‌هتل‌های ۵ ستاره کیش کدامند؟

تاریخ انتشار : 12 دی 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۴ بهمن ۱۴۰۱
هتل های 5 ستاره کیش

کیش جزیره ساحل‌های بی‌پایان و دریایی‌ست که آبی بیکرانش در هرکجای جزیره که باشید جلوی چشم است. بیشتر هتل‌های ۵ ستاره کیش هم در کنار این قشنگی‌ها قرار گرفته‌اند. اگر می‌خواهید در زمان سفر بهترین هتل کیش را برای اقامتی منحصر به‌فرد انتخاب کنید، با این مطلب همراه باشید!

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

تصویر اتاق‌های هتل شایان

یکی از هتل‌های ۵ ستاره کیش، هتل شایان است. هتل شایان از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های کیش است. حدود ۵۰ سال پیش در کنار اسکله قدیمی ساخته شد. و در سال ۸۸ به جمع هتل‌های پارس پیوست. ساختمان اصلی هتل با معماری منحصر به فرد و مدور در چهار طبقه ساخته شده. و ۱۹۵ اتاق با امکانات کامل دارد. تعدادی از اتاق‌های هتل رو به دریاست. و تعدادی از آنها رو به باغ مصفای هتل. جایی که می‌شود عصرها در آن قدم زد و قدری فکر و خیال‌ها را از خود دور کرد. جدا از این اتاق‌های هتل تراس بزرگی هم دارد که نشستن و چای خوردن و تماشای آن‌همه زیبایی از آنها آدم را غرق لذت می‌کند. هتل جز اتاق‌های تراس‌دارش، سوئیت‌هایی در ساحل با چشم انداز دریا هم دارد.

فاصله هتل تا مراکز خرید کیش مهم مثل مروارید و مریم چندان نیست و بزرگترین اسکله تفریحی جزیره روبه روی هتل واقع شده و پیاده با هتل یک دقیقه بیشتر فاصله ندارد. بولینگ مریم دقیقا کنار هتل است و نزدیک ایستگاه دوچرخه سواری و کلوپ ورزش‌های آبی واقع شده. خود هتل هم سالن بیلیارد بزرگی دارد که درآن دارت و فوتبال دستی نیز بازی می‌شود. به خصوص می‌گویند اگر شب‌ها به آن بروی حسابی بهت خوش می‌گذرد.

رستوران هتل، صبح‌ها صبحانه کامل و مفصلی دارد به طوری که می‌گویند تا ظهر آدم را سرپا نگه می‌دارد. و ظهرها انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی در آن سرو می‌شود و تعریف غذاهای دریایی‌اش را زیاد می‌کنند. از رستوران و چایخانه سنتی هتل نیز نباید غافل شد. استخر روباز و فروشگاه‌های مختلف، هتل شایان را به هتل کاملی تبدیل کرده است.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

تصویر اتاق‌های هتل پارمیس

هتل پارمیس مثل هر هتل ۵ ستاره‌ دیگری هتلی بزرگ و مجهز است. اتاق‌های دو و سه تخته، سوئیت، اتاق عروس و داماد و پنت هاوس که دید خوبی به جزیره و دریا دارد، دایره انتخاب را حسابی گسترده کرده است. به غیر رستوران خود هتل، پارمیس یک خانه اسپاگتی، سفره خانه سنتی و رستوران سنتی هم دارد که به سبک معماری صفوی ساخته شده. داشتن امکاناتی مثل استخر، سالن بیلیارد، آرایشگاه زنانه و مردانه، کافی‌شاپ و فروشگاه مهمانان پارمیس را از بیرون رفتن بی‌نیاز می‌کند. هتل، سالن بازی‌های کامپیوتری هم دارد که می‌تواند بچه‌ها و گیمرها را سرگرم کند. پارمیس به پاساژ پردیس دو و بازار پانیذ نزدیک است و خیلی هم از دریا فاصله ندارد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

تصویر هتل داریوش کیش

یکی از اولین هتل‌های باشکوه و مجهز کیش که نامش با جزیره گره خورده، هتل داریوش است. هتلی که خودش یکی از جاذبه‌های توریستی جزیره است و هرکس که به کیش سفر می‌کند بازدید از آن را در برنامه‌هایش می‌گنجاند. این هتل، با الهام از تخت جمشید ساخته شده و در آن همه‌ وسایل خوش‌گذرانی مهیاست. هم دریاچه‌ اختصاصی دارد و هم چندین زمین ورزش، هم دارای باغ پرندگان است و هم دارای کشتی تفریحی و فضایی برای ورزش‌های آبی.

اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه هم در هتل داریوش واقع شده. زمین اختصاصی برای پینتبال و تنیس، سالن بدنسازی، غواصی اختصاصی و قایق‌سواری در دریاچه از جذابیت‌های دیگر هتل داریوش است. هتل، علاوه بر اتاق، ویلاهای ساحلی هم دارد که صبح‌ها از پنجره‌هایش طلوع آفتاب دیدن دارد. می‌توان در رستوران هتل داریوش از بین ۱۲ نوع غذا به صورت سلف سرویس یکی را انتخاب کرد و لذت یک زندگی اعیانی را چشید. هتل داریوش به جاهای دیدنی کیش از جمله شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و پارک هنگام هم نزدیک است.

دنبال هتل‌های ۴ ستاره کیش هستید؟ این نوشته را بخوانید

هتل مارینا پارک کیش

تصویر اتاق‌های هتل مارینا کیش

مارینا پارک زیباترین هتل کیش است. هم از حیث معماری خود هتل و هم از حیث موقعیتش در جزیره. مارینا که درست کنار ساحل مرجانی کیش است، محوطه باصفایی دارد. درختان باغ تا بالکن‌های اتاق پیشروی کرده‌اند. و در بالکنش که بایستی منظره پر دارو درخت و پرگلی پیش رویت است. بخش دیگری از اتاق‌های هتل هم رو به دریاست و تا آبی بیکرانش فاصله چندانی نداری. نزدیکی به مسیر دوچرخه‌سواری که دورتا دور جزیره را هم طی می‌کند. و وجود چند استخر در هتل از جذابیت‌های هتل مارینا پارک است. از جمله نکات مثبت هتل مارینا که مسافران زیادی به آن اشاره کرده‌اند، ترانسفر به موقع فرودگاهی و برخورد خوب کارکنان هتل است.

منوی رستوران هتل غذاهای متنوعی دارد. و به غیر از غذاهای ثابت، دو سه نوع غذا نیز به صورت روزانه پخته می‌شود و خورشت مرغ و کباب‌هایش طرفدار زیاد دارد. صبحانه در هتل مارینا از ناهارش دلچسبتر است، تنوع خوراکی‌های میز صبحانه بالاست و حضور آشپز مخصوصی برای پخت نیمرو و املت بی‌تاثیر نیست. تنها مشکل هتل مارینا دوری از مراکز خرید جزیره است که آن هم چندان به چشم نمی‌آید چون چیزی که در کیش زیاد است، تاکسی است.

بیشتر بخوانید: هتل‌های ساحلی کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان

اتاق‌های هتل شایگان

هتل شایگان یکی از هتل‌های محبوب کیش است که کمتر ازده سال از عمرش می‌گذرد و با این حال توانسته خودش را در دل مسافران جزیره جا کند. آرام و دنج است و فضای سبز و بازی اختصاصی دارد. در هر اتاقی که ساکن باشید، چشم انداز قشنگی به جزیره و دریای پهناورش دارید و چی از این بهتر. هتل شایگان سه رستوران دارد. یکی رستوران شانی ، به عنوان رستوران اصلی که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را به صورت آلاکارت و به همراه موسیقی زنده ارائه می‌کند، دومی سفره‌خانه‌ سنتی صباست که در باغ مصفای هتل قرار گرفته و نان داغ و کباب داغ، دیزی و آش رشته و غذاهای محلی سراسر ایران را سرو می‌کند و دیگری فست فود شانلی است که می‌توان در آن انواع اسنک، پیتزا و ساندویچ را سفارش داد. دو کافه‌ سرسرای شهنوش و کافه آفتابگردان این مجموعه را کامل می‌کنند.

هتل شایگان در نوار ساحلی شرقی کیش (نوار سیاحتی) و در قلب مراکز تفریحی و تجاری واقع شده است. یعنی در حقیقت مراکز خرید و بازارهایی مثل پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ و هایپرمارکت در فاصله کمی از هتل قرار گرفته‌اند. نزدیکی به دریا و اسکله از دیگر مزیت‌های هتل شایگان است.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج

اتاق‌های هتل ترنج

هتل ۵ ستاره ترنج کیش یک هتل دریایی در شمال غربی جزیره است که نمونه‌اش را تنها در جزایر مالدیو و کارائیب می‌توان دید. هتل ترنج  دو بخش دارد.  یک هتل ساحلی ۴ طبقه در خشکی و دیگری واحدهایی که روی آب دریا ساخته شده‌اند. و هرکدام کف شیشه‌ای دارند که می‌توان از آنها ماهی‌ها و مرجان‌های دریایی را دید. خیلی هیجان انگیز است نه؟ بتوانی از اتاقت خیره بشی به ماهی‌ها و مرجان‌ها یعنی انقدر نزدیک و برخلاف همیشه دست یافتنی.

سوئیت‌های هتل همگی روی دریا هستند. با اسکله‌ای چوبی به هم متصل شده‌اند و چیدمان‌شان طوری است که بته جقه‌ای را روی آب حک کرده‌اند. واحدهای دریایی همگی چشم‌اندازهایی رو به غروب جزیره دارند. بالکن‌های بالای سطح دریا مجهز به جکوزی هستند و به تنهایی می‌تواند هوس اقامت در هتل ترنج را به جان آدم بیندازد. هوسی که البته گران است و به یک بار دیدنش می‌ارزد. هتل ترنج مجموعه کاملی است.

رستوران خورشید برروی دریا با کف شیشه‌ای غذاهای خوشمزه‌ای دارد. رستوران تاج صبحانه‌ها و عصرانه‌های کامل و پروپیمانی فراهم می‌کند. کافه گلف، هم کافی شاپ است و هم غذاهای فرنگی متنوعی دارد. در رستوران ساحلی، ناهار و شام ارائه می‌شود. کافی شاپ ساحلی‌اش انواع دمنوش و آبمیوه و پیتزا دارد. و عصرها و شب‌ها در آن پیانو به صورت زنده نواخته می‌شود و لمکده ساحلی‌اش انواع قلیان و هر نوع چای که بخواهید دارد. استخری هم در بام هتل هست که یکی دیگر از تجربه‌های تکرارنشدنی هتل محسوب می‌شود.

از خدمات دیگر هتل ترنج می‌توان به سالن ماساژ، یوگا، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سرزمین بازی کودک، حمام آفتاب اشاره کرد. خدماتی که به خصوص برای خانواده‌هایی که کودک همراه دارند مناسب است. ‏‏دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه ساخته شده. در اینجا می‌توان بیشتر از هرجای دیگری در جزیره به تماشای غروب دریا نشست و از آن همه شگفتی سیر نشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل سفر به کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم

اتاق‌های هتل سورینت مریم

هتل مریم قبلاً یکی از هتل‌های ۴ ستاره‌ کیش بود که با پیوستن به مجموعه هتل‌های سورینت و بازسازی کامل، تبدیل به یک هتل ۵ ستاره شد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل سورینت مریم، معماری‌اش است که از سبک اروپایی باروک تاثیر گرفته. این هتل با فاصله‌ کمی که از ساحل و اسکله‌ تفریحی دارد. و با نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی کیش مثل ساحل و اسکله تفریحی، تالار شهر، مراکز اصلی خرید مثل بازارهای مروارید، پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت توانسته نظر مسافران را به خود جلب کند. از امکانات هتل سورینت مریم می‌توان به سالن فست فود داخل محوطه‌ هتل، سالن بیلیارد، سالن‌های همایش و ارائه خدمات پزشکی و در کنار همه این‌ها به سرویس رفت و آمد به فرودگاه، اتاق‌های دلباز و برخورد خوب پرسنل هتل اشاره کرد.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

فضای داخلی هتل ایران کیش

هتل بین‌المللی ایران کیش در سال ۱۳۷۵ فعالیتش را شروع کرد . سال ۱۳۸۴ روند ساخت بنای جدید و بازسازی‌اش شروع شد. و تقریباً ۸ سال طول کشید، بنابراین ایران، هتلی نوساز است. در حال حاضر ساختمان این هتل به صورت دو برج مجزاست. که در طبقات همکف و هفتم به هم متصل می‌شوند. اتاق‌های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا هستند. و تراس بزرگی مشرف به دریا دارند، اتاق‌های ضلع جنوبی هم رو به جزیره و پارک بزرگ شهرند. هتل بین‌المللی ایران در میان هتل‌های ۵ ستاره کیش، تنها هتلی است که از نسل جدید سیستم تهویه استفاده می‌کند. بنابراین گرمای گاه طاقت‌فرسای جزیره در این هتل چندان احساس نمی‌شود. از جمله مزایای اقامت در این هتل می‌توان به استخر رایگان و امکانات ورزشی خوبش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: هتل‌های لوکس کیش کدامند؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد