بهترین هتل تبریز کدام است؟

تاریخ انتشار : 2 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۱ تیر ۱۴۰۲
بهترین هتل تبریز کدام است؟

بهترین هتل تبریز کدام است؟ این سوال بسیاری از مسافران تبریز، شهر اولین‌های ایران، است. اگر شما می‌خواهید در هتلی همه چیز تمام بمانید و بدانید کدام مناسب‌تر است، این مطلب اسنپ‌تریپ را از دست ندهید.

هتل لاله پارک؛ بهترین هتل تبریز

هتل لاله پارک، این جواب بسیاری از تبریزی‌ها و مسافران این شهر تاریخی است که می‌خواهند بدانند بهترین هتل تبریز کدام است. حالا چرا کایا لاله پارک؟

هتل کایا لاله پارک تبریز یکی از نوسازترین هتل‌هایی‌ست که در تبریز ساخته شده و در همین مدت کوتاه یعنی از تیرماه سال ۱۳۹۵، توانسته جایگاه و اعتبار خوبی بین مسافران و فعالان صنعت توریسم و هتل‌داری به دست بیاورد. این هتل یکی از زیرمجموعه‌های هتل‌های زنجیره‌ای کایا در ترکیه است.

اتاق‌های هتل لاله پارک

در ساخت این هتل ۱۷ طبقه‌ای از جدیدترین امکانات استفاده شده و شما چیزهایی در این هتل می‌بینید که قبلاً در هیچ هتل دیگری به چشمتان نخورده. مثلاً هتل کایا لاله پارک تبریز ۸ آسانسور دارد که دسترسی به ۲۲۰ واحد اقامتی که شامل انواع اتاق و سوییت است، برای شما آسان کند. بدون شک امکانات هتل کایا لاله پارک در نوع خودش بی‌نظیر است. یکی از مزیت‌های اقامت در این هتل، مجموعه‌ی ورزشی بزرگ آن است که شامل سالن یوگا، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی و استخری به مساحت ۲۷۰ مترمربع می‌شود. در این هتل یک مرکز پزشکی هم وجود دارد که امکان مراجعه‌ ۲۴ ساعته‌ی مسافران در صورت نیازشان فراهم شده. امکانات جانبی دیگری مثل ویتامین بار، کافه، سالن اجتماعات، رستوران‌های مختلف با منوهای متنوع، مرکز کسب و کار و … هم دارد و در سوئیت اکسکیوتیو آن که امکان برگزاری جلسه و کنفرانس نیز هست، فضای اتاق و نشیمن آن از هم جدا شده است.

اما این همه آن چیزی نیست که لاله پارک را محبوب کرده. هتل کایا لاله پارک با داشتن اتاق عقد و تالار عروسی برای زوج ها هم انتخاب ایده آلی است. حمام سنتی و ماساژ و اتاق ویژه معلولین بخش دیگری از امکانات هتل کایا لاله پارک است.

هتل کایا لاله پارک در خودش مرکز خرید بزرگی نیز دارد که هم مرکز خرید محسوب می‌شود و هم مرکز تفریحی و تجاری. هایپرمارکت، فود کورت و شهربازی هم دارد و پکیج کاملی به حساب می‌آید و به دیدنی های تبریز مثل ائل گلی نیز نزدیک است.

هتل‌های لوکس تبریز کدامند؟

استخر هتل لاله پارک

هتل ائل گلی تبریز

هتل ائل گلی تبریز

هتل ائل گلی تبریز در بلوار ائل‌گلی و نزدیک همین پارک معروف تبریز قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره که با تعداد ۱۷۸ اتاق و سوئیت در ۱۷ طبقه در منطقه‌ی پر از درخت ائل گلی خودنمایی می‌کند. این هتل در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و امکانات و خدمات باکیفیتی را در بین هتل‌های شهر تبریز به مسافران ارائه می‌دهد.

هتل شهریار تبریز

فضای داخلی هتل شهریار تبریز

هتل شهریار بهترین هتل های تبریز محسوب می‌شوند. در این هتل می‌توانید اتاق‌ها و سوئیت‌هایی یک تخته و چهار تخته که بزرگ و دلبازند را رزرو کنید، و از امکانات و خدمات باکیفیت هتل برخوردار شوید. پرسنل و کارکنان هتل هم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا اقامتی خوش را تجربه کنید. در بین هتل‌های ۴ ستاره تبریز هتل گسترش هم در بین مسافران محبوب است.

بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

هتل اهراب تبریز

لابی هتل اهراب تبریز

در بین هتل‌های سه ستاره تبریز، هتل اهراب از هتل‌های خوب و با امکانات تبریز محسوب می‌شود.با اقامت در هتل اهراب خیالتان از بابت رفت و آمد راحت باشد؛ چرا که تا ایستگاه‌های بی‌آر‌تی فاصله‌ی چندانی ندارید و می‌توانید از اتوبوس یا خطوط مترو استفاده کنید. ارگ تبریز، باغ گلستان، کاخ موزه شهرداری و خانه استاد شهریار جاذبه‌های گردشگری‌ای هستند که فاصله کمی با هتل اهراب دارند.

هتل آپارتمان استقبال تبریز

لابی هتل آپارتمان استقبال تبریز

اگر می‌خواهید در سفر خود به تبریز در هتلی اقامت کنید که نزدیک جاهای دیدنی تبریز باشد، هتل استقبال تبریز گزینه بسیار خوبی است. این هتل که در میان لیست بهترین هتل‌های تبریز قرار دارد، تا مقبره الشعرا و موزه استاد بهتونی فاصله بسیار کمی دارد. سوئیت‌های این هتل آپارتمان مجهز، تمیز و دلباز هستند. اقامت در هتل آپارتمان استقبال تبریز، تجربه خوبی را برای شما در سفر به تبریز رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تبریز؛ گشتی در شهر شهریار و مشروطه

هتل‌های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

8 آبان 1402
بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

20 تیر 1402

۱ نظر

  • پاسخ رزا الهی ۵ اسفند ۱۳۹۸ از ۰۸:۵۹

    سلام هتل آزادی بهترین هتل ۴ستاره **** تو مرکز شهره.تازه ساخته معماریش بسیار زیباست.برخورد پرسنل فوق العادست صبحانه سلف سرویس بسیار عالی و کامل با تنوع…دارای رستوران وکافی شاپ و فست فود و سینما و امکانات دیگر.

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد