هتل‌های خوب در اصفهان به انتخاب کاربران اسنپ تریپ

تاریخ انتشار : 16 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۵ دی ۱۴۰۱
هتل های خوب اصفهان

اصفهان از توریستی‌ترین و قشنگ‌ترین شهرهای ایران است. این شهر پر است از هتل‌هایی با قیمت‌ها و شرایط مختلف. مسافران این شهر نیز بسته به بودجه و هدف سفرشان می‌توانند اقامتگاه و هتل اصفهان مناسبشان را پیدا کنند. در اینجا قصد داریم هتل‌های خوب در اصفهان را به ترتیب ستاره‌هایشان و بنا بر نظرات مسافرانی که با اسنپ‌تریپ هتل‌شان را رزرو کرده‌اند معرفی کنیم.

هتل پارسیان کوثر؛ هتلی باسابقه در قلب اصفهان

هتل پارسیان کوثر

اتاق‌های هتل پارسیان کوثر

سابقه هتل‌ها و تجربه در زمینه مهمانداری خیلی‌وقت‌ها باعث محبوبیت یکسری از هتل‌ها در نزد مهمانان می‌شود. هتل پارسیان کوثر هم یکی از این هتل‌های باسابقه و محبوب است که در گذشته با اسم شرایتون شناخته می‌شد. این هتل ۵ستاره با ۵ رستوران، فروشگاه‌های سوغات، صنایع دستی، اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز رضایت مهمانان را به دست آورده است. از این امکانات و خدمات که بگذریم، موقعیت جغرافیایی خوب هتل هم در این محبوبیت بی‌تاثیر نبوده است. زمان در سفر ارزشمندتر از وقت‌های دیگر است، به‌همین‌خاطر دسترسی به خیابان چهارباغ و مشرف‌بودن به زاینده رود و سی‌وسه‌پل‌ برای مسافران اصفهان امتیاز بزرگی‌ست، چون ناچار نیستند برای رفتن به جاهای دیدنی شهر زمان چندانی صرف کنند.

آدرس: اصفهان، بلوارملت، رو‌به‌روی سی‌وسه‌پل

هتل آسمان؛ هتلی با رستوران گردان

هتل آسمان اصفهان

اتاق‌های هتل آسمان اصفهان

هتل ۴ ستاره آسمان هتلی است که به شما این امکان را می‌دهد که احساس کنید از آسمان به اصفهان نگاه می‌کنید. این هتل ۱۳ طبقه در سال ۸۴ افتتاح شده و یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های اصفهان به حساب می‌آید. رستوران گردان که در بالاترین طبقه هتل آسمان ساخته شده، تنها رستوران گردان اصفهان است و در شهرت این هتل بی‌تاثیر نبوده. هتل آسمان علاوه بر رستوران گردان، یک فست‌فود و یک کافی‌شاپ هم دارد. امکاناتی مانند استخر و سونا، روم‌سرویس، اینترنت وای‌فای و کابلی و… از دیگر خدمات رفاهی این هتل است.

آدرس: اصفهان، خیابان مطهری، روبه‌روی پل فلزی

هتل ستاره؛ از هتل های خوب در اصفهان

هتل ستاره اصفهان

اتاق‌های هتل ستاره اصفهان

این هتل ۳ ستاره در گذشته با اسم هتل صدف فعالیت می‌کرده و بعد از تغییر مدیریت و بازسازی با اسم هتل ستاره شروع به کار کرده. هتل ستاره با تلفیق دکوراسیون مدرن و سنتی فضایی دلنشین برای مسافران فراهم کرده. رستوران‌های این هتل هم متفاوت هستند، می‌توانید بعد از ظهرها به رستوران تابستانه در بام هتل بروید و از چشم‌انداز زیبایش به میدان نقش جهان لذت ببرید و انواع آش یا شربت‌های سنتی را سفارش بدهید. رستورانی که شب‌ها هم با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

رستوران سنتی هم همان‌طور که از اسمش پیداست معماری و دکوراسیونی سنتی دارد و انواع غذاهای سنتی اصفهان و غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. هتل ستاره علاوه‌بر این امکانات، به میدان نقش جهان و بازار بزرگ اصفهان که از جذاب‌ترین دیدنی‌های اصفهان هستند دسترسی خوبی دارد و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به این جاذبه‌ها برسند.

آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ

هتل جلفا؛ هتلی در محله‌ای قدیمی

هتل جلفا اصفهان

اتاق‌های هتل جلفا اصفهان

هتل جلفا در یکی از قدیمی‌ترین و قشنگ‌ترین خیابان‌های اصفهان ساخته شده و خودش هم از هتل‌های باسابقه شهر به حساب می‌آید. کسانی که شیک و نوسازبودن هتل برایشان اولویت ندارد، از اقامت در این هتل پشیمان نمی‌شوند؛ چون اتاق‌های تمیز و مرتب و امکانات هتل که نسبت به هتل‌های دو ستاره کاملا قابل‌قبول است، رضایت مسافران را جلب می‌کند. از طرفی موقعیت جغرافیایی هتل جلفا برای گردشگران بسیار ایدئال است؛ بعد از ظهرهای خیابان جلفا خیلی باصفاست، کلیسای ۴۰۰ ساله وانک در مجاورت هتل قرار دارد، زاینده‌رود هم فاصله چندانی با هتل ندارد و مسافران با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به این رودخانه زیبا می‌رسند.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، روبه‌روی خیابان خاقانی، کوچه کلیسا وانک

دیگر هتل‌های خوب اصفهان

هتل یک ستاره ویانا

هتل ویانا اصفهان

هتل ویانا اصفهان هتلی ۱ ستاره و باسابقه در بین هتل‌های شهر اصفهان محسوب می‌شود که اقامتی مقرون به صرفه را عرضه می‌کند. این هتل در سال ۱۳۵۰ با تعداد ۱۳ اتاق در سه طبقه کار خود را شروع کرد و در ۱۳۹۵ آخرین بازسازی را برای رفاه حال مسافران انجام داد. امکانات رفاهی هتل کامل بوده و شامل اسپیلت، روم سرویس، پنجره‌های دوجداره، اینترنت، و لباسشویی می‌باشد. چیدمان اتاق‌ها ساده و صمیمی صورت گرفته تا اقامت راحتی را در هتل ویانا اصفهان بگذرانید.

هتل ۳ ستاره پارت

هتل پارت اصفهان در قلب و مرکز شهر، بین دو خیابان شمس آبادی و چهارباغ قرار گرفته است. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۸۸ با تعداد ۴۳ اتاق در ۸ طبقه تاسیس و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شد. امکانات رفاهی مناسب و موقعیت مکانی، از مزایای هتل هستند که باعث می‌شود مسافران بسیاری این هتل را از بین هتل‌های شهر اصفهان برای اقامت انتخاب کنند.

هتل ۳ ستاره سنتی

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان قدمتی ۵۰۰ ساله دارد و یکی از بناهای تاریخی مربوط به دوره صفویه است. این مکان به خانه تاریخی سمائیان معروف بوده و مثل دیگر خانه‌های اعیانی صفویه، حیاط اندرونی و بیرونی هم دارد. هتل سنتی اصفهان در کوچه باغی قدیمی در مرکز شهر اصفهان قرار دارد و در سال ۱۳۸۵ تمامی ۱۶ اتاق آن مرمت و بازسازی شد.

 

برای اطلاع از قیمت و رزرو سایر هتل‌های اصفهان این صفحه را ببینید.

راهنمای سفر به اصفهان؛ شهری که باید به آن برگشت!

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

خوشمزه‌ترین سوغات اصفهان که حتما باید امتحانشان کنید!

خوشمزه‌ترین سوغات اصفهان که حتما باید امتحانشان کنید!

24 خرداد 1402
از کلیسای وانک تا موزه تاریخ طبیعت؛ معرفی خاص‌ترین موزه‌های اصفهان

از کلیسای وانک تا موزه تاریخ طبیعت؛ معرفی خاص‌ترین موزه‌های اصفهان

18 دی 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد