هتل‌های اصفهان نزدیک پل خواجو کدامند؟

تاریخ انتشار : 19 آذر 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
هتل‌های اصفهان نزدیک پل خواجو کدامند؟

اصفهان جاهای دیدنی زیاد دارد، اما حساب پل‌هایی مثل خواجو جداست. پل خواجویی که خیلی‌ها زیرش می‌ایستند و زیر آواز می‌زنند و این یکی از جاذبه‌ها برای رهگذرانی‌ست که از زیر پل می‌گذرند. پل خواجو و خیابان‌های اطرافش، یکی از قشنگ‌ترین جاهای اصفهان است و خیلی از مسافران دوست دارند در هتل‌های اصفهان نزدیک پل خواجو اقامت کنند، هرچند که تماشای زاینده‌رود بی‌آب از سخت‌ترین لحظه‌هاست.  

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو

لابی هتل خواجو اصفهان

موازی با خیابان چهارباغ عباسی، خیابان چهارباغ خواجو قرار گرفته که به پل تاریخی خواجو خیلی نزدیک است. این خیابان از دوره صفوی به‌جا مانده و حالا در این خیابان قدیمی، هتل نوساز ۴ ستاره‌ای وجود دارد که از ۱۳۹۶ کارش را شروع کرده. کافی‌ست از هتل خواجو بیرون بیایید و ۱۰ دقیقه پیاده‌وری کنید تا به پل‌های تاریخی اصفهان برسید.

شاید اتاق‌های این هتل خیلی بزرگ نباشند،‌ اما تمیز و راحتند. برای هر اتاق اسپیلت درنظر گرفته شده و تنظیم دما به‌دست مسافر است. برای هر بار رفت و آمد از پارکینگ، باید با مسوول پذیرش هماهنگ کنید.

امکانات هتل: روم سرویس ۲۴ ساعته، لاندری،‌ تهویه مطبوع،‌ آسانسور،‌ صندوق امانات، پارکینگ، امکانات کاری مثل سالن کنفرانس و سالن همایش، رستوران.

جاذبه‌های نزدیک: ۱۳ دقیقه پیاده‌ یا ۳ دقیقه با ماشین تا پل خواجو، ۷ دقیقه با ماشین تا سی و سه پل، ۱۳ دقیقه با ماشین تا میدان نقش جهان و ۱۲ دقیقه با ماشین تا کاخ چهلستون.

هتل‌های اصفهان نزدیک پل خواجو کدامند؟

هتل ملل اصفهان

هتل ملل اصفهان

اتاق های هتل ملل اصفهان

یکی دیگر از هتل‌ های اصفهان که نزدیک پل خواجو قرار دارد، هتل ملل است. این هتل از بهترین هتل‌های ۳ ستاره اصفهان به‌حساب می‌آید و قیمت اتاق‌ها درمقابل خدماتی که ارائه می‌شود، قابل‌قبول است. از بعضی از اتاق‌ها چشم‌انداز سی و سه‌ پل هم دیده می‌شود.

اگر هوا خوب باشد،‌ می‌توانید غذایتان را در رستوران بام هتل ملل هم صرف کنید. این هتل ۷ طبقه است و در ۱۳۸۱ ساخته شده. بیشتر مسافران تجربه‌ خوبی از اقامت این هتل داشته‌اند و از برخورد کارکنان هم راضی بوده‌اند.

امکانات هتل: لاندری،‌ آسانسور،‌ اینترنت رایگان و نامحدود در لابی،‌ پارکینگ سرپوشیده، اتاق چمدان،‌ پله اضطراری، کافی‌شاپ و رستوران ایرانی

جاذبه‌های نزدیک: ۳ دقیقه با ماشین تا پل خواجو، ۲ دقیقه با ماشین تا سی و سه پل،‌ ۷ دقیقه با ماشین تا کاخ عالی‌قاپو، ۹ دقیقه تا کلیسای وانک و ۴ دقیقه با ماشین تا رستوران شهرزاد؛ یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان.

هتل‌های ۱ و ۲ ستاره اصفهان کدامند؟

هتل صفوی اصفهان

هتل صفوی

اتاق های هتل صفوی اصفهان

در لابی هتل صفوی فراموش نمی‌کنید که در اصفهان هستید. در و دیوار از نقش‌های رنگارنگ سنتی پوشیده شده و کاملا حال و هوای بافت تاریخی شهر را حفظ کرده است.

هتل صفوی ۳ ستاره است و از ۱۳۸۵ کارش را شروع کرده. و بیشتر مسافران تاکنون از برخورد خوب و دوستانه کارکنان هتل و تمیزی اتاق‌ها راضی بوده‌اند. دسترسی‌ این هتل به دیدنی‌های اصفهان عالی‌ست و نزدیک پل خواجو هم است. از گشت و گذار که خسته شدید، به رستوران هتل می‌توانید سر بزنید که غذاهای خوشمزه منتظرتان است.

امکانات هتل: روم سرویس ۲۴ ساعته، لاندری، آسانسور، اینترنت رایگان در لابی، رستوران، کافی‌شاپ در فضای باز، خدمات تور و اتاق چمدان.

جاذبه‌های نزدیک: ۵ دقیقه با ماشین تا پل خواجو، ۶ دقیقه با ماشین تا کاخ عالی‌قاپو، ۱۶ دقیقه تا کلیسای وانک، ۶ دقیقه تا سی و سه پل و نیم ساعت تا باغ پرندگان و منارجنبان.

هتل‌های خوب در اصفهان به انتخاب کاربران اسنپ تریپ

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

اتاق های هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر یا شرایتون سابق یکی از بهترین هتل‌های اصفهان است و نزدیک پل خواجو قرار دارد. این هتل ۵ ستاره اگرچه کمی قدیمی شده، اما همچنان با هتل‌های نوساز رقابت می‌کند.

هتل کوثر هم باغ سرسبز دارد و هم چند رستوران برای ذائقه‌های مختلف. از غذاهای سنتی اصفهان تا غذاهای فرنگی و کباب همیشه محبوب ایرانی، همه چیز در رستوران‌های هتل کوثر پیدا می‌شود. این‌ هتل امکانات ورزشی مثل استخر، سالن بیلیارد و بدنسازی هم دارد.

رستوران و کافه هتل عمومی‌ست، به همین دلیل رفت‌وآمد در پارکینگ زیاد است و گاهی هم محوطه شلوغ می‌شود. شاید این هتل کمی گران باشد، اما با تخفیف اسنپ تریپ قیمت‌ها نسبت به خدمات قابل‌قبول است.

امکانات هتل: آسانسور، روم سرویس ۲۴ ساعته، لاندری، امکانات کاری مثل سالن کنفرانس، اتاق جلسه و سالن همایش، تهویه مطبوع، پارکینگ، تاکسی سرویس، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته و رستوران.

جاذبه‌های نزدیک: ۶ دقیقه تا پل خواجو، ۵ دقیقه پیاده‌ تا سی و سه پل، ۲۰ دقیقه با ماشین تا میدان نقش جهان، ۹ دقیقه با ماشین تا کاخ هشت بهشت و ۱۶ دقیقه با ماشین تا باغ پرندگان.

راهنمای سفر به اصفهان؛ شهری که باید به آن برگشت!

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

هتل هشت بهشت اصفهان

اتاق های هتل هشت بهشت اصفهان

اگر هتل آپارتمان را به هتل ترجیح می‌دهید، هتل آ‌پارتمان هشت بهشت را در نظر داشته باشید. این‌جا یکی دیگر از هتل‌های نزدیک پل خواجو اصفهان است که امکانات کافی برای یک اقامت راحت ارائه می‌کند.

بیشتر مسافران از تمیزی وسایل و اتاق‌ها راضی بوده‌اند. برخورد کارکنان هتل آپارتمان دوستانه است و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی اصفهان دارید.

امکانات هتل: روم سرویس ۲۴ ساعته، لاندری، آسانسور، خدمات باربری، اینترنت رایگان در لابی، خدمات بیدارباش، خدمات تور، پارکینگ سرپوشیده و اتاق چمدان

جاذبه‌های نزدیک: فاصله تا سی و سه پل ۵ دقیقه، تا پل خواجو ۶ دقیقه، تا مسجد شیخ لطف‌الله ۸ دقیقه، تا کاخ هشت بهشت ۵ دقیقه با ماشین و تا بازار بزرگ اصفهان ۱۰ دقیقه از هتل فاصله است.

هتل سفیر اصفهان

اتاق های هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان با معماری مدرن در خیابان آمادگاه در چند قدمی چهارباغ عباسی که یکی از خیابان‌های اصلی شهر است، نزدیک بازار سنتی اصفهان و مدرسه چهارباغ، در سال ۱۳۷۱ ساخته و در سال ۱۳۹۲ کاملا بازسازی شده. این هتل ۵ طبقه و مجموعا ۱۰۰ واحد اقامتی دارد.

هتل عباسی اصفهان

رستوران هتل عباسی اصفهان

ابن هتل جلل‌ترین هتل در بین هتل‌های اصفهان و به تعبیری قدیمی‌ترین هتل دنیاست. در ساخت این هتل که از عمر آن بیش از ۳۰۰ سال می گذرد، از معماری دوران صفوی الهام گرفته شده و به دلیل قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر از اهمیت زیادی برخوردار است. هتل عباسی قبلاً کاروانسرایی در دوران صفویه بوده که در پی حمله‌ی افغان‌ها به اصفهان از بین رفته و سال‌ها بعد، یعنی در سال ۱۳۳۶ به جای آن، بنای فعلی ساخته شده. و تلاش کرده‌اند که شیوه‌ی ساخت کاروانسرا را در آن به کار بگیرند.

 هتل عالی‌قاپو اصفهان

نمای هتل عباسی اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان در خیابان تاریخی چهارباغ و در چند قدمی سی‌وسه پل و زاینده‌رود قرار گرفته است. تاسیس این هتل ۴ ستاره به سال ۱۳۵۰ بر می‌گردد که با تعداد ۱۰۶ اتاق در ۴ طبقه آغاز به کار کرد. هتل در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده تا بتواند بهترین خدمات و امکانات را برای مهمانان فراهم کند. اگر در سفر به اصفهان به دنبال اقامتی آرام و راحت در بلواری باصفا و هتلی اصیل و قدیمی بودید، هتل پارسیان عالی قاپو یکی از گزینه‌های خوب در بین هتل‌های شهر اصفهان است.

هتل ونوس اصفهان

لابی هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس اصفهان که در خیابان آمادگاه و حدفاصل چهارراه گلدسته و فلسطین قرار گرفته، هتلی خوب و باکیفیت در بین هتل‌های شهر اصفهان محسوب می‌شود. این هتل ۳ ستاره با تعداد ۵۸ اتاق و سوئیت، در ۸ طبقه از سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده. در سوئیت‌های تمیز و دلبازش، امکانات کاملی برای مسافران و مهمانان قرار داده شده است.

هتل سپاهان اصفهان

نمای هتل سپاهان

هتل سپاهان اصفهان در خیابان استانداری و بافت تاریخی اصفهان واقع شده. اگر در زمان سفر به‌دنبال اقامتگاهی با قیمت و امکانات مناسب می‌گردید، این هتل ۳ ستاره در بین هتل‌های شهر اصفهان انتخاب خوبی می‌تواند باشد.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

خوشمزه‌ترین سوغات اصفهان که حتما باید امتحانشان کنید!

خوشمزه‌ترین سوغات اصفهان که حتما باید امتحانشان کنید!

24 خرداد 1402
از کلیسای وانک تا موزه تاریخ طبیعت؛ معرفی خاص‌ترین موزه‌های اصفهان

از کلیسای وانک تا موزه تاریخ طبیعت؛ معرفی خاص‌ترین موزه‌های اصفهان

18 دی 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد