بهترین هتل‌های تبریز برای بودجه های مختلف

تاریخ انتشار : 16 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۱ تیر ۱۴۰۲
بهترین هتل‌های تبریز برای بودجه های مختلف

بهترین هتل‌های تبریز، خود، مثل یک شهرند و همه جور امکاناتی در آنها پیدا می‌شود، به طوری‌که به اصلاح آب در دلتان تکان نمی‌خورد. بیشتر این هتل‌ها در مرکز شهر تاریخی و نزدیک جاهای دیدنی قرار گرفته‌اند. اگر می‌خواهید بهترین هتل تبریز را بشناسید، با این مطلب همراه باشید.

  هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز

هرچیزی که فکر کنید در این هتل پیدا می‌شود و لیست امکاناتش آنقدر زیاد است که متعجبتان خواهد کرد. مرکز پزشکی، مجموعه ورزشی، حمام سنتی که به تازگی طرفدار زیاد پیدا کرده، رستوران های مختلف که هر ذائقه ای را پوشش می‌دهد، اتاق ویژه معلولین و اتاق عقد و عروسی و تالار برگزاری مجالس، هتل لاله پارک را به یکی از بهترین هتل های تبریز که نه، ایران تبدیل کرده. اگر بیشتر بخواهید بدانید باید بگوییم مرکز خرید و شهربازی کامل کننده لیست طولانی امکانات کایا لاله پارک است اگرچه هزینه اقامت در این هتل نیز ارزان نیست.

هتل ائل گلی تبریز

هتل ائل گلی تبریز

هتل ائل گلی تبریز بلند قامت، بانشاط و سرحال در منطقه خوش آب و هوای ائل گلی قدم علم کرده. ائل گلی نیز مثل هتل کایا لاله پارک، یکی از هتل های با کمالات تبریز است. اگر بخواهید از امکانات هتل بدانید فضای سبز، سالن کنفرانس، استخر و سونا، آرایشگاه از جمله آنهاست. اما بزرگترین حسن هتل ائل گلی، رستوران گردانش است که در تبریز جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.

بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز که نام بسیار خوبی هم رویش گذاشته‌اند، همسایه هتل ائل گلی است و اگر بخواهید با فرهنگ ترکی از نزدیک آشنا شوید پیشنهاد ما اقامت در این هتل است. چرا؟ در لابی هتل بیشتر وقت ها یک گروه موسیقی آذری در حال خواندن و نواختن هستند. از این که بگذریم امکانات کامل هتل نیز هوس ماندن در آن را به سر مسافران شهر اولین‌ها می‌اندازد. هتل، چند رستوران برای ذائقه های مختلف دارد. اتاق عقد هتل مناسب زوج‌هایی است که به دنبال جایی ایده آل برای برگزاری مراسمشان هستند. سالن اجتماعات و امکانات ورزشی مثل ماساژ، استخر و سونا نیز دارد.

بهترین هتل تبریز کدام است؟

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش همه خوبی های یک هتل ۴ ستاره را دارد. به دلیل قد بلند این هتل، شهر زیر پایتان است و به دلیل قرار گرفتن در چهارراه آبرسان تبریز دسترسی اش به همه جاهای مهم آسان است.  بهترین غذاهای تبریزی را مثل کباب و کوفته می‌توانید در رستوران این هتل امتحان کنید. یکی از معروف ترین قنادی های تبریز، یعنی قنادی تشریفات درست رو به روی هتل قرار دارد و پاساژ معروف اسکان نیز در چند قدمی اش قرار گرفته. صرافی، استخر، سالن آمفی تئاتر، سونا و آرایشگاه از امکانات هتل گسترش است.

هتل‌های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

هتل اهراب تبریز

هتل اهراب تبریز

اگر دلتان بخواهد در هتلی نوساز و مدرن اقامت داشته باشید، دسترسی‌تان به همه جای شهر مناسب باشد، به جاهای دیدنی شهر مثل میدان شهرداری، باغ گلستان و ارگ تبریز نزدیک باشید و به محض بیرون آمدن از هتل و کمی پیاده روی به خیابان کافه ها و رستوران‌های تبریز، یعنی مغازه‌های سنگی برسید، هتل اهراب می‌تواند یکی از گزینه‌هایتان باشد.

بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

هتل استقبال تبریز

هتل استقبال تبریز

هتل استقبال در مرکز شهر واقع شده. موزه قاجار، آرامگاه شهریار، خانه ثقه الاسلام، همگی در مجاورت هتل واقع شده‌اند. بلندی هتل نیز مزیتی است برای دیدن تبریز از آن بالا. فضای سبز هتل و رستوران بازش هم برای عوض کردن حال و هوا و تنوع جای دنج و دلچسبی است.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تبریز؛ گشتی در شهر شهریار و مشروطه

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

8 آبان 1402
بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

20 تیر 1402

۱ نظر

  • پاسخ اورمیه قلب آذربایجان ۱۲ آبان ۱۳۹۶ از ۱۴:۳۹

    اورمیه قلب آذربایجان
    یاشاسین آذربایجان یاشاسین اورمیه یاشاسین تبریز
    خواهشا در مورد هتل های شهر دیار آذربایجان، اورمیه هم مطالب بذارید

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد