هتل‌های ارزان اصفهان کدامند؟

تاریخ انتشار : 8 خرداد 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۸ خرداد ۱۴۰۲
هتل‌های ارزان اصفهان کدامند؟

اصفهان نصف جهان، زیباترین جاهای دیدنی و تاریخی را در خود جای داده است و از گوشه به گوشه دنیا، گردشگران را شیفته شگفتی‌های خود کرده! در این شهر، تنوع زیادی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها وجود دارد. در اینجا می‌خواهیم با برخی از هتل‌های ارزان اصفهان که خدمات و امکانات مناسبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند، آشنا شویم. پس اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، این بلاگ را بخوانید.

هتل سپاهان

هتل سپاهان

هتل سپاهان، از هتل‌های ارزان اصفهان

هتل ۳ ستاره سپاهان اصفهان در بافت تاریخی شهر قرار دارد. این هتل ۳ طبقه در سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی شد و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. پس از بازسازی، بسیاری خدمات و امکانات هتل ارتقا پیدا کردند. هتل سپاهان دارای ۴۲ واحد اقامتی با ظرفیت‌های مختلف است. امکانات و دکوراسیون برخی از اتاق‌ها نسبت به سایرین، بهتر هستند.

اگر قصد اقامت در یک هتل مقرون‌ به‌ صرفه را دارید، با انتخاب هتل سپاهان پشیمان نخواهید شد! با اقامت در این هتل، به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مانند میدان نقش جهان، سی و سه پل، کاخ هشت بهشت و کاخ چهل ستون دسترسی خواهید داشت.

امکانات موجود در هتل سپاهان شامل تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، مینی بار، یخچال، صندوق امانات، قفل کارتی، اینترنت وای فای، کمد لباس، سالن ورزشی، جکوزی، صرافی و کافی نت می‌شود. در هتل، یک رستوران با معماری ایرانی و دکوراسیونی چشم‌نواز غذاهای لذیذی را طبخ و سرو می‌کند. در حین صرف غذا می‌توانید از اجرای موسیقی زنده نیز لذت ببرید!

با جا‌های دیدنی اصفهان آشنا شوید!

هتل زهره

هتل زهره

هتل زهره، از هتل‌های ارزان اصفهان

هتل ۳ ستاره زهره اصفهان در سال ۱۳۸۴ با مساحت ۶۰۰ مترمربع، در ۱۰ طبقه و با ۵۲ واحد اقامتی افتتاح شد. این هتل در سال ۱۳۹۷ برای افزایش سطح کیفی خدمات و امکانات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. بر اثر این بازسازی، هتل زهره در لیست موردپسندترین هتل های ارزان اصفهان از نظر مسافران قرار گرفت. موقعیت مکانی مناسب هتل باعث شده است مسافران به‌ راحتی به جاذبه‌های گردشگری شهر دسترسی داشته باشند.

تمامی واحدهای اقامتی هتل به سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش مجهز هستند. برای امنیت اسناد و مدارک مهمانان، در هر یک از اتاق‌ها صندوق امانات نیز تعبیه شده است. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به چای‌ساز، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، اینترنت وای فای و مینی بار اشاره کرد.

هتل ونوس

هتل ونوس

هتل ونوس، از هتل‌های ارزان اصفهان

هتل ۳ ستاره ونوس اصفهان در سال ۱۳۹۰ با زیربنای ۵ هزار متر مربع در ۸ طبقه با ۵۸ واحد اقامتی و ۱۷۴ تخت آغاز به کار کرد. این هتل برای بهبود سطح خدمات و امکانات خود در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. ایجاد تزئینات و نقاشی‌هایی ملهم از دوران صفوی و قاجار حال‌و‌هوایی متفاوت به این هتل بخشیده است.

هتل ونوس به‌ عنوان یکی از هتل های ارزان اصفهان با قرار گرفتن در مرکز شهر، موقعیت مناسبی را برای مهمانان خود ایجاد کرده است. می‌توانید بدون صرف هزینه‌های حمل‌و‌نقل، به مکان‌ها و جاذبه‌های مهم شهر مثل میدان نقش جهان و زاینده‌رود دسترسی داشته باشید.

تمامی واحدهای اقامتی هتل ونوس به سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش مجهز هستند. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به صندوق امانات، قفل‌های کارتی، تلویزیون، اینترنت، مینی بار، حمام و سشوار اشاره کرد.

مواردی مانند پرینتر، دستگاه فتوکپی، فکس، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، اینترنت، کافی شاپ، رستوران، استخر سرپوشیده، سالن سونا بخار و خشک، سالن ماساژ و لاندری نیز جزء امکانات عمومی هتل ونوس به‌حساب می‌آیند.

هتل سران

هتل سران

هتل سران، از هتل‌های ارزان اصفهان

هتل ۳ ستاره سران اصفهان در ۸ طبقه و با ۴۰ واحد اقامتی و ۱۰۰ تخت در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید. یکی از مزیت‌های این هتل به‌عنوان یکی از هتل های ارزان اصفهان برخورداری از پرسنلی حرفه‌ای و مجرب و همچنین امکانات رفاهی مناسب است. در هتل سران صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود. امکانات واحدهای اقامتی شامل حمام، کمد لباس، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اطفای حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، مینی بار با هزینه، تلویزیون، یخچال، دراور، چای‌ساز و … می‌شود.

هتل پارت

هتل پارت

هتل پارت، از هتل‌های ارزان اصفهان

یکی دیگر از هتل های ارزان اصفهان هتل ۳ ستاره پارت است. این هتل که در مرکز شهر قرار گرفته است، دسترسی مناسبی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری اصفهان دارد. هتل پارت در ۸ طبقه و با ۴۳ واحد اقامتی و با ظرفیت ۱۳۰ تخت در سال ۱۳۸۸ راه‌اندازی شد.

انواع واحدهای اقامتی هتل پارت عبارت‌اند از: اتاق یک نفره، دو نفره توئین و دبل، سه نفره، چهار نفره و اتاق ویژه. امکانات اتاق‌ها نیز شامل تهویه مطبوع، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، ماهواره، اینترنت وای فای رایگان، مینی بار با هزینه، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز به سشوار می‌شود.

تمامی مهمانان هتل پارت در زمان اقامت در هتل، تحت پوشش بیمه دانا قرار می‌گیرند. با اقامت در هتل پارت، فاصله اندکی با بسیاری از جاذبه‌های گردشگری اصفهان مانند کاخ عالی قاپو، چهارباغ عباسی، سی و سه پل، موزه تاریخ طبیعی و کاخ هشت بهشت خواهید داشت. علاوه بر این، مهمانان هتل به امکاناتی مانند استخر و سونا، اتاق ماساژ، باشگاه ورزشی، کافی شاپ، رستوران، بوفه کامل صبحانه به‌صورت رایگان، خدمات خشک‌شویی و لباسشویی و تاکسی سرویس ۲۴ ساعته نیز دسترسی دارند.

معرفی خاص‌ترین موزه‌های اصفهان

هتل صوفی

هتل صوفی

هتل صوفی، از هتل‌های ارزان اصفهان

هتل تازه تاسیس صوفی در ۸ طبقه و با ۴۱ واحد اقامتی در سال ۱۴۰۱ افتتاح شد. این هتل از پرسنل مجرب و امکانات مناسبی برخوردار است. برخی از امکانات هتل صوفی شامل اجاره دوچرخه، استخر، جکوزی و سونا است که مهمانان می‌توانند در زمان اقامت خود از آن‌ها استفاده کنند. یکی از بزرگ‌ترین مزایای این هتل، دسترسی راحت آن به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری اصفهان است.

هتل صوفی یکی از هتل های ارزان اصفهان محسوب می‌شود که با وجود هزینه کم، خدمات با کیفیتی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در صورت انتخاب هتل صوفی، اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد!

هتل خواجو

هتل خواجو

هتل خواجو، از هتل‌های ارزان اصفهان

هتل خواجو یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر اصفهان به‌حساب می‌آید که در سال ۱۳۹۶ با ۱۱۴ واحد اقامتی  فعالیت خود را آغاز کرد. نزدیکی این هتل به پل خواجو باعث نام‌گذاری این اقامتگاه شده است. هتل خواجو با معماری چشم‌نواز خود، اقامتی لذت‌بخش را برای مهمان رقم می‌زند. از امکانات اتاق‌های هتل برای رفاه حال مهمانان می‌توان به تهویه مطبوع، یخچال، چای‌ساز، کمد، حمام، صندوق امانات، اینترنت و مینی بار اشاره کرد.

هتل‌های اصفهان نزدیک پل خواجو کدامند؟

هتل ستاره

هتل ستاره

هتل ستاره، از هتل‌های ارزان اصفهان

هتل ستاره اصفهان (صدف سابق) در ۶ طبقه و با ۵۷ واحد اقامتی در سال ۱۳۷۳ راه‌اندازی شد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در میدان امام، خیابان حافظ قرار گرفته است و فاصله اندکی با مکان‌هایی مانند میدان نقش جهان، زاینده‌رود، مساجد امام و شیخ لطف‌الله، سی و سه پل، پل خواجو، خانه تاریخی ملا باشی، کاخ چهل ستون، عمارت عالی‌قاپو، کاخ هشت بهشت، میدان کهنه و بازار بزرگ اصفهان دارد.

از امکانات هتل ستاره می‌توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت وای فای، صندوق امانات، خشک‌شویی، تالار پذیرایی، کافی شاپ، رستوران تابستانی بام، پارکینگ، سفره‌خانه سنتی، کافی نت و … اشاره کرد. هتل ستاره جزء هتل های ارزان اصفهان به‌حساب می‌آید که از سطح کیفی مناسبی در ارائه خدمات و امکانات برخوردار است.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

1 آذر 1402
بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران کدامند؟

بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران کدامند؟

15 مهر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد