با هتل‌های خیابان شیرازی مشهد آشنا شوید

تاریخ انتشار : 20 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
با هتل‌های خیابان شیرازی مشهد آشنا شوید

خیابان شیرازی یکی از معروف‌ترین خیابان‌های مشهد است که از یک طرف به میدان شهدا و از یک طرف به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌رسد. فاصله کم و دسترسی خوب به حرم مطهر رضوی باعث شده بسیاری از کسانی که به قصد زیارت به مشهد سفر می‌کنند، هتل‌های این خیابان را برای اقامتشان انتخاب کنند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید و می‌خواهید با هتل‌های خیابان شیرازی مشهد آشنا شوید، با اسنپ تریپ همراه باشید.

هتل مدینه الرضا؛ هتلی ۵ ستاره در خیابان شیرازی

هتل مدینه الرضا مشهد

اولین ویژگی‌ هتل مدینه الرضا که بیشتری‌ها به آن اشاره می‌کنند این است: هتل مدینه‌ الرضا نزدیک‌ترین هتل مشهد به حرم است. این هتل در سال ۹۲ افتتاح شده و با امکانات رفاهی کامل و خدمات خیلی خوبش توانسته به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد تبدیل شود. هتل مدینه‌الرضا در ۱۲ طبقه ساخته شده و هتلی به نسبت مرتفع است که با رستوران گردانش توجه کسانی را که غذاخوردن در فضاهای متفاوت را دوست دارند جلب کرده است. مجموعه آبی،سالن بدنسازی و ماساژ از دیگر خدماتی است که این هتل برای مهمانانش فراهم کرده است.

آدرس: خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل نگین پاسارگاد؛ یکی از شیک‌ترین‌ها

هتل نگین پاسارگاد

هتل نگین پاسارگاد از هتل‌های ۴ ستاره مشهد است که در ۱۶ طبقه ساخته شده. این هتل یکی از شیک‌ترین هتل‌های مشهد است و به خاطر فاصله کمش با حرم و امکانات رفاهی مناسبش بین مسافران این شهر به هتلی محبوب تبدیل شده است. هتل نگین پاسارگاد با دو رستوران و یک کافی‌شاپ از مهمانانش پذیرایی می‌کند. دسترسی خوب به بازارهای شهر یکی دیگر نکات مثبت این هتل است؛ بازار مرکزی مشهد که یکی از بهترین مراکز خرید سوغات مشهد است در دوقدمی این هتل قرار دارد.

آدرس: خیابان شیرازی، خیابان شیرازی ۴

بهترین هتل‌های مشهد از دید کاربران

هتل تارا؛ یکی از باسابقه‌ترین‌ها

هتل تارا

هتل تارا هم یکی از هتل‌های خیابان شیرازی مشهد است و هم یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) به حساب می‌آید. هتل تارا هتلی باسابقه است که در سال ۷۴ افتتاح شده و با خدمات خوبش توانسته رضایت مسافران را جلب کند و به هتلی محبوب در مشهد تبدیل شود. هتل تارا یکی از رستوران‌هایش را به سرو صبحانه اختصاص داده و در دو رستوران دیگرش با غذاهای ایرانی و بین‌المللی و فست‌فود از مهمانان پذیرایی می‌کند. کافی‌شاپ، لمکده و تراس هم گزینه‌های خوبی برای وقت‌گذرانی در هتل هستند.

آدرس:‌ خیابان شیرازی، حدفاصل میدان شهدا و چهار راه شهدا

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

هتل آپارتمان افرا؛ هتل آپارتمانی با قیمت مناسب

هتل آپارتمان افرا

هتل آپارتمان افرا سال ۹۰ افتتاح شده. این هتل‌آپارتمان، سوییت‌ها و آپارتمان‌های بزرگ و دلبازی دارد که آشپزخانه‌هایشان به امکانات کامل مجهزند؛ به همین دلیل مسافرانی که اقامت در هتل آپارتمان افرا را انتخاب کرده‌اند می‌توانند خودشان آشپزی کنند و هزینه‌های سفرشان را کاهش بدهند. این هتل آپارتمان امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانانش فراهم کرده؛ مثل گشت درون شهری و برون شهری و از این نظر برای کسانی که میخواهند سفرشان ارزان تمام شود، مناسب است.

آدرس: میدان شهدا، خیابان شیرازی ۲۰، پلاک ۵۸۰

دیگر هتل‌های خیابان شیرازی مشهد

هتل آپارتمان امید

آدرس: خیابان شیرازی، نبش شیرازی سوم

هتل توس مشهد

آدرس: خیابان شیرازی، جنب مجتمع ونک

 شما می‌توانید هتل و بلیط هواپیما ی خود را با بهترین قیمت از اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

۴ هتل آپارتمان نزدیک حرم در مشهد

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد