بهترین اقامتگاه‌های بومگردی قشم

تاریخ انتشار : 12 آذر 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱۰ آبان ۱۴۰۲
بهترین اقامتگاه‌های بومگردی قشم

برای بسیاری از آدم‌ها، سفر به قشم به معنای هیجان است! هیجانی که فقط در کنار ساحل آفتابی و طبیعت بکر خلیج فارس می‌توان تجربه کرد. احتمالا کمتر جایی را در دنیا بتوان به جزیره قم شبیه دانست، مثلا تماشای دنیای کف خلیج فارس یا آرامش جزایر ناز و رفتن به قلب غار خربس! جزیره قشم به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره ایرانی، از طبیعت و فرهنگ بی‌نظیری برخوردار است. دیدنی‌هایی مانند جزیره هنگام، دره ستاره، غار نمک و … از جمله مکان‌هایی هستند که بسیاری از افراد را به این جزیره می‌کشانند. اگر به تازگی قصد دارید به قشم سفر کنید ولی انتخاب اقامتگاه برایتان سخت است، می‌توانید لیستی از بهترین هتل‌های قشم را در سایت اسنپ تریپ ببینید و اقامتگاه موردنظر خود را رزرو کنید. اما قبل از آن خوب است این بلاگ را بخوانید و با اقامتگاه‌های معروف قشم آشنا شوید!

اقامتگاه بوم‌گردی ساحلی فردیس

اقامتگاه سنتی دوست دارید؟ از آن‌هایی که در حیاطش حوض قدیمی و نخل دارد؟ اقامتگاه ساحلی فردیس انتخاب شماست! انتخاب اقامتگاه بومگردی فردیس علاوه بر این که در کپر‌های ساخته شده از برگ درختان نخل اقامت خواهید داشت، فاصله شما با ساحل ۶۰ متر خواهد بود. این اقامتگاه دارای ۱۵ اتاق است و می‌تواند از ۲۵ میهمان میزبانی کند. از امکانات این اقامتگاه می‌توان به رستوران محلی، آلاچیق‌های چوبی و زمین ساحلی اشاره کرد.

اقامتگاه جووا

یکی از زیباترین اقامتگاه‌های جزیره قشم، اقامتگاه بوم گردی جووا است. این اقامتگاه که در سال ۱۴۰۲ مورد بازسازی قرار گرفته به صورت کاملا خصوصی برای دو تا شش نفر قابل رزرو است. اقامتگاه جووا  دارای ۳ باب اتاق با تخت‌های دابل است و قابلیت دو سرویس اضافه بصورت کاناپه تخت‌خواب شو دارد. این اقامتگاه از آن جهت محبوب است که از لحاظ جغرافیایی دسترسی خوبی به جاهای دیدنی قشم دارد. با چند دقیقه رانندگی می‌توانید به جنگل حرا، تنگه چاه‌کوه، جزیره هنگام، دره تندیس‌ها، حمام گوگرد طبیعی قشم و تنگه کریان دولاب بروید. اگر دوست دارید اقامت در یک لوکیشن خاص و عکاسی در فضایی لوکس و منحصربه‌فرد را تجربه کنید جووا بهترین انتخاب در زمان سفر به جزیره قشم است.

رزرو آنلاین اقامتگاه بوم‌گردی جووا قشم

اقامتگاه بومگردی ناخدا امینی

جایی دور از شهر، در جزیره‌ای آن‌سوی خلیج فارس، در روستای سهیلی، اقامتگاه امینی قرار دارد. این اقامتگاه با صفا که از جمله اقامتگاه‌های بومگردی خوب قشم به‌حساب می‌آید، دارای فضایی شیک و زیبا، منوی غذایی متنوع و موسیقی زنده است و گهگاه مراسم محلی قشم نیز در نزدیکی آن اجرا می‌شوند.

اقامتگاه بوم‌گردی خانه دوست

اگر به قشم سفر کرده باشید، حتما نام اقامتگاه خانه دوست را شنیده‌اید. این اقامتگاه با بیش از ۸۰ سال قدمت در شهر سوزا قرار دارد و از یک فضای کاملا سنتی و قدیمی برخوردار است. این مکان که تا سال‌ها متروکه بود، در سال ۱۳۹۶ به طور کامل بازسازی شد. اقامتگاه بوم‌گردی خانه دوست بیش از ۱۰ اتاق و سوئیت در یک حیاط سرتاسری دارد. فاصله اقامتگاه خانه دوست تا ساحل ۷۰۰ متر است.

اقامتگاه بوم‌گردی کاکا

شب‌های قشم در اقامتگاه بومگردی کاکا یک حال و هوای دیگر دارد! یکی از بهترین اقامتگاه‌های بومگردی قشم، اقامتگاه بوم‌گردی کاکا است. در این اقامتگاه شش اتاق برای پذیرایی از میهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق‌های اقامتگاه کاکا به دو اتاق چهارنفره، دو اتاق سه نفره، یک اتاق هشت نفره و یک سوئیت تقسیم‌بندی می‌شوند. اتاق‌های چهارنفره دارای سرویس فرنگی، ایرانی و حمام اختصاصی هستند. ولی در سایر اتاق‌ها، مهمانان باید از دستشویی و حمام اشتراکی استفاده کنند. از دیگر امکانات موجود در اقامتگاه بوم‌گردی کاکا می‌توان به یخچال، کولرگازی، آشپزخانه مجهز و … اشاره کرد. در این مجموعه، پارکینگ غیر مسقف، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اینترنت نیز وجود دارند.

اقامتگاه بوم‌گردی فانوس

اقامتگاه بوم‌گردی فانوس، در دل روستای سهیلی و در کنار غار نمک قرار گرفته. این اقامتگاه به دلیل نزدیکی به ساحل لاک‌پشت‌ها، مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران قشم است. صبحانه در اقامتگاه بوم‌گردی فانوس رایگان سرو می‌شود.

اقامتگاه بوم‌گردی علیشاهی

اقامتگاه علیشاهی در روستای طبل و در فاصله ۷۰ کیلومتری جزیره قشم قرار دارد. این اقامتگاه روستایی و سنتی، دارای هفت اتاق است. غذا‌های خوشمزه جنوبی را هم می‌توانید به آشپزخانه اقامتگاه سفارش دهید. اقامتگاه علیشاهی، غرفه‌ای برای فروش و ارائه صنایع‌دستی نیز دارد که بسیاری از گردشگران از آنجا سوغاتی‌های خود را تهیه می‌کنند.

بهترین مرکز خریدهای قشم کدامند؟

اقامتگاه بوم‌گردی الیاس

یکی از بهترین اقامتگاه‌های بومگردی قشم، اقامتگاه الیاس است که در روستای گورزین قرار دارد. اقامتگاه الیاس خانه‌ای بومی با ۸ اتاق است که به‌تازگی بازسازی و در‌های آن به روی گردشگران گشوده شده‌اند. شرایط و فضای اقامتگاه، کاملا سنتی هستند. این اقامتگاه دارای سرویس کف‌خواب، سرویس بهداشتی و حمام اشتراکی و رستوران است که غذا‌های محلی را از قبل سفارش می‌گیرد و طبخ می‌کند.

اقامتگاه بوم‌گردی ستاره برکه خلف

روستای برکه خلف یکی از جاذبه‌های طبیعی قشم به‌حساب می‌آید، صخره‌هایی که در این روستا قرار دارند، بر اثر فرسایش‌های فصلی و سیلاب‌ها پدید آمده‌اند. این صخره‌ها ارتفاعی بیش از ۱۰ متر دارند. اقامتگاه بوم‌گردی ستاره برکه خلف به هتل یک ستاره معروف شده است. این اقامتگاه دارای اینترنت، رستوران و آلاچیق‌هایی در فضای حیاط است که می‌توانید برای استراحت از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین هتل‌های سنتی ایران را بشناسید!

اقامتگاه بوم‌گردی هنگامی

اقامتگاه هنگامی ۷ اتاق دارد که تمامی آن‌ها فاقد حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. اما سرویس بهداشتی و حمام به‌صورت عمومی در محوطه قرار دارند. این مجموعه در نزدیکی ساحل قرار گرفته و ساعت تخلیه آن ۱۴ و ساعت ورود به آن ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان خواهد بود.

اقامتگاه بوم‌گردی ناخدا علی صالح

در اقامتگاه بومگردی ناخدا علی صالح خیالتان از بابت ناهار و شام راحت باشد. این اقامتگاه به داشتن غذا‌های لذیذ و خوشمزه شهرت دارد. غذا‌های دریایی در رستوران این اقامتگاه، در بین گردشگران و مردم محلی بسیار پرطرف‌دار هستند. اگر به طور دسته‌جمعی به جزیره قشم سفر کنید، می‌توانید اتاق‌های ۲۴ نفره و ۳۶ نفره این اقامتگاه را اجاره کنید.

اقامتگاه بوم‌گردی پیر حرا

از جمله اقامتگاه‌های نزدیک به جنگل حرا در قشم، می‌توان اقامتگاه پیر حرا را نام برد. این اقامتگاه مجهز به اینترنت و امکانات رفاهی است و از فضای زیبایی نیز دارد. اقامتگاه پیر حرا در روستای طبل قرار دارد و مهمانان آن می‌توانند در کوه‌های اطراف، کوهنوردی کنند.

اقامتگاه بوم‌گردی لافت

قشم زیبا، در فصل بهار، در کنار آب‌های خلیج فارس و در اقامتگاه بوم‌گردی روستای لافت بسیار دیدنی است. لافت به ‌عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌های بومگردی قشم در بین توریست‌ها شناخته می‌شود. این مکان به داشتن معماری محلی جذاب خود شهرت دارد. از مزایای این اقامتگاه بوم‌گردی، نزدیکی به قلعه پرتغالی‌ها، سقف گنبدی، زیارتگاه‌های لافت، آب‌انبار، گورستان‌های تاریخی منطقه، اسکله باستانی و… است.

اقامتگاه بوم‌گردی کلودنگ

روستای دهخدا قشم در دل خود، یکی از بهترین اقامتگاه‌های بومگردی قشم را جای‌ داده است. اقامتگاه بومگردی کلودنگ به دلیل معماری زیبا، استفاده از عناصر تزئینی رنگارنگ سنتی و بومی و نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری مانند جنگل حرا محبوبیت دارد. این اقامتگاه از ظرفیت پذیرش ۳۰ تا ۳۶ نفر برخوردار است و از خدمات آن می‌توان به اجرای موسیقی سنتی، شترسواری و غذا‌های لذیذ بومی اشاره کرد.

راهنمای کامل سفر به قشم و قشم‌گردی

اقامتگاه بوم‌گردی خاله خورشید

این اقامتگاه دارای ۷ اتاق است که ۳ عدد از آن‌ها فاقد حمام، سرویس بهداشتی و یخچال اختصاصی هستند. ساعت تخلیه این اقامتگاه ۱۴ و ساعت ورود به آن ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان در نظر گرفته می‌شود.

۸ هتل ارزان در قشم

اقامتگاه بوم‌گردی خالو

اقامتگاه بومگردی خالو منصور اقامتگاهی است که در بافت تاریخی قشم قرار گرفته. این اقامتگاه در روستای نقاشه قشم در خانه‌ای با قدمت ۸۰ سال، واقع شده است. این اقامتگاه امکان پذیرایی از ۲۰ میهمان را دارد. اقامتگاه خالو به این دلیل بین مسافران محبوبیت دارد که به اسکله و کمپ ساحلی کندالو بسیار نزدیک است و از آنجا می‌توانید به جزیره هنگام بروید.

اقامتگاه بوم‌گردی گاروم زنگی

اگر قصد اقامت در جزیره هنگام را دارید، می‌توانید اقامتگاه بوم‌گردی گاروم زنگی را انتخاب کنید. این اقامتگاه با معماری سنتی خود، ۸ اتاق و سوئیت دارد که تمامی آن‌ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. غذا‌های این اقامتگاه بسیار لذیذ بوده و اتاق‌ها از امکانات رفاهی برخوردار هستند.

برای یک سفر هیجان‌انگیز به قشم آماده شو!

قشم از نظر جاذبه‌های دیدنی و اقامتگاه‌های با صفا، با کیش رقابت می‌کند! در این مطلب به بهترین اقامتگاه‌های بومگردی قشم پرداختیم و سعی کردیم ویژگی‌های هرکدام از آنان را بازگو کنیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به قشم سفر کردید، حتما شبی را در اقامتگاه‌های بومگردی آن سپری کنید و از فضای زیبای آن‌ها لذت ببرید. اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید، برای رزرو هتل به اسنپ تریپ مراجعه کنید. در اسنپ تریپ می‌توانید قیمت‌ها، امکانات و دیگر جزئیات مربوط به هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را مقایسه کرده و در نهایت هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

بهترین هتل‌های سه ستاره قشم

دسته:ایرانگردیهتل

مطالب مرتبط :

هر آنچه باید درباره پارک زیتون قشم بدانید

هر آنچه باید درباره پارک زیتون قشم بدانید

2 آبان 1402
عجایب هفتگانه قشم، سفر به دنیای شگفتی‌ها!

عجایب هفتگانه قشم، سفر به دنیای شگفتی‌ها!

23 مرداد 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد