لذت یک گردش متفاوت در ساحل مرجانی کیش

تاریخ انتشار : 5 دی 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
لذت یک گردش متفاوت در ساحل مرجانی کیش

هر چند همیشه شهرهای شمالی ایران مقصد اول مسافران است، اما از سواحل دیدنی و آفتابی جنوب کشورمان نباید غافل شویم. شاید اسم ساحل مرجان کیش تا کنون به گوشتان خورده باشد. این ساحل رویایی در جزیره کیش قرار دارد. در این بلاگ قرار است درباره ساحل مرجانی کیش بگوییم؛ برای دقایقی رویاپردازی کنیم و روی شن و ماسه‌های گرم و دلنشین آن راه برویم، قایق سواری کنیم، غواصی کنیم و در کلوپ‌های سرگرم‌کننده‌اش بازی کنیم. پس اگر قصد سفر به ساحل مرجانی را دارید، این بلاگ برای شماست!

ساحل مرجان کیش را می‌توان یکی از مهم‌ترین و زیباترین سواحل جزیره کیش دانست. این ساحل در نزدیکی بازار مرجان واقع شده است. ساحل مرجان را می‌توان در گروه سواحل صخره‌ای جزیره قرار داد. شما در این ساحل می‌توانید ماهی‌ها و آبزیان رنگارنگ دریا را به‌ راحتی ببینید و به آن‌ها غذا دهید.

کشتی یونانی در ساحل مرجان کیش

کشتی یونانی

کشتی یونانی سرگذشت عجیبی دارد و امروزه از آن به عنوان یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های کیش یاد می‌شود. این کشتی در ۴ مرداد سال ۱۳۴۵ در نزدیکی روستا یاغو به گل نشست. آخرین مالک این کشتی یک فرد یونانی بود و به همین علت، به آن “کشتی یونانی” گفته می‌شود؛ اما نام اصلی این کشتی که توسط صاحب آن انتخاب شد، کولا اف بود. در سال‌های گذشته افراد می‌توانستند با پوشیدن لباس غواصی، از داخل این کشتی دیدن کنند، اما در سال‌های اخیر به علت فرسایش کشتی، دیگر این امکان وجود ندارد. اگر سرگذشت تاریخی کشتی یونانی کیش برایتان جالب است، در بلاگ زیر می‌توانید مفصل‌تر درباره آن بخوانید:

همه‌چیز درباره کشتی یونانی کیش

هتل‌‌های معروف ساحل مرجان کیش

مهم است که برای اینکه سفری راحت داشته باشید و با انرژی به مکان‌های دیدنی بروید در یک هتل خوب و با امکانات اقامت کنید. در این بخش به برخی از هتل‌های کیش که در نزدیکی ساحل مرجانی قرار دارند، اشاره خواهیم کرد که شامل موارد زیر می‌شوند:

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش، یکی از بهترین هتل‌های جزیره است که در نزدیکی ساحل مرجان قرار دارد. این هتل دارای ۷ طبقه و ۱۶۸ اتاق برای اقامت مسافران است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافه، سالن بیلیارد، استخر و… اشاره کرد.

هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به ساحل مرجانی کیش است. این هتل دارای ۴ طبقه و ۶۴ واحد می‌باشد. در این هتل امکاناتی مانند رستوران، کافه، پکیج‌های گردشگری، اجاره ماشین و… وجود دارند.

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا که یکی از هتل‌های نزدیک به ساحل مرجانی محسوب می‌شود، در دو فاز واحدهای ویلایی و ساختمانی در حال میزبانی از مهمانان و مسافران است؛ قسمت ساختمانی این هتل ۴ طبقه دارد. همچنین هتل گاردنیا دارای ۵۸ اتاق و ۱۵۰ تخت است. از امکانات این هتل می‌توان به باشگاه بیلیارد، رستوران، کافه و… اشاره کرد.

تفریحات آبی در ساحل مرجان

خورشید آرام آرام از پشت دریا عبور می‌کند و ماه جایش را می‌گیرد. یک غروب دل‌انگیز در ساحل دل‌انگیز مرجانی، می‌تواند سفرتان را منحصر به فردتر کند. زمانی که برای تماشا به ساحل مرجان کیش می‌روید، می‌توانید تفریحات آبی و ساحلی زیادی را در این ساحل انجام دهید و یک روز عالی را جزیره زیبای کیش برای خود بسازید. از جمله تفریحات رایگانی که می‌توان در ساحل مرجانی انجام داد، تماشای طلوع و غروب خورشید است.

دوچرخه سواری در ساحل مرجان

پیست دوچرخه‌سواری

اهل دوچرخه‌سواری هستید؟ به پیست دوچرخه‌سواری ساحل مرجان بروید و از هوای دلچسب ساحلی لذت ببرید! یک تفریح عالی که می‌توانید هنگام استراحت درون آلاچیق‌های ساحل بنشینید و علاوه بر ریلکس کردن، غرق در تماشای آبی بی‌کران دریا شوید… از تفریحات آبی که معمولا گران‌تر از تفریحات ساحلی هستند نیز می‌توان به فلای‌بورد، جت‌اسکی، کایت، قایق تفریحی و… اشاره کرد.

غواصی در ساحل مرجان

یکی از بهترین تفریحاتی که در جزیره زیبای کیش می‌توان انجام داد، غواصی در آب‌های شفاف و مرجانی است. ساحل مرجان جزیره کیش امکاناتی را برای مسافران فراهم کرده است تا تمامی افراد حتی افراد مبتدی بتوانند غواصی را تجربه کنند. به طور معمول، افراد حدود ۱۵ دقیقه در زیر آب غواصی خواهند کرد و می‌توانند تا عمق ۵ تا ۸ متری زیر سطح آب را تماشا کنند. در زمان غواصی، غواصان می‌توانند از دیدن بسیاری از آبزیان و ماهی‌ها لذت ببرند و یک روز خاطره‌انگیز برای خود بسازند.

راهنمای کامل سفر به کیش

آلاچیق‌ها و فضای سبز ساحل

پارک مرجانی کیش

یکی دیگر از مزایای ساحل مرجان کیش، فضای سبز آن است. این ساحل فضای سبز بسیار زیبایی دارد که باعث به وجود آمدن یک منظره عالی شده است. همچنین در این ساحل تعداد زیادی آلاچیق وجود دارد که مسافران و گردشگران می‌توانند برای استراحت از آن‌ها استفاده کنند. نکته مهمی که در خصوص این آلاچیق‌ها وجود دارد این است که تمامی آن‌ها مجهز به سیستم روشنایی و باربیکیو هستند؛ بنابراین مسافران می‌توانند در هر زمانی از شبانه‌روز از این آلاچیق‌ها استفاده کنند.

چه امکانات تفریحی دیگری در ساحل مرجان وجود دارد؟

منظره ساحل مرجانی

علاوه بر امکاناتی که  قبلا اشاره کردیم، ساحل مرجان کیش امکانات دیگری را هم برای رفاه گردشگران فراهم کرده. از دیگر امکانات این ساحل مرجانی کیش می‌توان به مواردی زیر اشاره کرد:

  • قایق سواری
  • مراکز خرید متنوع
  • پیست دوچرخه‌سواری
  • کایت سواری
  • کافی‌شاپ
  • کیوسک اجاره دوچرخه، موتور چهارچرخ و موتور برقی
  • کلوپ بازی‎‍‌‌های دریایی
  • غواصی
  • پاراسل
  • جت اسکی

سخن آخر؛

قصه‌های زیادی درباره ساحل مرجان می‌توان گفت؛ چرا که سالیان سال است این ساحل از هر جهت گردشگران را عاشق خود کرده است… این ساحل زیبا علاوه بر منظره چشم‌نواز خود دارای امکانات بسیاری مانند آلاچیق، مراکز تفریحی و… است و به راحتی می‌توانید در این ساحل یک سفر عالی را برای خود رقم بزنید. در دل این ساحل رویایی، انواع صدف‌ها، شقایق‌‌های دریایی، عروس‌های دریایی، ماهی‌های زینتی، حلزون‌ها و… را می‎‌توانید پیدا کنید. فراموش نکنید در سفر هیجان‌‌انگیزتان به کیش برای اقامت خود می‌توانید روی اسنپ‌تریپ و هتل‌هایش حساب کنید.

بهترین رستوران‌های کیش که باید رفت

دسته:ایرانگردی

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد