کافی‌شاپ‌های مشهد؛ چند پیشنهاد متفاوت

تاریخ انتشار : 13 آذر 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۷ آبان ۱۴۰۱
کافی شاپ های مشهد

تنوع همه چیز در مشهد بالاست، از هتل و رستوران بگیرید تا بازار، مرکز خرید و کافی‌ شاپ. درست است که تعداد کافی‌شاپ‌های مشهد زیاد است، ولی روی همه‌شان هم نمی‌شود حساب کرد و  ممکن است شمایی هم که تنها قصد خوردن چای را داشته اید، پشیمان از آنها بیرون بیایید. کافی‌شاپ‌های مشهد اگرچه در مقایسه با کافه شهرهایی مثل تهران یا اصفهان خیلی خاص نیستند، ولی بعضی‌هایشان به یکبار امتحان کردن می‌ارزند.

کافه دیلسیو

کافه دیلسیو مشهد

یکی از جذاب‌ترین کافه‌ها آنهایی هستند که در بیرون و پیاده رو میز و صندلیهایی برای نشستن داشته باشند، امکانی که کافه های شهرهای خارجی از آن برخوردارند و بیشتر کافه‌های ایران از آن محروم. کافه دیلسیو در مشهد ولی یکی از معدود کافه‌هایی است که در این شهر این امکان را دارد.

از چیزهای مثبتی که درباره این کافه گفته می‌شود فضای زیبای آن و نزدیکی‌اش به باغ ملک آباد و محله‌ باصفایش، خوردنیهای خوشمزه کافه و قیمت های مناسبش است و در مقابل سرو صدای کافه که برای برخی آزادهنده بوده. از خوراکی‌های خوشمزه کافه دیلسیو همبرگر، سالاد سزار، موهیتو، سیب لیمو نعناع و موکایش است.

آدرس: خیام ١٠، خیابان زنبق

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل سفر به مشهد

کافه لئون

کافه لئون مشهد

از دیگر بهترین کافه‌های مشهد، کافه لئون است. از اولین ویژگی‌های مثبت این کافه منظره قشنگ این کافه است، به طوری که میتوانید مشهد را زیر پایتان ببینید. اگر دلتان بخواهد در جایی خوش آب و هوا صبحانه بخورید به مدد میز و صندلی‌هایی که بیرون از کافه لئون گذاشته شده این امکان فراهم است. از دیگر چیزهای مثبتی که مشتریان این کافه درباره آن میگویند کیفیت بالای قهوه‌های آن است. به علاوه خوردنی های خوشمزه این کافه. کافه لئون برای ماه رمضان ها هم منوی افطار دارد. از خوردنی هایی که امتحان‌شان را پس داده و مورد رضایت مشتریان این کافه بوده‌: چیزکیک، سوپ، اسنک، سالاد میوه و قهوه.

آدرس: بلوار کاوه، مجموعه رفاهی آبادگران

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران‌های مشهد

کافه رترو

کافه رترو مشهد

اگر در مشهد بخواهید کافه‌ای بروید که محیط دوستانه و موزیک‌های خوب در آن پخش می‌شود، کافه رترو میتواند انتخابتان باشد. کافه رترو خیلی کافه خاصی نیست و نباید از آن انتظار زیادی داشت. این کافه که یکی از پاتوق‌های مشهدی‌ها به حساب می‌آید به خصوص آخر شب‌ها به جای دنجی تبدیل میشود. از بهترین خوردنی‌های کافه رترو کیک و چیزکیک، سالاد سزار و شیک‌هایش است.

آدرس: بلوار پیروزی، بعد از میدان اقبال، بین پیروزی ۷۹ و ۸۱

رزرو هتل مشهد

کافه ۱۸۶۰

کافه 1860 مشهد

کافه ۱۸۶۰، کافه عجیب و غریبی‌ست از این نظر عجیب و غریب که وقتی وارد کافه میشوید فضایی مثل فیلم‌های وسترن انتظارتان را میکشد. روی دیوارها کلاه کابویی و عکس‌هایی از فیلم‌های وسترن نصب شده و موزیک کانتری که پخش میشود نیز به کافه فضای وهم آلودی بخشیده است. از دکور کافه که بگذریم خوردنی‌های قابل قبول و کارکنان پذیرا و مهربان کافه میتواند برایمان جالب باشد، هرچند که بسیاری میحط دنجش را هم پسندیده‌اند. از بهترین خوردنی‌های کافه ۱۸۶۰، هات داگ و همبرگرهایش است و چیزهایی مثل چای کابوکی، پای سیب و ماکیاتو. فقط اینکه این کافه کمی دور از شهر است.

آدرس: هاشمیه ۵/۹۱، خیابان سوم سمت چپ، قطعه آخر

بیشتر بخوانید: در مشهد سوغات و چیزهای دیگر را از کجا بخریم؟

از دیگر کافی‌شاپ‌های خوب مشهد

 کافه کتاب آفتاب

آدرس: بین چهارراه گلستان و دکترا، بازار ناشران گلستان

کافی شاپ دیدار

آدرس: بلوار رضا، ابوذر ۲۹

دسته:کافه

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد