هتل‌های مشهد با قیمت مناسب را بشناسید

تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۲ آبان ۱۴۰۱
هتل‌های مشهد با قیمت مناسب را بشناسید

مشهد، هتل‌های بسیاری دارد. ولی بیشتر مسافران که عمدتا به قصد زیارت یا کار به آن سفر می‌کنند به دنبال هتل مشهد با قیمت مناسب می‌گردند تا هزینه‌های سفر را کم کنند. از این رو، ما در این پست تعدادی از هتل های قیمت مناسب مشهد را برایتان آورده‌ایم تا انتخاب راحت‌تر باشد. این هتل‌ها با توجه به خدمات ارائه شده دارای قیمت مناسبی هستند و قیمت اتاق یک تخته آن به طبع کمتر است. با بلاگ اسنپ تریپ همراه باشید.

هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس 1 مشهد
اگر دلتان می‌خواهد در هتل مشهد ۵ ستاره با قیمتی مناسب بمانید، هتل الماس گزینه خوبی است. هتل الماس در خیابان امام رضا قرار گرفته و پنج دقیقه پیاده بیشتر با حرم فاصله ندارد. هتل الماس ۱ چندین رستوران دارد که همگی مشرف به حرم امام رضا هستند. هتل الماس ۲ نیز دارای قیمت‌های مناسبی است.

هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد

هتل قصر آیدین مشهد
از جمله هتل‌های مشهد قیمت مناسب که تنها ۵ دقیقه با حرم فاصله دارد هتل آپارتمان قصر آیدین است. از این هتل آپارتمان تا پارک کوهسنگی مشهد ۱۰ دقیقه راه است و پارکینگ و تاکسی سرویس از جمله خدماتش است. مراکز خرید مشهد واقع در خیابان امام رضا در دوقدمی این هتل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل سفر به مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

هتل خورشید تابان
هتل ۴ ستاره خورشید تابان در مرکز شهر واقع شده و با ۲۰ دقیقه ماشین سواری به بارگاه امام هشتم شیعیان می‌رسید. همچنین هتل، سرویس رایگان برای رفت و آمد به حرم دارد. رستوران فضای باز، رستوران تابستانی، چایخانه تابستانی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، سرویس صبحانه در اتاق، تاکسی سرویس شبانه روزی و … از خدمات این هتل هستند. فضای سبز و امکانات ورزشی هم برای مسافران در این هتل نیز تدارک دیده شده.

هتل امیر مشهد

هتل امیر مشهد
هتل امیر مشهد با پای پیاده فقط ۶ دقیقه با حرم فاصله دارد، اما مزایای هتل امیر فقط به نزدیکی‌اش به حرم خلاصه نمی‌شود. این هتل به مراکز اصلی خرید مشهد هم نزدیک است. از امکانات هتل امیر می‌توان به ترانسفر و گشت درون شهری و برون شهری و پارک بازی کودکان اشاره کرد.

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد
هتل دیپلمات، هتلی ۳ ستاره است که یکی از مزایایش قرار گرفتن در خارج از محدوده طرح ترافیک است. شیک بودن و دکوراسیون مدرن آن و اقامت در اتاق‌هایی که دورتا دورش شیشه است و شهر جلوی رویتان قرار دارد از مزایای هتل دیپلمات است. داشتن استخر رایگان برای مهمانان هتل و وسایل بازی کودکان از جمله خوبی‌های دیگر هتل دیپلمات است.

هتل فرهنگ و هنر مشهد

هتل فرهنگ و هنر مشهد
هتل فرهنگ و هنر مشهد یک هتل ۶ طبقه است که محیطی دنج و آرام دارد و فاصله اش با حرم ۱۵ دقیقه با ماشین است. تمیزی و زیبایی اتاق‌ها و نورگیربودنشان از مواردی است که باعث محبوبیت هتل بین مسافران شده. پارک، باغ ملی، مجتمع زیست خاور، خانه ملک و … هم در نزدیکی هتل فرهنگ و هنر قرار دارد.

هتل آپارتمان معجزه مشهد

هتل آپارتمان معجزه
یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم امام رضا و بارگاه امام هشتم شیعیان، هتل آپارتمان معجزه است که ۵ دقیقه پیاده بیشتر با آن فاصله ندارد. به مراکز خرید سوغات و بازارهای مشهد نزدیک است و یکی از مقرون به صرفه ترین هتل ها در عین راحتی است. هتلی که تاکسی سرویس و خدمات ویژه معلولین نیز دارد.

هتل میامی مشهد

هتل میامی
یکی دیگر از هتل‌های خوب خیابان امام رضا و مشهد با قیمت مناسب، هتل میامی است. هتل میامی تا حرم ۱۵ دقیقه فاصله دارد. از مزیت‌های هتل میامی، علاوه بر هزینه‌ی معقول، دسترسی‌اش به خطوط بی‌آرتی است. رستوران، پارکینگ، آسانسور و جکوزی از جمله امکانات هتل میامی است.

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد
اگر دلتان می‌خواهد در هتلی ۴ ستاره و بافاصله ۵ دقیقه‌ای از حرم اقامت داشته باشید، هتل فردوس گزینه مناسبی است. معماری هتل فردوس باعث شده منظره خوبی از حرم در اتاق های آن نمایان باشد و سالن کنفرانس هتل و راحتی اقامت، این هتل را به یکی از انتخاب های همیشگی مسافران شهر امام رضا (ع) تبدیل کرده.

هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل
از هتل های برگزیده سازمان میراث فرهنگی هتل آپارتمان ملل است. هتل به دلیل قرار گرفتن در خیابان امام رضا، ۵ دقیقه پیاده با حرم فاصله دارد. فاصله هتل ملل از مراکز خرید و تفریحی مثل بازار رضا، مجتمع تجاری الماس، زیست خاور، پارک کوهسنگی، منطقه ییلاقی طرقبه و پارک ملت کمتر از پانزده دقیقه است و به ترمینال، ایستگاه راه آهن و فرودگاه هم دسترسی خوبی دارد.

هتل ارس مشهد

هتل ارس مشهدهتل ارس در خیابان فردوسی و در نزدیکی مجتمع تجاری پروما واقع شده و برای کسانی که اهل خرید هستند گزینه‌ی مناسبی است و تا حرم مطهر امام رضا(ع) نیز ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

از دیگر هتل‌های مشهد با قیمت مناسب

هتل آپارتمان پاویون

هتل آپارتمان فاخر

هتل آپارتمان هورام

هتل بهارستان

هتل الوند

هتل ۴ ستاره ایران

هتل آپارتمان تابش

هتل آپارتمان نیکا

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد