بهترین هتل و اقامتگاه‌های کرمان را بشناسید

تاریخ انتشار : 4 اسفند 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۸ بهمن ۱۴۰۱
بهترین هتل و اقامتگاه‌های کرمان را بشناسید

کرمان، شهری کویری که به باغ شازده ماهان، کلمپه، پته و زیره شهرت دارد، تقریبا در هر فصلی از سال آغوشش به روی گردشگران و دوست‌داران سفر باز است. اگر تصمیم دارید سفری به کرمان بروید و از دیدنی‌های جذابش بازدید کنید، صنایع‌دستی ارزشمندش را بخرید و غذاهای محلی و شیرینی‌های خوش‌طعم و رنگارنگش را بچشید، به یک هتل و اقامتگاه نیاز دارید. در این مطلب به‌سراغ معرفی لیست هتل و اقامتگاه کرمان رفته‌ایم؛ تا با هر بودجه و سلیقه‌ای که باشید، هتل و اقامتگاه کرمان مدنظرتان را به سادگی پیدا و انتخاب کنید.

هتل پارس کرمان

معرفی هتل و اقامتگاه در کرمان را از هتل ۵ ستاره این شهر شروع می‌کنیم. هتل پارس حدود ۶ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، و یکی از بهترین هتل های کرمان از نظر مسافران است. برخورد خوب و حرفه‌ای پرسنل، فضای بزرگ، حیاط و لابی دلنشین و تمیز بودن اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل، از جمله موارد مثبت هتل پارس کرمان به‌شمار می‌رود. اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و معمولی با ظرفیت‌های مختلف را می‌توان در این هتل رزرو کرد. اینترنت، روم سرویس، سالن کنفرانس و همایش، فضای سبز، استخر، سونا، کافی‌شاپ و زمین تنیس تنها برخی از امکانات هتل پارس هستند.

هتل پارس کرمان

آدرس هتل پارس کرمان: بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان

هتل جهانگردی شعبه ۱ کرمان

در کرمان هم مانند بسیاری از شهرهای ایران، مجموعه جهانگردی را برای اقامت می‌توانید انتخاب کنید. هتل جهانگردی کرمان ۴ ستاره دارد و در فاصله‌ی کمی از مرکز شهر قرار گرفته. و اتاق و سوئیت‌های ۲، ۳ و ۴ تخته در این هتل قابل رزرو است. پذیرایی گرم و صمیمی، فضا و محوطه بزرگ، کیفیت مناسب غذا و سکوت و آرامش، از موارد قابل توجهی هستند که هتل جهانگردی شعبه ۱ کرمان را به مکان مناسبی برای اقامت در زمان سفرتان تبدیل می‌کند. با ۱۵ دقیقه رانندگی از این هتل به مرکز شهر و بسیاری از دیدنی‌های کرمان می‌رسید.

هتل جهانگردی شعبه 1 کرمان

آدرس هتل جهانگردی شعبه ۱ کرمان: بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهارراه شفا

هتل هزار کرمان

اگر نسبت به دو هتل قبلی، دوست دارید در هتلی با امکانات خوب و قیمت متناسب‌تر اقامت داشته باشید، هتل هزار برای شماست. این هتل ۳ ستاره امکانات و خدماتی از جمله رستوران ایرانی، روم سرویس، کافه و اینترنت دارد. اتاق‌های ۲ تخته و سوئیت‌های ۴ نفره هتل هزار کرمان را با قیمت مناسب می‌توانید رزرو کنید. این هتل نزدیک مرکز شهر قرار گرفته و علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، به وسایل حمل و نقل عمومی هم دسترسی دارید.

هتل هزار کرمان

آدرس هتل هزار کرمان: خیابان خواجو، پارک نشاط، نشاط ۵

هتل گواشیر کرمان

یکی از هتل‌های باسابقه در کرمان، هتل گواشیر در بلوار امام حسین و در نزدیک مرکز شهر است. از امکانات و خدمات این هتل ۳ ستاره می‌توان به روم سرویس، فضای سبز، اینترنت و رستوران اشاره کرد. اتاق‌های ۱، ۲ و ۳ تخته در هتل گواشیر برای رزرو قرار دارند که برای اقامت در سفرهای رسمی و خانوادگی گزینه‌ای مناسب شمرده می‌شود.

هتل گواشیر کرمان

آدرس هتل گواشیر کرمان: بزرگراه امام خمینی، نبش بلوار امام حسین

هتل اخوان کرمان

یکی از هتل‌های کرمان که از نظر قیمت، موقعیت مکانی و دسترسی، خوش‌رویی و رفتار صمیمی پرسنل، نظافت و کیفیت، رضایت بسیاری از مسافران را در پی داشته، هتل اخوان است. هتلی ۲ ستاره که به بسیاری از مراکز خرید کرمان، دیدنی‌ها و اماکن مهم شهر دسترسی راحت دارد. در هتل اخوان کرمان اتاق‌های ۱ و ۲ تخته را متناسب با بودجه سفرتان می‌توانید رزرو و اقامت خوشی را سپری کنید.

هتل اخوان کرمان

آدرس هتل اخوان کرمان: میدان آزادی، ابتدای بلوار صدوقی

هتل کرمانیا کرمان

یکی دیگر از هتل‌های کرمان با قیمت ارزان، هتل کرمانیاست. در زمان رزرو این هتل، حواستان به این نکته باشد که برخی از اتاق‌هایش سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی ندارند. البته قیمت و محل قرارگیری از مزایای هتل کرمانیا کرمان محسوب می‌شود. اینترنت، رستوران و روم سرویس از خدمات و امکانات هتل برای مهمانان است.

هتل کرمانیا کرمان

آدرس هتل کرمانیا کرمان: بلوار جمهوری، کوچه مسجد امام رضا، پلاک ۳۷

هتل کرمان کرمان

باتوجه به نظر مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل ۲ ستاره را داشته‌اند، هتل کرمان دو مزیت اصلی دارد؛ یکی تمیزی و نظافت تخت‌ها و اتاق‌ها، و دیگری قیمت و هزینه مناسب. برای همین در بین هتل‌های کرمان انتخاب خوبی برای اقامتی چند روزه می‌تواند باشد. در هتل کرمان می‌توانید اتاق‌های ۱، ۲، ۳ و ۴ تخته را رزرو و از امکاناتی مانند رستوران، روم سرویس و اینترنت استفاده کنید.

هتل کرمان کرمان

آدرس هتل کرمان کرمان: بلوار قدس، ابتدای بلوار ترمینال قدیم

هتل آپارتمان آسام کرمان

اگر در سفر کرمان خواستید اقامت طولانی‌مدت و آسوده‌تری داشته باشید، به هتل آپارتمان ۳ ستاره آسام بروید. سوئیت‌های دلباز و تمیز و بزرگ هتل آپارتمان، مناسب سپری کردن یک سفر آرام است. روم سرویس، لباسشویی و خدمات خانه‌داری برخی از خدمات هتل آپارتمان آسام کرمان هستند.

هتل آپارتمان آسام کرمان

آدرس هتل آپارتمان آسام کرمان: خیابان شهید بهشتی، حد فاصل آزادی و طهماسب آباد، کوچه ۵

هتل آپارتمان جهانگردی شعبه ۲ کرمان

این هتل آپارتمان ۲ ستاره، شعبه دوم مجموعه جهانگردی در کرمان است. اتاق و سوئیت‌های ۱، ۲ و ۳ تخته را در هتل آپارتمان جهانگردی کرمان با مبلغی معقول می‌توانید رزرو کنید. در رستوران هتل آپارتمان غذاهای ایرانی سرو می‌شود و در طول اقامتتان از اینترنت بهره‌مند خواهید شد.

هتل آپارتمان جهانگردی شعبه 2 کرمان

آدرس هتل آپارتمان جهانگردی شعبه ۲ کرمان: بلوار جمهوری اسلامی، سه راه هوانیروز، جنب اداره میراث فرهنگی

اقامتگاه سنتی شهباز کرمان

برای اقامت در مکانی کم‌جمعیت و در آرامش، در خانه‌ای سنتی و فضایی دنج، بهترین گزینه در بین هتل‌های کرمان اقامتگاه سنتی شهباز است. حیاط دلنشین و زیبای این اقامتگاه، جایی مناسب برای گپ و گفت با دیگر مسافران را فراهم کرده. چایخانه سنتی، روم سرویس و رستوران ایرانی از امکانات هتل سنتی شهباز برای مهمانان است.

اقامتگاه سنتی شهباز کرمان

آدرس اقامتگاه سنتی شهباز کرمان: خیابان فردوسی، کوچه هفت، سمت راست، قطعه دوم

مهمانسرا پارسین کرمان

مهمانسرا پارسین در مرکز شهر قرار گرفته و یکی از اقامت‌های ارزان و مقرون‌به‌صرفه را در بین هتل‌های شهر کرمان به گردشگران ارائه می‌کند. امکانات مهمانسرا ساده است اما هرچه که برای گذراندن چند روز نیاز داشته باشید را دارد. اتاق‌های ۱ تا ۴ تخته در مهمانسرا پارسین کرمان قابل رزروند.

مهمانسرا پارسین کرمان

آدرس مهمانسرا پارسین کرمان: میدان شهدا (میدان مشتاقیه)، حد فاصل خیابان شهدا و شهید باهنر، جنب موبایل ملت

خانه مسافر گنجعلی خان کرمان

در فاصله نه‌چندان دور از بازار سنتی کرمان، خانه مسافر گنجعلی خان واقع شده. به طور کلی خانه مسافرها امکانات ویژه و زیادی ندارند. در خانه مسافر گنجعلی خان کرمان از خدمات تور و تاکسی سرویس می‌توان استفاده کرد.

خانه مسافر گنجعلی خان کرمان

آدرس خانه مسافر گنجعلی خان کرمان: خیابان ۱۷ شهریور، کوچه شماره ۴۰، پلاک ۴

شما تجربه اقامت در کدام‌یک از هتل‌های کرمان را داشتید؟ آن را به ما و دیگر خوانندگان اسنپ‌تریپ معرفی کنید!

بهترین هتل‌های سنتی ایران را بشناسید!

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

حمام گنجعلی‌خان، گنج باشکوه کرمان!

حمام گنجعلی‌خان، گنج باشکوه کرمان!

12 مهر 1402
همه‌چیز درباره سفر به کرمان

همه‌چیز درباره سفر به کرمان

29 بهمن 1401

۱ نظر

  • پاسخ سارا ۷ اسفند ۱۴۰۰ از ۱۳:۳۱

    به کارم اومد، ممنون!

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد