هتل آپارتمان‌های مشهد دور از حرم کدام‌هاست؟

تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۴ آذر ۱۴۰۱
هتل آپارتمان های مشهد دور از حرم

درست است که نزدیکی هتل مشهد به بارگاه امام هشتم شیعیان مزیت بزرگی محسوب می‌شود. ولی هستند مسافرانی که در سفر به مشهد به دنبال هتلی دور از حرم می‌گردند. شلوغی خیابان‌های منتهی به حرم، گران بودن هتل‌های نزدیک حرم امام رضا و دنج و آرام بودن هتل‌ آپارتمان های دور از حرم مشهد، از دلایلی‌ست که این دسته را مجاب می‌کند که در هتلی دیگر اقامت داشته باشند. ما در این پست دو تا از هتل آپارتمان‌های دور از حرم امام رضا (ع) را برایتان نوشته‌ایم.

هتل آپارتمان اسپینو، ۳ ستاره

هتل آپارتمان اسپینو

هتل آپارتمان اسپینو در خیابان ۱۷ شهریور قرار گرفته و با فاصله ۲۰ دقیقه ای تا حرم امام رضا جزو هتل آپارتمان های دور از حرم مشهد محسوب می‌شود. اسپینو، هتل نوسازی است و رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، سونا، جکوزی، کافی نت، لاندری از امکاناتش است. هر شب اقامت در اتاق دوتخته این هتل با تخفیف ۶۵ هزار تومان می‌شود.

آدرس: خیابان هفده شهریور، خیابان عنصری شرقی، پلاک ۲۰

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

هتل آپارتمان سمرقند، ۱ ستاره

هتل آپارتمان سمرقند

هتل آپارتمان سمرقند یکی از هتل آپارتمان های دور از حرم مشهد است.  ۳۰ دقیقه پیاده روی تا حرم و قرار گرفتن آن در خیابان دانشگاه باعث شده برای آن دسته از مسافران که به دنبال هتلی دورتر از حرم می‌گردند، یکی از گزینه ها باشد. آپارتمان‌های هتل آپارتمان سمرقند مجهز به آشپزخانه است که می‌تواند در کم کردن هزینه‌های سفر موثر باشد. گشت درون شهری، تاکسی سرویس ،ترانسفر بدرقه، فروشگاه و غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاه و  آسانسور از امکانات هتل آپارتمان سمرقند است. هزینه اقامت در آپارتمان یک خوابه دوتخته این هتل برای هرشب با تخفیف ۱۴۰ هزار تومان است.

آدرس: خیابان دانشگاه، دانشگاه ۲۳

از دیگر هتل آپارتمان‌های دور از حرم مشهد

هتل آپارتمان قصر آیدین، یک ستاره

هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد که در خیابان امام رضا و در خیابان امام رضا ۱۹ قرار گرفته، از هتل آپارتمان‌های بسیار خوب مشهد است. و بسیاری از مسافران و زائران، این هتل آپارتمان ۱ ستاره را برای اقامت در بین هتل‌های شهر مشهد انتخاب می‌کنند. هتل آپارتمان با تعداد ۵۰ اتاق و آپارتمان در ساختمانی ۵ طبقه از سال ۱۳۸۷ شروع به کار کرد. از اتاق‌های ۱ تا ۲ تخته و آپارتمان‌های ۲ تا ۸ نفره را می‌توان در هتل آپارتمان قصر آیدین رزرو کرد، که هم در سفرهای کاری و هم در سفرهای گروهی، انتخاب ایده‌آلی است. از امکانات و خدمات هتل آپارتمان می‌توان به رستوران ایرانی و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی اشاره کرد. خدمات خانه‌داری و روم سرویس هم برای مهمانان و مسافران هتل آپارتمان قابل استفاده است. علاوه بر آن، هتل آپارتمان قصر آیدین امکانات رفاهی خوبی ارائه می‌دهد، و برخی از آپارتمان‌هایش جکوزی دارند. هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد فاصله زیادی با حرم مطهر امام رضا ندارد. با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی یا ۵ دقیقه رانندگی به حرم خواهید رسید. برای خرید در مشهد به بازار رضا و مرکز خرید هفده شهریور می‌توانید بروید. از محل اقامتتان تا پارک کوهسنگی ۲۰ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.

آدرس: خیابان امام رضا ۱۹

هتل آپارتمان تابش، یک ستاره

اقامتگاه سنتی تابش شیراز در مرکز شهر و سه‌راه نمازی، نزدیک به شاهچراغ قرار گرفته. اگر در زمان سفر دوست دارید در خانه‌ای قدیمی با قیمت مناسب اقامت داشته باشید، این اقامتگاه گزینه‌ی خوبی در بین هتل‌های شهر شیراز به‌نظر می‌رسد. قدمت بنای هتل سنتی تابش به دوران قاجاریه بر می‌گردد که پس از مرمت و بازسازی ۸ اتاق و ۲ طبقه، در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد. از امکانات و خدمات اقامتگاه سنتی تابش شیراز می‌توان به کافی‌‌شاپ، خدمات خانه‌داری و فضای باز اشاره کرد. کارکنان و پرسنل حرفه‌ای اقامتگاه هم تلاش می‌کنند تا اقامتی فراموش‌نشدنی در سفر شیراز برایتان به یادگار بماند. علاوه بر آن، موقعیت مکانی و دسترسی اقامتگاه تابش به مکان‌های دیدنی و تاریخی، راحت و ایده‌آل است. با ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه سنتی تابش شیراز به ارگ کریم‌خان و مجموعه وکیل می‌رسید. بازار وکیل هم برای خرید سوغات شیراز در دسترس‌ترین گزینه است. برای صرف غذا هم می‌توانید با ۱۵ دقیقه رانندگی از هتل محل اقامتتان به رستوران صوفی بروید. از اقامتگاه سنتی تابش شیراز با کمی قدم زدن، از ایستگاه مترو زندیه و ایستگاه اتوبوس برای رفت و آمد در شیراز می‌توانید استفاده کنید.

آدرس: خیابان امام رضا، خیابان شهید حنایی، شهید حنایی ۱۷

بیشتر بخوانید: هتل آپارتمان ارزان در مشهد

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد