فاصله تهران تا کیش با ماشین، قطار و هواپیما

تاریخ انتشار : 2 آذر 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
فاصله تهران تا کیش با ماشین، قطار و هواپیما

یک ضرب‌المثل قدیمی وجود دارد که می‌گوید «هر جا بروی، آسمان خدا یکی است.» اما با این دود و آلودگی شهر‌های بزرگی مثل تهران، این روز‌ها دیدن آسمان خدا هم چندان آسان نیست! شاید همین دلتنگی برای دیدن آسمان خدا است که اکثر ساکنین شهر‌های بزرگ، تا فرصتی به دست می‌آورند، بار سفر می‌بندند. بعضی‌ از افراد برای رفتن به شمال شال و کلاه می‌کنند و بعضی افراد عاشق جنوب و هوای گرم هستند! جزیره زیبای کیش، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است. جایی که رفتن به آن، هم “فال” است و هم “تماشا”. پس اگر شما هم رفتن به کیش را ترجیح می‌دهید، این بلاگ را بخوانید و با بهترین مسیر تهران به کیش آشنا شوید.

همه راه‌ها به جنوب ختم می‌شود!

جاده جنوب، جاده رمز ورازهاست و همه راه‌ها به جنوب ختم می‌شود! اما برای اینکه در مسیر ماجراجویی خود خسته نشوید، بهتر است در شهرهای مختلف توقف کنید و از جاذبه‌های این شهرها بازدید کنید. جاده بندرعباس از کنار شهرهایی مانند یزد، سیرجان، کاشان، اصفهان، شیراز، لار می‌گذرد و گشت و گذار در هرکدام از آن‌ها خالی از لطف نیست.

راهنمای کامل سفر به کیش

مسیر زمینی تهران تا کیش

یکی از مسیرهای اصلی تهران به کیش برای سفر زمینی، مسیر تهران هرمزگان است که حدود ۱۲۷۶ کیلومتر مسافت دارد. صورت توقف نکردن در مسیر، طی‌کردن این مسافت حدود ۱۴ ساعت طول می‌کشد تا به بندرعباس برسید. از آنجا هم باید یک سفر دریایی ۲۵۰ کیلومتری داشته باشید تا به جزیره زیبای کیش برسید (مجموعا ۱۸ ساعت). در مسیر خود به‌ جز بندر هرمزگان، از بندر بوشهر هم می‌توانید خود را به کیش برسانید. فاصله تهران تا بوشهر، حدود ۱۰۴۰ کیلومتر است و مسافت دریایی که باید تا جزیره کیش طی کنید، ۶۷۵ کیلومتر می‌شود.

سفر به کیش با قطار

لذت نشستن در کنار پنجره و تماشای منظره کویر، گپ و گفت خانواده‌ها در کوپه‌ها، صدای سوت نوستالژی قطار، همه و همه خاطرات خوشی است که سفر با قطار برای شما می‌سازد. سفر با قطار به جنوب هم حال و هوای خود را دارد! پس اگر قصد سفر با اتوبوس یا خودروی شخصی را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم با قطار به بندرعباس بروید. با قطار تهران بندرعباس، نزدیک به نه ساعت در راه خواهید بود. از بندرعباس، حدود سه ساعت طول می‌کشد تا با وسایل نقلیه عمومی به چارک برسید. از بندر چارک هم می‌توانید مسافرت دریایی یک ‌ساعته خود را شروع کنید.

سفر به کیش با هواپیما

سفر با هواپیما راحت‌ترین شیوه سفر به مقصد کیش است و محبوب دلِ گردشگران! سفری امن و راحت که شمال نقشه را دو ساعته به جنوب نقشه ایران وصل می‌کند! فاصله هوایی مستقیم تهران به کیش، ۱۰۴۸ کیلومتر است. با هواپیما، تنها دو ساعت طول می‌کشد تا از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه جزیره کیش برسید. فرودگاه کیش در دل این جزیره قرار گرفته و دسترسی خوبی به نقاط مختلف جزیره دارد.

رزرو بلیط هواپیما از اسنپ تریپ

سفر هوایی به کیش

وسایل ضروری سفر زمینی تهران به کیش

قبل از اینکه وسایل خود را بردارید و به دل جاده بزنید، خوب است از برداشتن مدارک ضروری خود مطمئن شوید. لیست زیر، شامل وسایل ضروری برای سفر زمینی از تهران به کیش است:

  1. جعبه کمک‌های اولیه همراه با دفترچه بیمه و مدارک شناسایی خود را بردارید.
  2. لباس مناسب بردارید تا در آفتاب سوزان کیش گرمازده نشوید.
  3. یادتان نرود راه زیادی در پیش دارید؛ پس آب و خوراکی کافی برای بین راه بردارید.
  4. قبل از سفر خودروی خود را تعمیر کنید و لوازم یدکی ماشین بردارید.
  5. چند عدد پتوی سبک مسافرتی و بالشت بردارید تا هنگام استراحت از آن‌ها استفاده کنید.
هتل‌های ساحلی کیش

برای یک سفر ماجراجویانه به مقصد کیش آماده شوید!

چمدان خود را برای یک سفر دور و دراز آماده کنید. فاصله بین تهران تا کیش زیاد است و برای رسیدن به این جزیره جادویی، باید از دل شهر‌های زیادی بگذرید. پیشنهاد می‌کنیم نم نم حرکت کنید، به شهرهای مختلف سر بزنید تا لذت سفر آرام آرام بر جانتان بنشیند. از حالا بگوییم که خودتان را برای یک سفر دریایی نیز آماده کنید! چون احتمالا چند ساعت از مسیرتان را باید در لنج و سوار بر موج‌های خروشان باشید. شما می‌توانید بلیط پرواز به مقصد کیش را از سایت اسنپ تریپ تهیه کنید.

بهترین رستوران‌های کیش که باید رفت

دسته:ایرانگردیمهارتهای سفر

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد