بهترین هتل‌های اصفهان کدامند؟

تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1398 - تاریخ بروز رسانی : ۳ بهمن ۱۴۰۱
بهترین هتل‌های اصفهان کدامند؟

اصفهان، شهری توریستی‌ست و به همین خاطر تعداد زیادی هتل و مسافرخانه را در خود جای داده که بعضی‌هایشان اسم و رسم زیادی دارند و جاذبه‌ای توریستی محسوب می‌شوند. بهترین هتل‌های اصفهان بیشتر در بافت تاریخی این شهر قرار دارند و اگر بخواهیم هتل اصفهان در نزدیکی چهار باغ، اطراف زاینده‌رود یا جلفا پیدا کنیم، کارمان چندان سخت نیست.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی

فضای داخلی هتل عباسی اصفهان

معروف‌ترین و شاید زیباترین هتل از بین هتل های اصفهان، هتل عباسی است. قدیمی‌ترین هتل جهان، زیباترین هتل خاورمیانه و شاهکار عصر صفوی، تنها تعدادی از عناوینی‌ست که به این هتل تاریخی داده‌اند. ساخت این هتل هر چند در سال ۱۳۳۶ کلید خورده، اما محلی که هتل در آن قرار گرفته، قدمت بیشتری دارد.

هتل عباسی در کاروانسرای مادر شاه ساخته شده و حیاط بزرگ و زیبایی دارد. حتی اگر نخواهیم شبی را در هتل عباسی سر کنیم، نشستن در حیاط و چشیدن طعم آش‌هایی که در اینجا سرو می‌شود، خالی از لطف نیست.

امکانات: سالن بدنسازی، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، ماهواره، سونا، جکوزی، استخر، رستوران، صرافی، کتابفروشی.

جاذبه‌های نزدیک: فاصله این هتل تا چهلستون ۴ دقیقه، سی و سه پل، ۵ دقیقه و میدان نقش جهان ۱۰ دقیقه است.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر

اتاق‌های هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان کوثر مثل هتل عباسی از هتل‌های قدیمی اصفهان است و قدمت آن به بیش از ۶۰ سال می‌رسد. این هتل چهار ستاره در واقع تحت استاندارد هتل شرایتون است که در سراسر جهان بیش ۱۴۵ هزار پرسنل دارد. برای دسترسی به این هتل کافی‌ست خودمان را به سی و سه پل برسانیم.

امکانات: صبحانه رایگان، اینترنت در اتاق، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، صرافی و آرایشگاه، رستوران.

جاذبه‌های نزدیک: فاصله این هتل تا میدان نقش جهان ۱۰ دقیقه، سی و سه پل کمتر از یک دقیقه، منارجنبان ۱۰ دقیقه،  کلیسای وانک دو دقیقه و آتشگاه ۱۲ دقیقه است.

هتل‌های ۱ و ۲ ستاره اصفهان کدامند؟

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان

رستوران هتل آسمان اصفهان

سومین هتل خوب اصفهان را باید هتل آسمان بدانیم که کمی از هتل‌های قبلی که نزدیک چهارباغ عباسی بودند فاصله می‌گیرد. این هتل چهار ستاره در منطقه جلفاست و با قدمتی ۵۰ ساله هتلی قدیمی به حساب می‌آید. جذابیت ویژه این هتل، رستوران گردان آن است که با گردشی ۳۶۰ درجه‌ای زیبایی‌های اصفهان را به ما نشان می دهد.

امکانات: اینترنت در اتاق و لابی، صبحانه رایگان، استخر، کافی‌شاپ، کافی‌نت و فروشگاه.

جاذبه‌های نزدیک: فاصله این هتل تا میدان نقش جهان با ماشین ۱۰ دقیقه، سی و سه پل ۵  دقیقه، منارجنبان ۵ دقیقه، کلیسای وانک ۱۰ دقیقه و حمام علی قلی آقا و پل خواجو چهار دقیقه است.

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

اتاق‌های هتل پیروزی اصفهان

در میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین و در کنار عمارت با صلابت چهل ستون، هتلی چهار ستاره قرار دارد که اقامت شبانه در آن خالی از لطف نیست. هتل پیروزی، سال ۱۳۵۴ ساخته و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است.

امکانات: صبحانه رایگان، روم سرویس، بالکن، فروشگاه، کافی‌شاپ فضای باز، رستوران ایرانی و فرنگی، پارکینگ سرپوشیده.

جاذبه‌های نزدیک: فاصله این هتل تا میدان نقش جهان ۵ دقیقه، کلیسای وانک و پل خواجو ۱۰ دقیقه و سی و سه پل ۵ دقیقه با ماشین است.

راهنمای سفر به اصفهان؛ شهری که باید به آن برگشت!

هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان

فضای داخلی هتل آوین اصفهان

بر عکس هتل‌های قبلی ، هتل آوین بیشتر از اینکه به عنوان هتلی تاریخی شناخته شود، هتلی لوکس و مدرن است. این هتل که در خیابان هاتف قرار دارد سال ۹۴ افتتاح شده و دو طبقه و ۷۲ باب اتاق دارد.

امکانات: صبحانه رایگان، اینترنت در اتاق، رستوران بام، کافی‌شاپ فضای باز، ترانسفر رفت و برگشت، صرافی، وسایل بدنسازی و فروشگاه.، سی و سه پل  ۳۰ دقیقه و باغ گلها شش دقیقه است.

با هتل‌های سنتی اصفهان آشنا شوید  

هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان

اتاق‌های هتل سپاهان

هتل سپاهان واقع در خیابان استانداری، انتهای خیابان فرشادی به دلیل منظره‌ای که از بام آن می‌بینیم، یکی از بهترین هتل‌های اصفهان است. این  هتل سال ۸۵ ساخته و سال ۹۶ بازسازی شده.

امکانات: صبحانه و آب رایگان، اینترنت در اتاق و لابی، رستوران ایرانی و فرنگی، پارکینگ سرپوشیده، فروشگاه صنایع دستی.

جاذبه‌های نزدیک: فاصله این هتل تا میدان نقش جهان و سی و سه پل ۱۰دقیقه پیاده، منارجنبان ۱۰ کیلومتر، کاخ چهلستون ۱۰ دقیقه و کلیسای وانک ۱۵ دقیقه است.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

خوشمزه‌ترین سوغات اصفهان که حتما باید امتحانشان کنید!

خوشمزه‌ترین سوغات اصفهان که حتما باید امتحانشان کنید!

24 خرداد 1402
از کلیسای وانک تا موزه تاریخ طبیعت؛ معرفی خاص‌ترین موزه‌های اصفهان

از کلیسای وانک تا موزه تاریخ طبیعت؛ معرفی خاص‌ترین موزه‌های اصفهان

18 دی 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد