بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران کدامند؟

تاریخ انتشار : 15 مهر 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۱۵ مهر ۱۴۰۲
بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران کدامند؟

شمال ایران یکی از پرطرفدارترین نقاط آن است که سالانه میلیون‌ها نفر برای تفریح و لذت بردن از جاذبه‌ها و طبیعت سرسبز عازم این خطه می‌شوند. منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و بکر که در شش ماه نخست سال و البته اوایل پاییز طرفداران بی‌شماری دارد. زیبایی‌های این منطقه به قدری زیاد است که سبب رفت‌وآمد زیاد مسافران و گردشگران شده‌است؛ به همین دلیل در این منطقه بهترین هتل‌ های ساحلی شمال ایران یا همان هتل‌های سواحل شمالی ساخته و احداث شده‌اند. هتل‌هایی که چشم‌انداز و منظره‌ای زیبا به سمت سواحل دریای خزر و طلوع و غروب طلایی آن دارند. اگر می‌خواهید یک اقامت متفاوت را در شهرهای شمال ایران تجربه کنید، این بلاگ را بخوانید و با بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران آشنا شوید!

بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران و مازندران

بهترین هتل های ساحلی شمال ایران در مازندران و گیلان و رشت و سایر نقاط سرسبز این خطه قرار دارند. همه چیز بستگی به این دارد که شما کدام منطقه و شهر را برای سفر و اقامت انتخاب کنید. ما در این مطلب قصد داریم از هتل‌های ساحلی و بسیار زیبای مازندران شروع کنیم و بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم. هتل‌هایی که بدون شک اقامتی رویایی، پرخاطره و بی‌نظیر را برای شما و همراهانتان رقم می‌زنند. فقط کافی است برای آشنایی هرچه بیشتر با این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هتل میزبان ساحلی

هتل میزبان ساحلی

هتل میزبان ساحلی، از بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران

هتل میزبان ساحلی یا هتل ساحلی میزبان به شرکت بزرگ توسعه گردشگری دریایی در بابلسر تعلق دارد. این هتل در زمینی با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع احداث شده است. هتل میزبان ساحلی دقیقاً در پارکینگ نهم این شهرستان و همینطور پارکینگ سابق مجتمع رفاهی شیلات قرار دارد؛ جالب است که بدانید هدف از تاسیس این هتل دسترسی مستقیم به ساحل خزر و تفریحات بی‌نظیر آبی آن است.

در فاز ابتدایی هتل میزبان ساحلی که با احداث کردن ۲۳ ویلای جذاب چوبی لوکس آغاز شد، شما به امکاناتی مانند فودکورت دریایی، رستوران، مسیرهای متعدد پیاده‌روی در ساحل، کافی شاپ، امکان انجام ورزش‌های آبی و دریایی در یک فضای بسیار آرام و جذاب به همراه پذیرایی دسترسی داشته و بهترین‌ها را تجربه خواهید کرد.

فاز دوم این هتل ساحلی هم به پلاژ بانوان و آقایان، اسکله دریایی، رستورانی برای سرو غذاهای دریایی بر روی سطح اسکله و مهیا کردن محیطی ایمن و آرام اختصاص یافت.

هتل پارسیان خزر

هتل پارسیان خزر یکی از هتل‌های مجموعه بزرگ هتل‌های پارسیان ایران است که سابقه‌ای طولانی در هتلداری دارند. هتل پارسیان فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۵۴ تحت عنوان هتل “هایت” شروع کرد و بعد از انقلاب اسلامی نام خود را تغییر داد. در این هتل واحدهای اقامتی به دو قسمت با عنوان بال‌های شرقی و بال‌های غربی تقسیم می‌شوند. جالب است که بدانید واحدهای قرار گرفته در هر کدام از بال‌ها، نما و ظاهری کاملاً متفاوت نسبت به سایرین دارند. همچنین منظره و ویو هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه به سمت دریا و جنگل است.

دسترسی این هتل به تمام تفریحات نمک آبرود، نزدیک بوده و حتی به مراکز خرید متعدد و دیگر جاذبه‌های این منطقه نیز بسیار نزدیک است. جالب است که بدانید در تمام ایران مجموعه هتل‌های پارسیان در دسته معتبرترین، لوکس‌ترین و بهترین هتل‌ها هستند.

هتل‌های ارزان رامسر کدامند؟

هتل نارنجستان

هتل نارنجستان  

نمای بیرونی هتل نارنجستان در شب

اقامت در هتل نارنجستان این‌گونه است که شب رو به دریا می‌خوابید و صبح خود را با تماشای طلوع آفتاب آغاز می‌کنید؛ یا شب رو به جنگل می‌خوابید و با نوازش نسیم خنک عبور کرده از میان برگ‌ها و درختان بیدار خواهید شد. این هتل یکی از جذاب‌ترین و بهترین هتل ‌های ساحلی شمال ایران است که در خطه خزر قرار گرفته‌است. این هتل تمام اتاق‌های خود را با ابدی‌ترین ویوهایی که تا به حال مشاهده کرده‌اید در اختیارتان قرار می‌دهد.

جالب است که بدانید در این هتل امکان استفاده از تایم شیرینگ یا مالکیت زمانی برای شما  نظر گرفته شده است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که برای یک مدت زمان خاص، مالکیت اتاقی را با پرداخت مبلغی پول در اختیار خود درآورده و تمام مسئولیت‌های آن را بپذیرید. به عبارتی  هزینه تعمیرات و نگهداری اتاق تا انتهای زمان اقامت بر عهده شماست.

ناگفته نماند که استفاده از رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و محوطه هتل نارنجستان برای عموم مردم آزاد بوده و افراد می‌توانند تنها با پرداخت هزینه‌ای از تمام امکانات هتل در این قسمت‌ها استفاده کنند.

هتل پاپیون

هتل پاپیون  

نمای بیرونی هتل پاپیون

هتل پاپیون فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و یکی از هتل‌های جذاب شمال کشور است. این هتل ساحلی که یکی دیگر از بهترین هتل ‌های ساحلی شمال ایران بوده که آن را با نام مرکز رفاهی فرهنگی قزوین هم می‌شناسند، این هتل با هفت طبقه و با ۲۴ سوئیت و اتاق از شما با بهترین خدمات و امکانات پذیرایی می‌کند. این هتل سه ستاره، طرفداران زیادی دارد؛ چرا که دسترسی اولیه و سریعی به ساحل و جنگل داشته و اقامتی بی‌نظیر در رودسر برای شما فراهم می‌کند.

همانطور که گفتیم یکی از جاذبه‌های هتل ساحلی پاپیون، این است که این هتل به ساحل و جنگل دسترسی بسیار راحتی دارد. هتل پاپیون در کیلومتر ۲۴ از جاده رامسر به سمت رودسر واقع شده است. همچنین فاصله اندک این هتل به ساحل یکی از دلایل مهمی است که مسافران و گردشگران آن را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

جالب است که بدانید فاصله این هتل تا پل رود هشت دقیقه با خودرو و تا بناهای تاریخی گنبد هشت ضلعی پیر محله و شهرداری فقط ۱۰ دقیقه است. این هتل برای رفاه حال مسافرین و مراجعین به سالن کنفرانس هم مجهز شده است.

تالاب آلماگل گلستان، سرزمین سبزپوش شمالی!

هتل نارین

هتل نارین

هتل نارین، از بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران

هتل نارین که به طور رسمی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است، معماری ویژه‌ای دارد؛ وقتی برای بار اول آن را مشاهده می‌کنید، بنای آن شما را به یاد ساختمان‌های کشور ترکیه می‌اندازد. این هتل در فاصله ۱۶ کیلومتری از چالوس قرار گرفته و فقط هفت کیلومتر تا نمک آبرود فاصله دارد. هتل نارین فقط دو طبقه دارد و با ۲۰ واحد و سوئیت اقامتی از زیباترین هتل‌های ساحلی شمال به حساب می‌آید. این هتل در نوار ساحلی خزر قرار گرفته و دسترسی سریع و اولیه برای شما به سمت دریای خزر ایجاد می‌کند.

شما به راحتی می‌توانید با پیاده‌روی از هتل، خود را به ساحل خزر برسانید. شاید باور نکنید اما همین نزدیکی و قرابت بیش از اندازه هتل به ساحل سبب شده که هتل نارین انتخاب اول و آخر عاشقان قدم زدن در ساحل و تماشای طلوع و غروب آفتاب از افق دریای خزر باشد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران ایرانی، کافی شاپ، اینترنت رایگان، فضای سبز و ساحل اختصاصی و البته آب‌وهوای بی‌نظیر اشاره کرد.

مرداب دیوک مازندران، نفس کشیدن در خنکای طبیعت!

هتل ساحلی کوثر

آخرین هتل ساحلی جذاب در خطه شمال کشور، هتل آپارتمان کوثر است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و هتلی با سابقه‌ای طولانی به حساب می‌آید.  این هتل که یکی از بهترین هتل ‌های ساحلی شمال ایران و رامسر است که دارای سه طبقه بوده و با ۱۱۳ سوئیت و اتاق با بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات از مسافران گردشگران خود پذیرایی می‌کند. هتل کوثر رامسر برای رفاه حال مراجعین و مسافران خود در سال ۱۳۸۲ کاملاً از صفر بازسازی شد و درحال‌حاضر با مدرن‌ترین تجهیزات هتلداری و به‌روزترین امکانات، وظیفه میزبانی از گردشگران و مسافران را بر عهده دارد.

مانند سایر هتل‌های ساحلی دسترسی اولیه و نزدیک به دریای خزر و ساحل آن در این هتل هم وجود دارد. ضمن اینکه با ساحل و محوطه اختصاصی خود به شما این اجازه را می‌دهد که در آرامش کامل و بدون هیچ دغدغه و نگرانی از تفریح در سواحل دریای خزر لذت ببرید. در پایان باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که هتل ساحلی کوثر از مجموعه هتل‌های کوثر است که در صنعت هتلداری بسیار خوشنام و معروف هستند.

هتل‌های ساحلی شمال، بهترین انتخاب برای خاص‌ترین اقامت!

در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین هتل‌ های ساحلی شمال ایران را به شما معرفی کنیم. البته همانطور که در ابتدای مطلب هم به این موضوع هم اشاره کردیم خطه شمال کشور همیشه بسیار شلوغ و پررفت‌وآمد است. به همین دلیل در این منطقه گردشگران و مسافران زیادی را مشاهده می‌کنید که فارغ از آب‌وهوا، فصل و زمان، تلاش می‌کنند تا در اولین تعطیلی خود را به شمال کشور رسانده و سفری متفاوت و جذاب را تجربه کنند. همین موضوع سبب شده تا در این منطقه هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع، متفاوت و متعددی ساخته شده و در اختیار مسافران و گردشگران قرار بگیرد.

بهترین کلبه‌های اقامتی در دل جنگل‌های سرسبز شمال

دسته:ایرانگردیهتل

مطالب مرتبط :

معرفی مدرسه دارلفنون تهران

معرفی مدرسه دارلفنون تهران

2 اردیبهشت 1403
تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد