راهنمای مراکز خرید لاهیجان، شهر کلوچه و چای

تاریخ انتشار : 10 مرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۱ دی ۱۴۰۱
مراکز خرید لاهیجان

لاهیجان در استان گیلان آنقدر جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی دارد که کمتر کسی در سفر به این شهر دنبال خرید یا دانستن این است که مراکز خرید این شهر کجاست. اما از آنجایی که خرید هم یکی از جاذبه‌های سفر محسوب می‌شود، ما هم درباره تعدادی از مراکز خرید لاهیجان نوشته‌ایم. با اسنپ تریپ همراه باشید.

بازار سنتی لاهیجان

بازار لاهیجان

بازار سنتی لاهیجان، حال و هوایی شبیه به سایر بازارهای سنتی و محلی شمال ایران دارد، بازاری رنگارنگ و قشنگ، پر از بو و مزه‌های ترش و شیرین، سبزی‌های محلی، مرغ و خروس‌هایی که برای فروش آورده شده و ماهی‌هایی که چند ساعتی بیشتر از صیدشان نمی‌گذرد. در بازار سنتی لاهیجان، مایحتاج روزانه با قیمت مناسب فروخته می‌شود.

آدرس: لاهیجان، میدان چهار پادشاهان، خیابان کاشف شرقی

لیست هتل‌های لاهیجان به همراه قیمت را اینجا ببینید

مراکز خرید لاهیجان

در لاهیجان مراکز خرید زیادی وجود ندارد. چرا که مسافران این شهر عمدتا برای دیدن جاهایی مثل شیطان کوه، استخر و بام سبز لاهیجان و تالاب امیرکلایه به آن سفر می‌کنند. اما اگر دلتان خرید و گشت و گذار در مراکز این شهر را خواست باید راه خیابان شیشه گران را در پیش بگیرید، در این خیابان مغازه‌ها و فروشگاه‌های زیادی وجود دارد و شلوغ و سرزنده است. به غیر از فروشگاه‌های این خیابان، دیگر مراکز خرید لاهیجان اینها هستند:

مرکز خرید ولیعصر

این مرکز خرید فروشگاه‌های زیادی را در خودش جای داده. که هم لباس و کیف و کفش می‌فروشند، هم عسل و خشکبار و کلوچه لاهیجان. هرچند برای خرید کلوچه اصل لاهیجان باید بروید سمت استخر لاهیجان. در اطراف میدان شهدا، مرکز خرید جزیره مجنون هم برای خرید و گشت و گذار یکی از بهترین‌هاست.

آدرس: لاهیجان، خیابان شهدا

برج و مرکز خرید نادری در بلوار امام رضا که اجناس برند دارد و پاساژ شهر سبز در خیابان انقلاب از دیگر مراکز خرید مناسب این شهر هستند.

بیشتر بخوانید: رستوران‌های خوب لاهیجان

چای لاهیجان

چای لاهیجان

لاهیجان را جدا از کلوچه‌هایش، به چایش هم می‌شناسند. گیلان با داشتن ۹۰ درصد از باغ‌های چای ایران که نیم بیشتر آنها در لاهیجان قرار گرفته، مهم‌ترین تولیدکننده چای کشور محسوب می‌شود. چای لاهیجان یکی از مهترین سوغات آن است. در سفر به این شهر سرسبز اگر خواستید برای عزیزی چای سوغات ببرید می‌توانید به:

فروشگاه چای رفاه لاهیجان در میدان خزر و فروشگاه چای ابریشم در میدان ابریشم بروید.

اگر در لاهیجان دنبال هایپرمارکت و فروشگاه بزرگ برای تامین مایحتاج روزانه هم هستید، هایپرمارکت ترنج نزدیک شیطان کوه می‌تواند نیازهایتان را برآورده کند.

برای رزرو هتل های لاهیجان این صفحه را ببینید.

 

دسته:مرکز خرید

مطالب مرتبط :

ساحل چمخاله، میعادگاه جنگل و دریا!

ساحل چمخاله، میعادگاه جنگل و دریا!

29 خرداد 1402
بهترین کلبه‌های اقامتی در دل جنگل‌های سرسبز شمال

بهترین کلبه‌های اقامتی در دل جنگل‌های سرسبز شمال

2 بهمن 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد