بهترین رستوران‌های قشم کدام است؟

تاریخ انتشار : 28 دی 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
بهترین رستوران های قشم

قشم را به غذاهای تندش می‌شناسند، غذاهایی که خاص این منطقه است و بعضی‌هایش از تندی زیاد اشکت را درمی‌آورد. دریا همان بغل است، میگو و ماهی و کوسه را از دریا می‌گیرند و با آن غذاهایی می‌پزند که ویژگی‌اش ادویه خاص آن است و مانندش را در شهر دیگری نمی‌توان خورد. غذاهای دریایی اینجا جزوی از جاذبه سفرند، اسنپ تریپ در اینجا به این سوال جواب می‌دهد که بهترین نوع این غذا را در کجای قشم می‌توان خورد و بهترین رستوران‌های قشم کجاست؟

رستوران خاله

رستوران خاله

رستوران خاله

رستوران خاله در کل جزیره معروف است. خاله، از بومیان جزیره است و خودش رستوران کوچکش را راه انداخته، بنابراین غذاهایش طعم و مزه غذاهای خانگی را می‌دهد. خاله، سمبوسه‌های بسیار خوش‌طعمی درست می‌کند، سمبوسه‌ای که در کل جزیره نرخ ثابتی دارد. فلافل‌های خاله تند و خوشمزه است و به غیر از اینها غذاهای دریایی هم دارد. مثلا کوسه و ماهی مرکب یا عنکاس آن بسیار لذیذ است. خاله، غذای دریایی دیگری به اسم میکس هم می‌پزد که ترکیبی از کوسه و میگوست و چه بین مسافران قشم و چه بین بومیان طرفدار زیاد دارد. رستوران خاله فقط شب‌ها باز است.

آدرس رستوران خاله: ضلع جنوبی قلعه پرتغالی‌ها

تفریحات دریایی قشم

رستوران نعیم

رستوران نعیم

رستوران نعیم

نعیم را به بزرگی، سلف‌سرویس و البته میگو پفکی‌هایش می‌شناسند. اگر دلتان میگوی پفکی می‌خواهد، مکان مناسب خوردنش رستوران نعیم است. البته نعیم، غذاهای دریایی زیادی ندارد و تنها غذاهای دریایی‌اش میگو و ماهی شیر، ماهی کبابی و قلیه‌ماهی است.

 جدا از اینها، منوی غذا در این رستوران تنوع زیادی دارد و دایره گسترده‌ای از انواع مرغ، کباب و استیک را شامل می‌شود. رستوران نعیم ظهرها باز است و مثل همه رستوران‌های جزیره در نعیم هم تنها برنجی که پخته می‌شود برنج هندی است. حجم غذاهای این رستوران زیاد است و البته حق سرویس هم گرفته می‌شود. قیمت غذاها در نعیم کمی بالاست.

آدرس رستوران نعیم: میدان امامقلی خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف، پلاک ۹۸۵

راهنمای کامل سفر قشم و قشم گردی

رستوران الوند

رستوران الوند

رستوران الوند

رستوران الوند قبلا در کنار هتل دیپلمات بود و روزگار بسیار خوشی داشت. دریا در دوردست در تلاطم بود و می‌شد از رستوران دیدش.  به غیر از آن درختان زیادی هم اطراف رستوران بودند و محیطش را خواستنی‌تر می‌کردند، اما  رستوران الوند حالا به جای جدید در میدان شهدا و داخل هتل الوند نقل مکان کرده و از دوره شکوهش کمی فاصله گرفته است.

از بهترین غذاهای رستوران الوند می‌توان به قلیه‌ماهی و بشقاب کوسه و غذاهای دریایی‌اش اشاره کرد. در اینجا بشقابی به اسم میکس دریایی وجود دارد که کباب شیر ماهى و  قلیه‌ماهی و میگو و ماهى سوخارى در آن هست و طعم بسیار خوبی دارد. رستوران الوند بوفه سلف‌سرویس دارد، اما قیمت‌ها به نسبت جزیره در آن بالاست.

رستوران الوند: بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا (نبش خیابان الهیه)

جذاب‌ترین جاهای دیدنی قشم

 کباب بز و شاورما

کباب بز

کباب بز

تقریبا در کمتر شهری است که جگر طرفدار نداشته باشد، اما قضیه قشم کمی متفاوت است. در قشم کباب بز یکی از غذاهای پرطرفدار است که همان جگرکی‌های شهر و به همان روش جگر یعنی به سیخ کشیدن درستش می‌کنند.

کباب بز، طعم بسیار لذیذی دارد و بدون خوردنش نباید قشم را ترک کرد. در قشم کباب بز خوب را می‌توان در نزدیکی میدان شهدا،  روبه‌روی مرکز خرید سام و زال خورد.

اگر در قشم دلتان  فست‌فود هم خواست می‌توانید سراغ غذای لبنانی شاورما بروید. شاورما در حقیقت همان کباب ترکی است، با این تفاوت که با مرغ درست می‌شود و لای نان لواش می‌پیچندش، در حقیقت در قشم همه فست‌فودها، لای نان لواش ریخته و دست مشتری داده می‌شود، چراکه نان باگت در قشم نانی کمیاب است. بهترین شاورما را می‌توان در کنار مرکز خرید سیتی سنتر خورد.

از دیگر بهترین رستوران‌های قشم

رستوران دهلیز

این رستوران دارای غذاهای ایرانی و دریایی است و برای همین هم طرفداران زیادی دارد. فضای رستوران کاملا دنج و راحت است. در رستوران دهلیز شما می‌توانید ماهی، میگو، کباب، جوجه کباب و انواع پیتزا و ساندویچ را میل کنید.

آدرس رستوران: واقع در خیابان دانش، جنب فطایر

رستوران سی رول

اگر عاشق غذاهای دریایی و فرنگی هستید، در سفر به قشم حتما سری هم به رستوران سی رول بزنید. صدف، خرچنگ، شنیسل کوسه، برگر دریایی و ماهی شکم‌پر ا جمله غذاهایی است که می‌توانید در این رستوران سفارش دهید.

آدرس رستوران: جزیره قشم، صیادان، خیابان دانشمند

غذاهای محلی قشم که باید امتحان کرد

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

هر آنچه باید درباره پارک زیتون قشم بدانید

هر آنچه باید درباره پارک زیتون قشم بدانید

2 آبان 1402
عجایب هفتگانه قشم، سفر به دنیای شگفتی‌ها!

عجایب هفتگانه قشم، سفر به دنیای شگفتی‌ها!

23 مرداد 1402

۱۳ نظر

  • پاسخ مهدی ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ از ۱۴:۳۸

    آقا اطلاعات درست بدین امروز ما کلی پیاده رفتیم تا رستوران قلعه گفتن فقط شبها کار میکنه! حالا ایشالا که غذاش خوب باشه به قیافه اش که نمیخورد…

  • پاسخ مهدی ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ از ۱۰:۰۶

    دوست عزیز این بنده خدا دیگه چطوری بگن که فقط این رستوران ها فقط شبها هستند.خطهای آخر تاکید کردن که فقط شبها هستند!!!!!

  • پاسخ سحر ۳ مهر ۱۳۹۷ از ۱۱:۰۹

    سلام
    ما رستوران خاله رو رفتىم اصلا خوب نبود, منوى غذاىىش ناقص بود و سمبوسه ها هم خىلى چرب و معمولى بودن, ولى در رستوران الوند خوراک کوسه واقعا خوشمزه بود
    و رستوران سنتى ناخداعلى رو پىشنهاد مىکنم, هم جاى خىلى خوبى بود و هم غذاش خوب بود.

  • پاسخ محمد ۷ بهمن ۱۳۹۷ از ۱۱:۴۴

    رستوران بادیل تو قشم غذاهای دریایی خوشمزه ای داره. ما روز اول براساس اطلاعاتی که داخل سایت ها داده بودند برای ناهار رستوران الوند رو انتخاب کردیدم که غذاهاش بی کیفیت بود درصورتی که قیمت غذاهاش بالا بود.

  • پاسخ سپیده ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ از ۱۹:۳۷

    سلام ما رستوران نعیم رفتیم خیلی خوب بود غذا های خوشمزه ای داره مخصوصا ماهی و میگو و شیشلیکش عالی بود با این که خیلی شلوغ بود اما انصافا مدیریت خوبی داشت 😋😊

  • پاسخ فاطمه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ از ۱۲:۱۶

    رستوران قلعه کادر مدیریتی خیلی ضعیفی داشت نصف غذاها رو یا نمیاوردن یا اشتباهی میوردن

  • پاسخ رضا ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ از ۱۱:۲۷

    ما همین الان رستوران قلعه بودیم. افتضاح ترین غذای عمرم و خوردم. کوسه ماهی سوخته , ماهی سرخ کرده مونده وسوخته . کلا حالم گرفته س از این غذا که ۱۴۰ هم برام اب خورد. قطعا میگم حذف س کنید از لیس تون

  • پاسخ رضا ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ از ۱۱:۳۵

    راستی ما ظهر رفتیم , باز بود که

  • پاسخ محمدعلی مظلومی ۲۷ مهر ۱۳۹۸ از ۰۶:۰۷

    من دیروز ۹۸/۷/۲۷ رفتم رستوران خاله که نمیشه بهش گفت رستوران.بیشتر شبیه غذای خیابانی بود.بسیار کثیف،پرسنل بی ادب و غذای کم به نسبت پولی که دادم اصلا اون‌چیزی که انتظارداشتم نبود.پیشنهاد می کنم نرید پشیمون می شوید‌.

  • پاسخ عادله ۷ دی ۱۳۹۸ از ۱۴:۳۲

    رستوران میکس کباب کنارهتل ریحان عاااالیه

  • پاسخ عادله ۷ دی ۱۳۹۸ از ۱۴:۳۳

    اما رستوران بادیل افتضاح بود نحوه برخوردشون

  • پاسخ ریحانه ۶ بهمن ۱۳۹۸ از ۱۷:۳۹

    ما امروز شش بهمن ۹۸ رفتیم رستوران قلعه خیلی بد بود منکه اصلا دوست نداشتم ماهیش خیلی بیمزه بود منکه دیگه کلامم بیفته نمیرم اونجا ولی رستوران نعیم واقعا خوب بود

  • پاسخ سارا مرادیان ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ از ۱۸:۵۳

    بهترین ریتوران شبهای دفاری بود, فضای متفاوت و موسیقی زنده و غذاهای بسیار با کیفیتی داشت , حتما پیشنهادش می کنم

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد