هتل‌های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۴ دی ۱۴۰۱
هتل های ارزان قیمت تبریز

بهار و تابستان فصل سفر به شهرهایی همچون تبریز است. هوا معتدل و دیگر از سرمای هوای پاییز و زمستان خبری نیست، و دیدن جاهای دیدنی بی‌شمار تبریز یکی از انگیزه‌های سفر به این شهر است. در این مطلب اسنپ‌تریپ لیست هتل‌های ارزان قیمت تبریز را برایتان نوشته‌ایم تا اگر به این شهر سفر کردید اقامت مقرون به صرفه‌ای در هتل تبریز داشته باشید.

هتل اهراب تبریز

هتل اهراب تبریز

اتاق‌های هتل اهراب تبریز

یکی از هتل‌های ارزان قیمت تبریز، هتل نوساز اهراب است. این هتل ۵ طبقه امکاناتی مانند روم سرویس، اینترنت، خشکشویی و تبدیل ارز در اختیار مهمانش قرار می‌‌دهد. هتل اهراب با خیابان امام و ایستگاه های بی آر تی فاصله چندانی ندارد و مسافران برای جا به جایی در نقاط مختلف شهر می توانند از اتوبوس یا خطوط مترو استفاده کنند. ارگ تبریز، باغ گلستان، کاخ موزه شهرداری و خانه استاد شهریار جاذبه های گردشگری ای هستند که فاصله کمی با هتل اهراب دارند.

هتل سینا تبریز

هتل سینا تبریز

اتاق‌های هتل سینا تبریز

هتل سینا نسبت به امکاناتش هتل ارزانی محسوب می‌شود. این هتل در خیابان امام خمینی قرار گرفته. خیابان امام خمینی اولین و اصلی‌ترین خیابان تبریز است که از شرق تا غرب تبریز کشیده شده. رستوران، آسانسور، پارکینگ، تاکسی سرویس دارد و صبحانه جزو خدمات مشترک همه اتاق‌هایش است.

بهترین هتل تبریز کدام است؟

هتل آپارتمان ارس تبریز

هتل آپارتمان ارس تبریز

اتاق‌های هتل آپارتمان ارس تبریز

یکی از هتل‌های ارزن قیمت تبریز هتل آپارتمان ارس است. هتل آپارتمان ارس در مرکز شهر تبریز واقع شده، این هم به آن معناست که با جاهای دیدنی تبریز و به خصوص بازار فاصله چندانی ندارد. هتل ارس از ۲۶ واحد هشت طبقه ای تشکیل شده و در فضایی بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شده. کلیه اتاقها دو خوابه با لوازم خانگی و رفاهی تجهیز و آماده شده اند.

هتل دریا تبریز

هتل دریا تبریز

اتاق‌های هتل دریا تبریز

هتل دریا به خصوص برای آنهایی که اهل ورزش هستند ایده‌آل است. هتل با داشتن استخری بزرگ، سالن فوتسال و سالن بدنسازی برای ورزش دوستان هتلی کم نظیر است. بیمارستان بابک درست روبه روی هتل واقع شده. هتل دریا تا بازار تبریز ۱۵ دقیقه با ماشین بیشتر فاصله ندارد و از آن گذشته به خانه مشروطه و مقبرالشعرای تبریز نیز دسترسی مناسبی دارد.

راهنمای سفر به تبریز؛ گشتی در شهر شهریار و مشروطه

هتل سهند تبریز

هتل سهند تبریز

اتاق‌های هتل سهند تبریز

هتل سهند در یکی از بهترین خیابان های تبریز یعنی امام خمینی واقع شده است. این هتل در سه طبقه و ۲۸ اتاق ساخته شده، به خط ویژه بی آر تی بسیار نزدیک است و کسانی که در این اتاق اقامت دارند مشکلی برای دسترسی به محل های مختلف شهر نخواهند داشت. از این هتل تا میدان ساعت حدود ۵ دقیقه پیاده راه است و با ماشین ۱۵ دقیقه‌ای می شود به بازار سنتی تبریز رسید. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند و پارکینگ و آسانسور جزو دیگر امکاناتش است.پ

بهترین هتل‌های تبریز برای بودجه های مختلف

هتل مروارید تبریز

هتل مروارید تبریز

اتاق‌های هتل مروارید تبریز

ساختمان هتل مروارید تبریز قدمتی ۱۰۰ ساله دارد که بازسازی اش کرده‌اند.  نزدیکی به باغ گلستان این امکان را به مسافران می دهد که صبح‌ها یا بعد از ظهرهایی که زمان خالی دارند برای پیاده روی به این باغ زیبا بروند. هتل مروارید به خاطر نزدیکی به ایستگاه های بی آر تی دسترسی بسیار خوبی به مناطق مختلف شهر دارد. بازار بزرگ تبریز هم فاصله اندکی با این هتل دارد.

هتل آپارتمان بهبود تبریز

هتل آپارتمان بهبود تبریز

اتاق‌های هتل آپارتمان بهبود تبریز

و اما اگر دنبال اقامت در هتلی ۴ ستاره هستید که امکانات استانداردی دارد و نسبت به این امکانات هزینه هایش نیز معقول است، هتل آپارتمان بهبود می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این هتل به میدان ساعت نزدیک است، یکی از هتل‌های ارزن قیمت تبریز به شمار می‌رود که خانه استاد شهریار، موزه علی موسیو، خانه لاله ای از جمله جاذبه های گردشگری ای هستند که به هتل آپارتمان بهبود بسیار نزدیکند و برای بازدید از آن ها لازم نیست زمان زیادی را در راه بگذرانید. بیمارستان الزهرا و درمانگاه شهید بهشتی هم در نزدیکی این هتل آپارتمان قرار دارند و رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مهمانانش فراهم می‌کند. هزینه اقامت در سوئیت یک تخته این هتل ۱۵۰ هزار تومان برای هرشب است.

رزرو هتل تبریز با بهترین قیمت در اسنپ تریپ

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

8 آبان 1402
بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

20 تیر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد