جاذبه‌های تفریحی مخصوص کودکان در مشهد

تاریخ انتشار : 24 دی 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۲۵ دی ۱۴۰۱
جاذبه‌های تفریحی مخصوص کودکان در مشهد

هر سال مسافران زیادی به قصد زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)به مشهد سفر می‌کنند. البته این شهر معنوی، تفریحات زیاد دیگری هم دارد که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید و لحظات دلچسب‌تری داشته باشید. اگر تصمیم گرفته‌اید خانوادگی به مشهد بروید و دوست دارید در این مسافرت دسته‌جمعی به بچه‌ها هم خوش بگذرد این بلاگ را تا آخر بخوانید. در این نوشته جاهای دیدنی مشهد برای کودکان را معرفی کرده‌ایم تا بتوانید با توجه ‌به علاقه فرزند عزیزتان، بهترین گزینه را انتخاب کنید و خاطره‌ای فراموش نشدنی برای او بسازید.

کجای مشهد تفریح کنیم؟

شهر مشاغل کارالند؛ اولین پارک تفریحی-آموزشی ایران

شهر مشاغل کارالند؛ اولین پارک تفریحی-آموزشی ایرانجالب است بدانید که اولین شهر مشاغل کشور در مشهد تاسیس شد. در کارالند کودکان ۲ تا ۱۲ با شغل‌های مختلف آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که در این مشاغل چگونه درآمد کسب کنند. در کارالند ۲۱ شغل را به کودکان معرفی می‌کنند. پزشکی، خلبانی، بانکداری، آتش‌نشانی، پلیس و… از جمله این مشاغل هستند که در کارالند معرفی می‌شوند.

مجتمع آرمیتاژ گلشن در بلوار هفت‌تیر، مکانی است که کارالند در آن قرار دارد. کارالند همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲:۳۰ شب منتظر کودکان شما است.

سالن پاتیناژ پدیده مشهد

در این سالن، کودک شما می‌تواند بازی و اسکی رو یخ را تجربه کند. این سالن پاتیناژ در مرکز تجاری و گردشگری پدیده شاندیز مشهد قرار دارد و ۱۶۰۰ مترمربع مساحت آن است. این سالن، بزرگ‌ترین سالن پاتیناژ ایران و خاورمیانه به شمار می‌رود. برای خلق ساعاتی متفاوت برای کودکان خود، حتما به این سالن سر بزنید.

سالن پاتیناژ همه‌روزه در خدمت کودکان و نوجوانان است. برای استفاده از پاتیناژ باید به شهر شاندیز و مجتمع تجاری پدیده شاندیز بروید. در بلوک ۵ این مجتمع، سالن پاتیناژ قرار دارد.

هلیوم پارک مشهد؛ جذاب و سرگرم‌کننده

هلیوم پارک مشهد؛ جذاب و سرگرم‌کنندهشاید باورتان نشود که مشهد در زمینه بازی‌های جدید و مهیج برای کودکان، شهر اولین‌ها در ایران محسوب می‌شود. اولین پارک پرشی ایران برای کودکان و نوجوانان، هلیوم پارک مشهد است. پارک پرشی به‌قدری سرگرم‌کننده و جذاب است که والدین هم در آن، در کنار کودکان خود مشغول به بازی می‌شوند. از نکات جالب این پارک، طبقه جدا برای بانوان است که در آن با خیال راحت می‌توانند بازی و تفریح کنند. علاوه بر این، جدیدترین بازی‌های VR یا واقعیت مجازی را در این پارک می‌توانید تجربه کنید. هلیوم پارک، یکی از جاهای دیدنی مشهد برای کودکان است که باید حتما از آن بازدید کنید.

هلیوم پارک در طبقات ۴ و ۵ برج تجاری مروارید قرار دارد. این پارک همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ باز است. روزهای جمعه تا ساعت ۱۲ شب هم می‌توانید از امکانات این پارک استفاده کنید.

شهربازی پارک ملت

شهربازی پارک ملت در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار قرار گرفته است. این شهربازی برای هر سنی، بازی‌های مخصوص به خود را دارد. شهربازی پارک ملت در سال ۱۳۵۱ افتتاح شد و بارها تا امروز وسایل و بازی‌های خود را به‌روز کرده است. بلندترین چرخ‌وفلک ایران و خاورمیانه در این شهربازی قرار دارد.

شهربازی بازی پارک ملت در بلوار وکیل‌آباد، بلوار امامت قرار دارد. این شهربازی ساعت ۴ عصر باز می‌شود و تا ساعت ۱ صبح می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

هپی لند و بازی‌های هیجان‌انگیزهپی لند مشهد

یکی دیگر از جاهای دیدنی مشهد برای کودکان، هپی لند است. این شهربازی سرپوشیده دو هزار مترمربع مساحت دارد و در حدود ۵۰ بازی مختلف در آن قرار گرفته‌اند. سینمای ۷ بعدی هپی لند، بسیار در بین کودکان طرفدار دارد. از دیگر بازی‌های مهیج این مجموعه می‌توان به ماشین کوبنده، انگری برد و صخره‌نوردی اشاره کرد.

هپی لند در طبقه سوم برج آرمیتاژ واقع در بلوار طبرسی قرار دارد. این مجموعه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر  منتظر کودکان شما است. صبح‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۲ می‌توانید به هپی لند بروید.

اکسون پارک مشهد

اکسون پارک با مساحت چهار هزار مترمربع، یکی دیگر از شهربازی‌های سرپوشیده مشهد است. بازی‌های اکسون پارک بسیار متنوع هستند و حدود ۸۹ بازی در این مجموعه دارد. ترامپولینگ، قطار کودک، تیراندازی با تیروکمان و قصر بادی از بازی‌های مهیج اکسون پارک هستند. اکسون پارک یکی از جاهای دیدنی مشهد برای کودکان است که در آن، فرزندتان هیجان تا حد اعلا را تجربه خواهد کرد.

این پارک در طبقه چهار مجتمع تجاری اکسون قرار دارد. برای رفتن به این پارک باید به میدان ۱۷ شهریور بروید. ساعت کار پارک از ۱۰ تا  ۲۳ است.

سرزمین عجایب الماس شرق

آبشار جامپینگ، سینمای ۵ بعدی، آکواریوم دریایی و سرزمین عجایب از دیدنی‌های سرزمین عجایب الماس شرق هستند. این شهربازی سرپوشیده ۱۴۰ وسیله بازی دارد و در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده است. شهربازی سرزمین عجایب در دو طبقه قرار دارد و فضای کافی و مناسب برای بازی کودکان فراهم است.

این شهربازی در بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری الماس شرق آدرس قرار دارد. در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۳ این شهربازی باز است. در روزهای تعطیل، ساعت کاری شهربازی از ۱۰ تا ۲۳ می‌باشد.

کلوپ پاندا؛ مرکزی برای بازی و خلاقیت

کلوپ پاندا مشهد

یکی از دیگر از جاهای دیدنی مشهد برای کودکان، کلوپ پاندا است که اولین مرکز تخصصی بازی‌های کودکان در این شهر محسوب می‌شود. در کلوپ پاندا تمرکز بر بالا بردن خلاقیت و مهارت‌های کودکان است. به همین دلیل، ایستگاه‌های مختلفی برای بازی کودکان در آن وجود دارند. در این کلوپ می‌توانید از طرح‌های تخفیف‌دار  مجموعه که خیلی به‌صرفه و اقتصادی هستند، استفاده کنید.

کلوپ پاندا دو شعبه در مشهد دارد. اولین شعبه آن در بلوار صیاد شیرازی قرار گرفته و دومین شعبه آن در شهرک غرب، بلوار الهیه، بلوار سجادیه واقع شده است. ساعت کار کلوپ پاندا از ۱۰ تا ۲۴ است.

مشهد، مقصدی دوست‌داشتنی برای بچه‌ها

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان بسیار متنوع هستند. توصیه ما این است که مکان‌هایی را انتخاب کنید که  در دل مراکز تجاری قرار دارند. بدین ترتیب خواهید توانست پاساژ گردی و خرید خود را نیز انجام دهید.

کدام مراکز خرید مشهد مناسب خریدند؟

سفر به مشهد با بهترین قیمت

از آنجایی که دیگر خیالتان از بابت فرزند دلبندتان هم راحت است، وقتش رسیده برای این سفر زیارتی تفریحی به مقصد مشهد برنامه‌ریزی کنید. فراموش نکنید برای رزرو هتل با بهترین قیمت می‌توانید روی سایت اسنپ‌تریپ حساب کنید.

اگر دوست دارید به جای ماشین شخصی با اتوبوس یا قطار به مشهد بروید، می‌توانید بلیط خود را نیز از اسنپ‌تریپ بخرید. البته ممکن است بخواهید با یک سفر هوایی کوتاه خودتان را به این شهر مقدس برسانید، در این صورت نیز حتما به سایت اسنپ‌تریپ سر بزنید و بلیط هواپیما به مقصد مشهد را به صورت کاملا آنلاین خریداری کنید.

راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت
دسته:ایرانگردیجاذبه

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد