جاهای دیدنی کیش در شب

تاریخ انتشار : 14 تیر 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۱۴ تیر ۱۴۰۲
جاهای دیدنی کیش در شب

هنگام حضور در کیش می‌توانید از هر لحظه آن لذت ببرید، به‌خصوص جاهای دیدنی کیش در شب که جذابیت خاص خود را دارد. اگر در فصول گرم سال به این جزیره زیبا و رویایی سفر می‌کنید، گردش‌های شبانه و استفاده از تفریحات خاص آن همچون کشتی‌­های تفریحی و پارک‌­های متعدد، سفر خاطره‌انگیزی را برای شما ایجاد می‌کند. شور و نشاط زندگی برای اهالی جنوب، در شب هم جریان دارد و این جزیره گردشگری و زیبا نیز از این قاعده مستثنی نیست، این بلاگ را بخوانید تا شما را با بهترین تفریحات شبانه کیش بیشتر آشنا کنیم.

پارک‌های کیش

در میان جاهای دیدنی کیش در شب باید به پارک­‌های متعدد آن اشاره کرد که هر کدام سرگرمی‌­ها و بازی‌­های جالب و هیجان‌­انگیزی را برای بازدیدکنندگان مهیا کرده‌­اند که معمولا تا نیمه­‌های شب به فعالیت خود ادامه می‌­دهند.

پارک شهر

یکی از مجهزترین و بهترین پارک­‌هایی که در این جزیره وجود دارد، به نام پارک شهر شناخته می­شود و در فضای داخلی آن می­توانید آلاچیق­های متعددی را برای شب­نشینی پیدا کنید. در ضمن شهر بازی جذاب هایلند نیز در این مکان قرار دارد.

در هایلند انواع دستگاه­های بازی شامل سفینه، ترن هوایی و آبی، رنجر، چرخ­وفلک و رودخانه وحشی وجود دارد که بدون تردید لحظات هیجان­انگیزی را در این محل تجربه می­‌کنید. در کنار این تفریحات مهیج، سینما ۲۰۰۰ نیز قرار دارد تا علاقه­‌مندان بتوانند سری هم به آنجا بزنند.

از دیگر امکانات تفریحی و خاص این فضا می­‌توان مواردی همچون شبیه­‌ساز خلبانی با چرخش ۷۲۰ درجه، اتاق ارواح و اتاق فرار را مثال زد که قرارگیری تمام این امکانات در کنار هم لحظات جذابی را به شما هدیه خواهد داد، پس اگر تفریحات شبانه را دوست دارید با خرید بلیط پرواز داخلی از اسنپ تریپ شب­های زیبای کیش را نظاره­گر باشید.

پارک مرد ماهیگیر

پارک مرد ماهیگیر

پارک مرد ماهیگیر، جاهای دیدنی کیش در شب و روز

مرد ماهیگیر نام یکی از پارک­های ساحلی و زیبای کیش بوده که مساحتی برابر با ۴ هزار مترمربع دارد و به­‌دلیل وجود مجسمه مرد ماهیگیر به این اسم شهرت پیدا کرده است. نورپردازی خاص این محل در شب، به فضای آن جلوه زیباتری می­‌دهد.

امکاناتی که برای گردشگران در این مکان فراهم شده نیز شامل اسکوتر برقی، موتور و دوچرخه است که می­توانید از آنها استفاده کنید. البته نکته جالب در این محل، حضور نوازندگان محلی است که شب­گردی را برای شما به خاطره­ای خوش تبدیل می­کند.

پارک ساحلی مرجان کیش

در بخش شرقی این جزیره می­توان یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش در شب، به نام پارک ساحلی مرجان را مشاهده کرد که محوطه بزرگ همراه با آلاچیق­‌های زیادی را برای گشت­وگذار شبانه فراهم کرده است.

تفریح­‌های آبی مختلف مانند جت اسکی، فلای برد، شاتل و پاراسل در جزیره ساحلی مرجان دیده می­‌شود که در شب نیز برخی از این امکانات در دسترس علاقه­‌مندان قرار‌ می‌­گیرد.

لذت یک گردش متفاوت در ساحل مرجانی کیش

مراکز خرید کیش

می­توان گفت که یکی از تفریحات دوست­داشتنی کیش برای گردشگران، خرید از مراکز تجاری متعدد این جزیره است که بسیاری از افراد به­دلیل دمای بالای هوا در طول روز ترجیح می­دهند این کار را به شب موکول کنند تا در خنکای هوا خریدهای خود را انجام دهند.

اگر مراکز لوکس و خاص را می­پسندید و قیمت اجناس خیلی برای شما اهمیت ندارد، می­توانید سری به مجتمع‌

های تجاری سارینا یک و ۲، کوروش، دامون و رویامال بزنید، اما درصورتی­که به­دنبال مکان­هایی با قیمت مناسب باشید مراکز تجاری زیر برای شما جالب توجه خواهد بود:

  • بازار زیتون
  • ونوس
  • مروارید

این را هم در نظر داشته باشید که به­طور معمول حراج­ها و جشنواره­های فروش همراه با تخفیف در بازه­های زمانی متعددی در این مراکز ایجاد می­شود که برای بسیاری از گردشگران جالب توجه خواهد بود. اگر در بازه زمانی ۱۵ تیر تا ۳۰ شهریور در این جزیره حضور دارید، از جشنواره تابستانه این مراکز در خرید شبانه خود بهره ببرید.

در زمان سفر به کیش فراموش نکنید که می‌توانید هتل و اقامتگاه خود را با قیمتی ویژه از اسنپ تریپ رزرو کنید.

سایر جاذبه‌های گردشگری کیش را هم بشناسید

جاهای دیدنی کیش در شب

جاهای دیدنی کیش در شب

کیش یکی از جزیره‌های زیبا و خاص است که در کنار مراکز تفریحی و تجاری خاص، مکان‌های زیبایی نیز برای گذران وقت دارد که بدون شک انتخاب آنها در شب‌های تابستانی بسیار لذت‌بخش خواهد بود. حتی می‌توان گفت بعضی از جاهای دیدنی کیش در شب برای گردشگران جذاب‌تر از تماشای آنها در طول روز به‌نظر می‌رسد، از همین رو در هر موقع از سال که به این جزیره سفر می‌کنید، گشت­وگذار شبانه را از دست ندهید.

کشتی یونانی و زیبایی خیره‌کننده آن هنگام غروب

شروع تفریحات شبانه خود را با تماشای کشتی یونانی و در هنگام غروب خورشید به زیبایی آغاز کنید. اگر به عکاسی و ثبت عکس‌های خاص علاقه‌مند باشید می‌توان گفت یکی از بهترین فضاها برای این منظور کنار ساحل و منظره تماشایی کشتی یونانی خواهد بود. هرچند این جاذبه تاریخی به مرور زمان رو به تخریب می‌رود اما همچنان در نگاه بینندگان جذاب و خاص به‌نظر می‌رسد.

همه چیز درباره کشتی یونانی کیش

سواحل زیبای کیش

از زیباترین جاذبه‌های کیش سواحل بی‌نظیر آن است که می‌توانید به تماشای غروب و طلوع خورشید بنشینید و از تفریحات آن لذت ببرید. به‌طوری که در مواقع شلوغی، تمام طول شب می­توانید گردشگران را تا صبح در کنار ساحل مشاهده کنید.

کافه‌های زیادی در اطراف ساحل می‌بینید که مکان‌های خوبی برای شب‌نشینی و دورهمی خانوادگی و دوستانه هستند. قدم‌زدن کنار ساحل حس و حال خوشایندی دارد، پس می‌توانید برای شبگردی خود اسکله کیش را انتخاب کنید.

اگر برای گردش شبانه به ساحل می‌روید، بهتر است این را بدانید که غرفه‌های اجاره دوچرخه و موتور در تمام طول شب باز هستند و این امکان برای گردشگران وجود دارد تا در مسیر مخصوص حرکت کنند. در پایان شب خبری از آفتاب سوزان نیست و خنکای نسیم روح شما را نوازش می‌دهد، از همین رو دوچرخه­سواری ساحلی همراه با عطر دلنواز دریا و موسیقی خوش امواج، شبی خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند.

آشنایی با بهترین سواحل کیش

کشتی های تفریحی کیش

زمانی که برای مقصد سفر خود جزیره کیش را انتخاب می­‌کنید، بهتر است در گردش­‌های شبانه از امکانات مختلفی که در اختیار گردشگران قرار می­‌دهد به­‌خوبی استفاده کنید، یکی از این امکانات دوست­داشتنی گردش در دریای خلیج فارس با کشتی­های تفریحی است.

اغلب این کشتی­‌ها برنامه‌­های تفریحی خود را از ساعت ۲۱ شروع می­‌کنند و به­‌طور معمول تا ۱ بامداد به کار خود ادامه می‌­دهند، پس اگر علاقه­مند هستید تا در شب۲­های کیش به تماشای دریا بروید اسنپ تریپ به شما این امکان را می­‌دهد تا با رزرو هتل داخلی پیش از سفر به این جزیره زیبا، اقامتگاه مناسبی را برای گذران اوقات خود در این منطقه انتخاب کنید. تا بعد از گشت ­و گذار با کشتی تفریحی، ساعاتی را به استراحت بگذرانید.

فاصله قشم تا کیش، سوار بر امواج خروشان دریا

کشتی سیمرغ

طبقه پایینی کشتی سیمرغ دارای کفی شیشه‌­ای است که در زمان حرکت می‌­توانید به زیر پای خود خیره شوید و به حرکت انواع ماهی­ها نگاه کنید. سفر با این کشتی تنها به تماشای دریا خلاصه نمی­‌شود و معمولا برنامه­‌های سرگرم­‌کننده مختلفی را برای حاضرین در نظر می­‌گیرد.

نمایش­‌های مختلف، اجرای موسیقی، قرعه­‌کشی و اهدای جوایز از سری برنامه­‌های این کشتی، برای گردشگرانی است که به­‌منظور گشت ­و گذار شبانه کشتی سیمرغ را انتخاب کرده‌­اند.

کشتی نوید

کشتی تفریحی نوید از دیگر جاهای دیدنی کیش در شب بوده که شامل ۳ طبقه است و با صرف وعده شام از گردشگران پذیرایی می­کند. کشتی نوید برنامه­‌های سرگرم­کننده متنوعی را نیز برای گذران اوقات آنها در نظر گرفته که شامل کافی­شاپ روی عرشه، بخش بازی کودکان و اجرای موسیقی است.

جنگ‌های شبانه کیش

تفریحات شبانه در ساحل زیبای کیش

در جنگ­‌های شبانه کیش برنامه­های کمدی، اجرای موسیقی زنده، انجام حرکات نمایشی و تقلید صدا را مشاهده خواهید کرد که به­طور معمول هر شب در محل­ه‌ای نمایش این جزیره برگزار می­‌شوند.

برنامه­‌های جذاب و متعدد که در جنگ­های شبانه کیش دیده می­‌شود همیشه طرفداران زیادی دارد و بسیاری از گردشگران در تفریحات شبانه خود سری هم به این بخش می­‌زنند.

کیش و شب‌های روشنش…

جزیره زیبای کیش به ­عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم کشور محسوب می­شود که در تابستان­ها علاقه­‌مندان زیادی دارد، با توجه به آب­وهوای گرم این منطقه اطلاع از جاهای دیدنی کیش در شب برای گردشگران مفید خواهد بود.

از همین رو شما می‌­توانید با اسنپ تریپ رزرو بلیط هواپیما و هتل را پیش از سفر انجام دهید تا در هنگام حضور به­راحتی در سواحل، کشتی­های تفریحی، پارک­های جزیره و دیگر مناطق دیدنی آن در شب به گردش و تفریح بپردازید.

رمانتیک‌ترین هتل‌های کیش برای ماه عسل

دسته:ایرانگردیجاذبه

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد