس که قدم بزنید، حس نوستالژی دل‌چسبی را تجربه خواهید کرد

یکی از مشهورترین مراکز خرید لندن در میان مسافران تور انگلیس، وست فیلد است. مرکز خرید وست فیلد استرات‌فورد (Westfield Stratford) نیز یکی دیگر از مراکز خرید محبوب در شهر لندن محسوب می‌شود. این مرکز خرید در سمت شرقی لندن و نزدیک به ایستگاه‌های قطار و پارک المپیک ملکه الیزابت قرار دارد.

در تور انگلیس می‌توانید با تاریخ این سرزمین آشنا شوید. انگلیس از نظر مساحت چندان بزرگ نیست، اما تاریخ این سرزمین از قرن پانزدهم میلادی به بعد، شهرتی جهانی پیدا کرده است. انگلیس از این دوران به تأسی از اسپانیا، کشورگشایی‌های خود را آغاز کرد.

در تور سفر به انگلیس شما می‌توانید در بهترین رستوران‌های این کشور، لذیذترین غذاها را میل کنید. البته تنها صحبت از حضور در رستوران‌های ستاره‌دار و پرزرق‌وبرق میشلن نیست؛ تور انگلیس بدون صرف یک صبحانه انگلیسی، چای بعد از ظهر در فضای باز و غذای ملی این کشور یعنی “فیش اند چیپس” ناتمام می‌ماند.

کشورهای کم‌هزینه اروپا برای اقامت کدامند؟

هزینه‌های سفر به انگلیس

حمل و نقل در انگلستان

در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، انگلیس را می‌توان کشوری گران برشمرد. مانند دیگر نقاط دنیا، هزینه زندگی در پایتخت انگلیس یعنی لندن، بسیار بالاتر از سایر شهرها است. بنابراین اگر می‌خواهید در لندن مستقر شوید، باید با جیبی پر از پوند به این سفر بروید. اما می‌توان با کمی ملاحظه و با صرف هزینه کمتر نیز به انگلیس سفر کرد.

برای مثال، می‌توانید در هتل‌هایی متوسط اقامت کنید یا مناطقی را که از مرکز شهر فاصله دارند انتخاب کنید. تا آنجا که می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در هتل میل کنید، اما اگر خواستید سری به رستوران‌های لندن بزنید، بهتر است رستوران‌ها و غذاخوری‌های محلی را انتخاب کنید. صرف غذا در فضای بیرون رستوران و تماشای مناظر شهری، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. بسیاری از مکان‌های گردشگری و تاریخی در لندن، روزهایی را برای بازدید رایگان در نظر گرفته‌اند. با کمی برنامه‌ریزی و کسب اطلاعات، می‌توانید به صورت رایگان از مکان‌های گردشگری دیدن کنید.

و اما لندن…

از لندن گفتن کار آسانی نیست. انگار که در گوشه به گوشه آن زیبایی‌های جهان جمع شد و از تاریخ و فرهنگ غنی سرشار است و برای بسیاری از گردشگران در سراسر جهان وسوسه‌انگیز است. برای بازدید از این کشور می‌توانید با تور سفر به انگلیس همراه شوید. بهترین زمان از نظر آب‌وهوا برای سفر به انگلیس، فصل بهار و پاییز است. اگر می‌خواهید با هزینه کمتری به این کشور سفر کنید، می‌توانید فصل زمستان را برای سفر خود انتخاب کنید.

شما می‌توانید بلیط هواپیما خود را با بهترین قیمت از سایت اسنپ‌تریپ بخرید.

راهنمای جامع اخذ ویزای شینگن

دسته:پروازجهانگردی

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

8 آبان 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد