هتل‌های تازه تاسیس مشهد؛ از هتل‌های ۵ ستاره تا ۲ ستاره

تاریخ انتشار : 6 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۱ دی ۱۴۰۱
هتل-های-تازه-تاسیس-مشهد

سلیقه افراد در انتخاب اقامتگاه و هتل مشهد متفاوت است. برخی هتل‌ها و اقامتگاه‌های قدیمی و باسابقه را ترجیح می‌دهند و برخی دوست دارند در هتل‌های شیک و نوساز اقامت داشته باشند. در اینجا برای دسته دوم هتل‌های تازه تاسیس مشهد را  معرفی کرده‌ایم.

هتل الماس ۲ مشهد؛ هتلی ۵ ستاره از هتل‌های تازه تاسیس

هتل ۵ ستاره الماس ۲

اگر دوست داشته باشید در سفرتان به مشهد در هتلی اقامت کنید که هم نوساز باشد و هم لوکس و ۵ ستاره، هتل الماس ۲ هتلی است که باید انتخابش کنید. این هتل در اسفند سال ۹۵ افتتاح شده و با امکانات رفاهی خیلی خوبی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. این هتل ۲۶ طبقه دارد و یکی از بلندترین هتل‌های مشهد به حساب می‌آید. فقط لوکس و شیک بودن معماری این هتل نیست که مسافران را جلب می‌کند، رستوران‌های متنوع و متفاوت هتل، استخر و مجموعه ورزشی و دسترسی خوب به حرم و بازارهای اصلی مشهد در جلب نظر مسافران بی‌تاثیر نیست.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

هتل الماس نوین؛ هتلی ۴ ستاره و مناسب برای کودکان

هتل-الماس-نوین

هتل الماس نوین در سال ۹۵ فعالیتش را شروع کرده است. این هتل در خیابان امام رضا ۹ ساخته شده است، بنابراین از نظر دسترسی به حرم مطهر امام رضا (ع) در موقعیت خوبی قرار گرفته است و با ماشین در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانید به حرم برسید. از آنجایی که هتل برای کودکان زمین بازی در نظر گرفته، اگر همراه با کودکان به مشهد سفر می‌کنید، این هتل انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. این هتل تازه تاسیس مشهد با معماری لوکس و مجلل و امکانات رفاهی‌ای مانند مجموعه آبی، سالن ماساژ، رستوران و کافی‌شاپ ۲۴ ساعته توانسته در مدت کوتاه فعالیتش رضایت مسافران را جلب کند.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا نهم

۴ هتل آپارتمان نزدیک حرم در مشهد

هتل حلما؛ هتلی ۳ ستاره و مقرون به صرفه

هتل-حلما

هتل حلما در سال ۹۴ افتتاح شده و با اتاق‌هایی شیک و تمیز از مهمانان پذیرایی می‌کند. هتل حلما هتلی ۲ ستاره است و نسبت به قیمتش امکانات رفاهی و خدماتی در اختیار مسافران قرار می‌دهد که آن‌ها را همیشه راضی نگه داشته، مثلا پخش فیلم و موسیقی به‌صورت ۲۴ ساعته یکی از خدمات متفاوت این هتل است. از هتل حلما با ماشین تا حرم مطهر رضوی حدود ۱۱ دقیقه فاصله دارید. برای دسترسی به نقاط دیگر شهر هم کافی است حدود ۵ دقیقه تا میدان برق پیاده‌روی کنید تا به ایستگاه‌های اتوبوس و متروی این میدان برسید.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۲۶ (شهید رفیعی)

هتل کارن؛ هتلی ۲ ستاره با دسترسی عالی

هتل-کارن

هتل کارن یکی از هتل‌های تازه تاسیس مشهد است که از سال ۹۶ فعالیتش را آغاز کرده. این هتل به حرم مطهر رضوی دسترسی خوبی دارد و مهمانانش با ماشین ۱۰ دقیقه‌ای به حرم می‌رسند. همچنین هتل در دو قدمی پارک میرزا کوچک خان قرار گرفته و کسانی که در این هتل اقامت دارند برای عوض‌شدن آب‌وهوایشان و استفاده از فضای سبز مجبور نیستند مسیر چندانی را طی کنند. از طرف دیگر بازار رضا که یکی از پر رونق‌ترین بازارهای مشهد است فاصله کمی با هتل دارد و اگر در این هتل اقامت داشته باشید با ۱۲ دقیقه پیاده‌روی به این بازار می‌رسید.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا هشتم، نبش رجب‌زاده سوم

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد